If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Citeam mai devreme pe forumul Skoda ca un coleg cu 1.6 TDI are consumul de 8,5 - 8,7 in Bucuresti ...incep sa ma consider "norocos"ca benzinara mea ia numai 9.
Ce ma deranjeaza mai tare este ca producatorul minte grosolan in fisa tehnica ; de la 5,9 la 9 ...e enorm !
Ma rog ; nu ma asteptam sa ia 5,9 dar sincer , nici nu ma asteptam sa treaca de 7,5
Pe timp de iarna in oras aglomerat e ok 9.
Eu am 1.4 aspirat de la alta marca de 90 de cp si am acum pe timp de iarna 10.5-11 litri/100 km.
Noroc cu GPL ul ca altfel eram falit.
Daca ai viteza medie 14-17 km/h cam astea sunt consumurile.\
Media consumului meu e de 7.3 km/h. E un consum mixt. Masina are 6000 și ceva. Aceasta medie e pe ultimii 5000 și ceva.
Am avut un drum la mare, în rest drumuri scurte. Merg la munca cu mașina pe ocolitoare. Viteza medie e de 34.4 km pe ora.
Azi m-am distrat...
Am facut Drumult: Brasov - Ikea:
Viteza medie: 59.2 km/h (da, s-a circulat f bine pe DN1), pe autostrada am mers cu cruise, la 90 km. Consum 4.6l/100 km (fara eco insa am mers cat am putut de economic). Am fost singru in masina. Am plecat din Bv la ora 17
Intors (fara resetare): viteza medie: 57.7 km/h, consum 5.2l/100 km.
Am fost 3 adulti si un copil, plus cateva bagaje. De mentionat este ca am stat la ikea cu motorul pornit vreo 15 minute (consumul se modificase la 4.7 si am ami stat in parcare la aeroport inca vreo 10 miunte cu motorul pornit ptr ca era blocata parcarea.
Foarte bine , ai mers profesionist. Spre Ikea ai mers la vale cu 4,6 , foarte bine , iar inapoi cu 5,2 la deal , dar tot foarte bine . Inseamna ca ai folosit foarte putin frana. Cu cat mai multe franari (pierdere de energie) cu atat mai mare consum de carburant (la accelerari).
Iarasi crezi Silviule . De la cca 600m Brasov la cca.100m Bucuresti se cheama ca esti in coborare . Consumul scade foarte mult . Eu fac drumuri de genul acesta foarte des si incarcat si neincarcat , cu vant din fata sau fara vant din fata si stiu bine ce afirm . Chestia aceea ca 100 kg in plus aduce dupa sine un consum de cca. 1 L carburant in plus nu mai este valabila de multi ani . Puterea si randamentul motoarelor sau modificat in bine , iar diferenta nu mai este deloc atat de mare.
N-ați citit bine. 5.2 este media pe dus și întors. Întorsul a fost probabil 5.8 l/100km. Probabil că fără pasageri era o medie de dus-intors de 4.8-4.9, în linie cu ce mai obținea bolovan. Nu este rău față de 3.2 l la diesel cu o medie de viteză similară a mea. În 10 000 km am avantaj 160 l de motorină, adică 178€. Ceea ce înseamnă că în 80 000 km de mers exclusiv afară, se recuperează diferența de preț la motorizare. Dacă se merge și prin oraș, se recuperează mult mai repede, în 20 - 30 de mii.
Asa este , ai dreptate . Nu am citit bine . Dar si eu cam asa consum , 4,6 - 4,8 la vale si 5.2 - 5,4 inapoi la deal (in conditii de viteza legala si cunoasterea buna a terenului) . In aceleasi conditii de trafic si de incarcare conteaza foarte mult sensul si viteza vantului , mult mai mult decat incarcarea . Cu vant puternic din fata si la deal am ajuns si la 6,1 .
Am mers cu 90 pe autostrada pentru ca pur și simplu am vrut sa vad cat scoate masina.
Da, am folosit foarte mult frana de motor, nu am accelerat brusc.
Am mers cu 90 pe autostrada si pt ca am plecat la 17 de acasa și când am văzut cât de liber e drumul am zis ca dacă merg tare aju g prea repede la destinatie și apoi am de așteptat prea mult (planul era sa termin cumpararurile un pic inainte de 22).
Evident ca nu am depasit nimic. In acest 5.2 intra si traversarea brasovului ziua.
Oricum, dacă nu stateam cu motorul pornit, cred ca scoteam 5.1 insa de regula nu poti merge astfel și sincer niciodata nu am prins asa liber dn1 (la intors nu am stat dupa nimeni). La dus era coloana dar se circula ok.
Stoicanu, ai dreptate, dar nu într-o măsură atât de mare. Până la 200 000 km, Dacia estimează cheltuielile la 2400 € pentru dCi și 2100€ pentru TCe 0.9.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment