Foarte important in consumul loganului sunt directia , sensul si viteza vantului ( datorita Cx-ului mare) precum si presiunea din roti ( care pe deasupra mai modifica si tinuta de drum a masinii).
Consum 0.9 TCE
Collapse
X
-
N-am mai postat de mult...asa ca revin cu un consum:
Timisoara - Arad - Oradea - Cluj Napoca - Arad (via oradea) - Timisoara
4 persoane + portbagajul incarcat pana la refuz (adica cu strategii de aranjat incat sa intre tot in portbagaj). Mers in afara localitatiilor 100-110Km/h si 60 in localitati. Ceva depasiri mai serioase intre arad si oradea (cat nebuni sunt in zona aia...gih...nici nu ma mira de ce sunt atatea accidente)
681 Km (din care aprox 35 Km prin oras)
35.4L consumati
58.7 Km/h viteza medie
5.1%
P.S.
De cand am masina:
30.189Km
1818L
6.02%
Comment
-
Daca te uitai...vedeai ca am mers si prin oras (aprox 35-40 km). Nu doar afara. Plus ca am mersi si prin serpentine (urat muntii etc). Intre Oradea si Cluj sunt munti/serpentine. Eu am fost vinerea in cluj...deci aglomeratie. Am umblat putin in cluj (cumparaturi pentru ceva amenajari interioare...materiale etc). Deci nu-i strict traseul respectiv.
Comment
-
Originally posted by gecmc94 View PostCeva nu se leagă. Media pe care ai obținut-o este relativ mică față de afirmația că ai mers cu 100/110 pe DN-uri vreo 650 km (unde limita este 90). Eu obțin acestă medie cu mers care nu depășește 90 km/h.
Comment
-
pana la 20k cel cu care a venit masina...si acum am ceva elf in el (tot de reprezentanta bagat la revizia de 20k...cred ca 5W40 RN-Tech . Am sa ma uit pe bidon).
Ori cum, urmeaza sa-l schimb, deja am 11k cu el...si nu-mi place cum arata. Nu cred ca are nimic...dar piticul meu nu doarme...el lucreaza
Comment
-
Am intrebat deoarece uleiul 5W30 Dacia fabricat de Texaco aduce dupa sine o reducere sesizabila a consumului .
Dacia recomanda pentru motoarele 0.9 tce ...w40 , dar in acelasi timp pachetele de revizie care se vand pe emag si altex au ulei 5W30 recomandat de " Car France " ( daca am scris corect) . Unii sustin ca vascozitatea crescuta protejeaza mai bine motorul la temperaturi inalte , dar in acelasi timp vascazitatea redusa W30 are alte calitati in contrapartida . Sa vedem de ce fel de ulei o sa am parte la rima revizie .
Comment
-
Sincer...si cu cel original...si cu ulei de la revizie...mie-mi pare ca are acelasi consum. Iar la stilul meu de condus...putin probabil sa fie diferente de consum.
Ce am observat, in oras, temperatura extrema (adica -10 grade sau +35 grade) creste considerabil consumul. Si opririle dese si accelerarile (adica cum merg eu din semafor in semafor...nici nu apuc sa ajung la 50km/h ca trebuie sa franez iar). Iar afara...mersul cu peste 100-110Km/h incepe sa creasca consumul simtitor.
P.S. Am sa incerc intr-o zi cand am un traseu mai lung, timp mai mult si trafic mai lejer, sa incerc sa merg cu 80-90km/h...sa vad cat pot scoate.
Comment
-
la mine. dupa primii 250km la o viteza medie de 25km/h am 7.5% consum.
traseul zilnic catre munca fiind electronicii pentricani, pipera si centura pana la otopeni iar returul pe centura, andronache doamna ghica electronicii
fiind inca in rodaj, imi imaginez ca e o valoare oarecum normala.
pe drumul de intoarcere cand intru pe andronache, activez modul ECO
Comment
-
@Cavaleru
Tot pe acolo m-am invartit si eu in primii 500 km si anume 7,2-7,5 si tot la o medie de 25 km/h, asa ca eu zic ca esti in grafic.
Acum, la 3100 km si un pic am 6,8 % la o viteza medie de 34 km/h.
Extraurban consumul este de 6,14% dupa 2280 km iar urban 8,9 % dupa vreo 800 km.
Am reusit sa merg in sfarsit si pe autostrada, de la Bucuresti la Ploiesti. Nu am contabilizat exact de la intrare pana la iesire dar drumul per total Bucuresti - Buzau a iesit la 7,1 % in loc de un 6,3-6,7% cat scot normal prin Urziceni. Asa, ca o estimare, la 130km/h constant pe autostrada cu Cruise Control non-stop, se duce fara discutie peste 7,5%. La mine clima merge aproape fara oprire.
Am mai scris, nu stiu daca aici sau in jurnal, drumurile mele urbane sunt foarte putine si mai ales foarte scurte: 2-3 km, oprire, iar 2-3 km, din nou oprire samd. Acum, cand vremea s-a racit, nu apuca nici macar sa se incalzeasca motorul. De multe ori, cand gasesc locul de parcare ocupat o las pe unde apuc dupa care mut masina cativa zeci de metri. Chiar daca pare putin, avand in vedere si numarul mic total de km urban, la consum se cunoaste.Last edited by gabrieln1960; 7 October 2017, 20:24.
Comment
-
Originally posted by bolovan View PostP.S. Am sa incerc intr-o zi cand am un traseu mai lung, timp mai mult si trafic mai lejer, sa incerc sa merg cu 80-90km/h...sa vad cat pot scoate.
Comment
Comment