Consum 0.9 TCE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Singur fara bagaje
    sigpic

    Comment


    • Am avut o viteza medie de 52KM/h . Cred ca dupa parcurgerea a 10000 de km consumul va mai scadea sub 5.5 , sigur in conditii similare .

      Comment


      • @georgstesib sa nu te astepti sa scada spectaculos
        P.S. Pe aici de regula cand se posteaza un consum...il insotim de poze cu: distanta, viteza medie, consum mediu, benzina consumata. Si mai si dam ceva detalii despre drum

        Comment


        • Postul 542 legat de detalii, cea ce a spun a cum, a fost ca o mentiune. Poate a uitat sa scrie atunci sau s-a gandit ca poate este important si acest detaliu.

          Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

          Comment


          • Originally posted by stoicanu View Post
            Putine momente reusea sa mentina viteza
            Chiar si 170km/h ii era greu
            Nici conditiile meteo nu au fost favorabile
            Si am uitat sa spun ca masina este înca echipata cu anvelope de iarna
            Cum trage remapata, fata de un 1.6_16v stock?

            Comment


            • Cât te-a dus resoftarea? i ai msurat înainte si dup? S-a schimbat ceva?

              Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

              Comment


              • Eu cred ca si pozele si detaliile pot fi contafacute , nu pun mare baza pe ele . Conteaza doar seriozitatea si bunele intentii ale celui care posteaza.

                Comment


                • Ei, hai sa ne revenim! Cine crezi ca falsifica poze cu consumuri si pentru ce motiv?

                  Comment


                  • De ce ? Din fudulie nejustificata. Proverb: " tot tiganu isi lauda ciocanul". Cred ca sunteti de acord ca proverbele au intotdeauna acoperire in realitatile inconjuratoare pe care le-au sintetizat.
                    Apoi consumurile in conditiile enumerate mai sus sunt pur orientative , cu un plus / minus destul de mare . Pana acum nimeni nu a pus in ecuatie (aici pe forum,sau nu am obsrvat eu si-mi fac mea culpa ) un element extrem de important in ceea ce priveste variatia consumului si anume - VANTUL - viteza acestuia , directia si mai ales sensul din care bate . Cu multi ani in urma si mai ales dupa prima criza a petrolului era foarte important coeficientul de aerodinamica , Cx-ul , care trebuia sa fie cat mai mic , sub 0,30 , daca se poate . Senzatia mea este ca Daciile , mai ales Duster si Stepway au un Cx care bate spre 0,40 . In acest caz daca un vant de 40-50 Km/h bate din fata , rezistenta la inaintare va fi mult mai mare ( se poate urmari pe computerul de bord) si consumul va creste surprinzator. Daca bate din spate o sa obsrvati cum va scade consumul simtitor . Deci variabilele sunt multe si nu o sa apreciem decat un consum mediu in limite ceva mai largi.
                    A propos , se pare ca CX-ul automobilului Persu de 0.22 este cam greu de depasit.
                    Last edited by georgstelsib; 13 May 2017, 19:03.

                    Comment


                    • Consum 0.9 TCE

                      Nu am avut ocazia sa testez cu un 1.6 16V
                      Acum masina având peste 200.000 km sper sa mai aiba macar cei 90 cp din fabrica
                      Nu am facut masuratori nici înainte nici dupa remapare
                      Cine face Photoshop cu consumuri pe aici ?
                      Last edited by stoicanu; 13 May 2017, 21:35. Reason: Automerged Doublepost
                      sigpic

                      Comment


                      • Cât a fost remaparea? i la ce nr. A fost crescut (estimativ) puterea? Consumul cum este?

                        Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

                        Comment


                        • Eu am facut remaparea acum 2 ani si a costat 600 RON la vreamea respectiva era super oferta
                          In teori crestera de putere ar fi undeva la 107 CP cu benzina de afara
                          105 cp cu benzina din romania
                          Cuplu de la 135 nm la 165nm
                          Harta a fost facuta undeva in afara tarii
                          Cei de aici doar au rescris-o in ecu masinii
                          Consumul a rmas nemodificat
                          sigpic

                          Comment


                          • Ca tot se vorbea de consu,m....am sa mai pun iar un consum modificat in photoshop (ca banuiesc ca se referea la mine).
                            Timisoara - Tg Jiu - Timisoara. La dus 3 persoane + bagaje (inclusiv 20 kg hrana de caini). De data asta am mers ceva mai incet (sotia are rau de masina)+4 Km prin Tg Jiu (am mers dupa ceva cumparaturi).
                            546.5 km
                            62Km/h viteza medie
                            25.3L consumati
                            4.6% consum.

                            @georgstelsib iti trimit pozele originale. Tine foarte mult de stilul de condus. De exemplu, acum la revizia de 20k mi-au spus ca am uzura in placute de aprox 25-30%. Adica...daca tot asa merg, le schimb la 60k. In conditiile in care merg destul de mult prin oras. Si sa-ti explic de ce: sunt cu acceleratia in podea cand vad la 200m semaforul pe rosu. Si exista si o alta tehnica: condusul anticipativ. Incerc sa anticipez cat mai mult traficul. Si mai exista un secret urias. consumul asta n-am sa-l scot pe un drum necunoscut. Eu drumul asta-l fac de 12 ani aproape lunar. Stiu sa ma folosesc foarte bine de teren. Daca te uiti pe consumurile mele o sa vezi ca in zonele relativ noi in condus...consumul este ceva mai mare (nu cunosc terenul)
                            P.S. Nu cred ca este diferenta fata de eco on. 4.3 am scos in conditiile in care la dus am fost singur fara bagaje, la intors doar o persoana + bagajele persoanei.
                            Attached Files

                            Comment


                            • Draga coleg , departe de mine sa pun la indoiala postarile tale . Dimpotriva , te cred fiindca si eu am reusit consumuri record . Sper sa cobor si eu consumul prin optimizarea sofatului . Numai ca nu prea am reusit sa reeditez succesiv experientele . Un truc ! Cand doresc consumuri extreme , de referinta , maresc presiunea pe rotile fata la 3 atm. iar pe spate la 2,8 atm. In prealabil ma asigur ca traseul parcurs este de o caltate foarte buna pentu a nu-mi periclta confortul si trenul de rulare . Dupa 10000km sper sa ajung si eu la consumuri similare cu ale tale . Sa ne mai impartasim din experientele proprii . Numai bine.
                              PS. Cred ca modul ECO aduce o reducere a consumului ( cel putin la easy-r) pentru ca suporta viteza a V( fara sa ingenuncheze motorul) incepand de la 60km/h iar viteza IV inca de la 30km/h. In modul normal schimba in viteza V-a cam pe la 70-75km/h. Dar vom mai vedea .
                              Last edited by georgstelsib; 14 May 2017, 18:48.

                              Comment


                              • @georgstelsib repet. Consumuri extreme ca ale mele (aka 4.3%) o sa le vezi doar daca cunosti bine traseul. Eu de exemplu, nu reusesc sa scot consumul asta cand am alt traseu (evident, fara sa ma tarasc...mers cu viteze normale, 60 in locatlitati si 90-100 afara). Asa, cu acelasi ritm, pe un drum necunoscut eu scot cam 4.7%.
                                Eu n-am sesizat sa consume mai putin nici dupa 20k. In schimb am invatat eu sa o gestionez mai bine
                                P.S. Si fara eco poti merge cu 60km/h in tr-a V...dar fara sa accelerezi, sau daca accelerezi, accelerezi foarte finut pana pe la 75-80Km/h...si asta doar pe drum drept/coborare

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google