77sky , superioritatea este greu de cunoscut si ... recunoscut .
Consum 0.9 TCE
Collapse
X
-
Nu este vina mea c siteul nu cunoaste diacritice.Originally posted by 77sky View PostUNHleaSHD, pentru postul anterior ar trebui sa te sanctionez (limbaj)...
Si tu si georgstelsib sunteti cam de aceeasi varsta, lasati aerele de superiorate, folositi un limbaj respectuos.
Fa si un efort si scrie corect (chiar daca tastezi de pe un telefon)
Multumesc!
Comment
-
Ai fost sfatuit mai sus a nu mai scrie cu diacritice.
Nu are nici o vina forumul, ci aplicatia folosita. Nu trebuie modificat forumul pentru a fi in concordanta cu o anumita aplicatie...
E atat de greu de inteles, aplicat?Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Consumul "la pompă" e pentru cei prea comozi, asta ca să nu etichetez pe nimeni, să folosească diagnoza și calculele - e valabil în special la TCe
Consumul corect:
-pui clip citești L din rezervor
-alimentezi (notezi kilometrajul și benzina consumată pe bon)
-pui din nou clip și citești L și notezi kilometrajul, reset la TdB*
-parcurgi ce distanță vrei tu(minim 10000km pentru un consum mediu ca la carte)
-pui din nou clip și citești L și notezi kilometrajul și benzina consumată
-faci calcule cu compari cu datele din TdB eroarea e de 0,1L/10000Km dacă ai calculat corect
ÃŽn condițiile de sus, utilajul din dotare consumă 6L/100 în București
*fără un reset din diagnoză, TdB știe câtă benzină a consumat de la prima pornire a mașinii chiar dacă afișează 0,0 L
Poate așa petroliștii cu 105CP și sonde în curte termină cu "ideile"Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by georgstelsib View PostBine , daca mergi "la record" poti sa scoti si sub 4 l %. Depinde de declivitatea traseului (diferenta de nivel) , de sensul vantului si de viteza de 60km/h (pe care nu trebuie sa o depasesti . In aceste conditii am obtinut cu Loganul 1.4 un consum de 3,7 l . Cu Stepway-ul 0,9 nu am incercat , dar sigur se poate si mai putin . Eu ma refer la un consum real , in conditii normale de rulare, a cuiva care are mai multe probleme de rezolvat si nu merge in regim "de plimbare".
Eu "nu merg la plimbare". Fac naveta Bucuresti-Targoviste si atunci cand pot sa depasesc nu ezit. Cel mai des cu tr.3 plecare de la 70 km/h pana la 100-110 km/h....adica cel mai rapid la Tce, n-am timp sa stau, de obicei ma grabesc.
In Bucuresti intru pe la Chitila si o iau dupa pe stefan cel mare, piata obor....ma intorc pe tineretului...deci merg ceva. Acum, vara, nu sare de 6% in cap. Ultimul consum 5,6%.
PS: nu merg in orele alea de varf din Bucuresti
Comment
-
Originally posted by georgstelsib View PostEu cu "micutul" de 90 HP si 140 N/m (oare cum ar trebui sa-i spunem motorului de la Mercedes Cobra care circula si acum de 54 HP ? ) nu reusesc sa scot consumurile colegului @bolovan . Una peste alta cu AC pornit si mers mai alert am un consum intre 5,5 si 6 l .
>>>> continuare mai jos urmare a postului colegului @bolovan a carui consum nu pot sa-l egalez...
georgstelsib Bine , daca mergi "la record" poti sa scoti si sub 4 l %. Depinde de declivitatea traseului (diferenta de nivel) , de sensul vantului si de viteza de 60km/h (pe care nu trebuie sa o depasesti . In aceste conditii am obtinut cu Loganul 1.4 un consum de 3,7 l . Cu Stepway-ul 0,9 nu am incercat , dar sigur se poate si mai putin . Eu ma refer la un consum real , in conditii normale de rulare, a cuiva care are mai multe probleme de rezolvat si nu merge in regim "de plimbare". deci la cel mai sus mentionat , de 5,5 pana la 6 l.
Discutia este urmare a acestor postari . Daca urmariti doar ultima postare riscati sa pierdeti subiectul.
Cu regrete , ma asteptam la mai multa profunzime.Last edited by georgstelsib; 28 May 2018, 08:04.
Comment
-
Ca sa o lamurim:
Consumul tine nu doar de stilul de condus...ci si de conditiile de mers.
Iar viteza medie este un indiciu...dar destul de prost. Trebuie spuse si conditiile de drum
De exemplu, ieri am facut un drum de 300 Km...cu un consum mediu de 5.2% si viteza medie de 57Km/h. De asta de regula, cand postam consumul, postam viteza medie si drumul parcurs.
Drumul de ieri a fost 50% pe autostrada...iar restul in zone muntoase, unde am mers pe o portiune de un total de 14Km care a fost facuta in tr a II-a la relanti (adica nu aveam acceleratia calcata). Iar un total de 50-60km cu tr a III-a (drumul rau...prefer sa ajung cu 20 min mai tarziu...dar masina intreaga)
Cel mai bun consum il ai cand mergi cu 60-70Km/h in tr-a V-a...fara sa franezi sau sa accelerezi tot drumul (probabil in conditiile astea ai scoate consumuri de 3-3.5%
Drumul unde am recorduri de consum este TM-Tg Jiu -TM fara auostrada. Acolo merg relativ constant cu 90-100km/h afara...si relativ constant cu 60km/h. Iar parteea de defileu...nu prea ai pe unde depasi...si de regula prinzi masini care nu merg suficient de lent incat sa depasesti in siguranta...dar nici tare...prin urmare, nu prea franezi. Acolo scot 4.2% (am sa incerc intr-o oz in un experiment cu zona 80-90Km/h...sa vedem). In rest, da, am sub 5% frecvent...dar 4.2% n-am reusit sa scot in alta parte.
Comment
-
95 de la Mol, Rompetrol, OMV, Petrom...pe principiu...alimentez din benzinariile mai aglomerate si sa nu fie benzinarii gen "Bercea Mondialul Oil"....n-am bagat de 98...are 0 efecte. Eu nu merg pe autostrada (nu's...nu ma impac cu autostrada pe distante scurte). Iar castigul pe autostrada daca o iau...este de aprox 10 min...dar imi iese consmul mediu cu 0.5L mai mare. Deci pierdere de vreme
Comment
-
Hint-uri:
Cum la granita dintre CS si HD...nu urca rapid...lasa usor mai moale (aka in loc de 70Km/h...mergi cu 65Km/h). Cand cobori spre hateg...n-are sens sa accelerezi in forta...o sa te ajute terenul sa ajungi rapid la 110km/h. Iar frana de motor este sfanta
Comment
Comment