Consum 0.9 TCE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ai dreptate. E normal asa. Eu ma gandeam la kilometrii aia fara consum. Dar pe noi ne intereseaza media pe distanta si nu media reala doar de consum efectiv.

    Oricum scoate consumuri bune. Sunt curios pe un MCV cu cat difera. O sa rasfoiesc paginile putin poate gasesc niste consumuri.


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • Consum Bucuresti-Mamaia-Bucuresti, plus o plimbare/fataiala Mamaia-Neptun si retur prelungita fortuit cand am ratat o bretea pe A4!
      Deci, din fata blocului pana in fata blocului 695 km, v. medie 72 km/h, 46 litri consumati, consum mediu 7.1l la suta.
      Attached Files

      Comment


      • Tocmai ce am vizionat pe turatii.ro un drive-test al lui Robert Adam cu Nissan Micra care are motorul de 0,9. Nu stiu cum este la voi cu Loganul, dar la mine in vecii-vecilor nu am cum sa scot acel consum la o viteza de 130 km/ora. Micutul 0,9 poate fi cu adevarat economic si la viteze mai mari dar nu cu coeficientul aerodinamic al Daciei.

        Comment


        • Dar nici foarte departe. Plus ca el se uita dupa consumul instant...care este strict legat de ori ce.
          Mai interesant era un drum dus-intors la viteze constante
          Si eu am plecat in dintr-o localitate din croatia...Si pana la destinatie am mers constant cu 130km/h (vo 100 km) mi-a consumat 3.2%
          Adevarat...la intoarcere mi-a iesit ceva peste 9%...dar nu intram in detalii pentru intors (media era undeva pe la 6 si).
          Consumul instantaneu este ok pentru a intelege cat de solicitat este motorul la un moment dat...si sa poti doza solicitarea (adica nu are sens sa urici un deal cu 100Km/h si 10% consum...cand poti sa-l urci cu 90km/h si sa ai 7.8% consum)

          Comment


          • Sunt de acord cu tine in privinta consumului instantaneu. In plus intervin si alti factori atmosferici diferiti de la testare la testare (ploaie, vant, trafic etc).
            Totusi eu am urmarit toate testele facute de el cu motorul nostru. Omul respecta in mare anumite trasee si face comparatiile pe aceste trasee. La Micra zice parca in jur de 6%, la Clio creste pe la 6,7% iar la Logan se duce la un 7,5% (la ultimile doua cifrele sunt din amintiri, nu garantez ca sunt reale).
            Micra si Clio au un coeficient aerodinamic bun, Dacia nu-l are. In schimb noi avem masini mai spatioase, cu garda la sol mai inalta si un pic mai grele (cel putin a mea are 1162 kg). Trebuie sa fim constienti ca nu ne putem compara la consum cu celelalte. Nu se poate si desteapta si frumoasa si devreme acasa.
            Din acest motiv am fost curios cat consuma Loganelul la 130 km/h. Eu n-am ajuns inca pe autostrada iar la 130 km/h doar ocazional. Cu prima ocazie o sa postez consumul realizat si conditiile in care a fost realizat, asa cum am facut-o si pana acum.
            Last edited by gabrieln1960; 6 September 2017, 12:25.

            Comment


            • La 130 instantul se invarte intre 7 si 8, in conditii de drum drept si fara vant puternic. Lunea asta pe
              A2 in rampele dinainte de Cernavoda si cu vant din fata a stat pe la 12!

              Comment


              • Pai de asta si spun... Mai mult, pe mine ma intereseaza traseul, adica: Acasa-Destinatie-Acasa. Plus, sa nu uitam logan-ul nu este facut pentru viteze de peste 120km/h (nu ca nu merge...dar nu-i in zona lui de confort...el se simte cel mai ok la 90-100 km/h pe europene si 110-120km/h pe autostrazi...si asta in mare parte din cauza aerodinamicii)

                Comment


                • Originally posted by bolovan View Post
                  Plus, sa nu uitam logan-ul nu este facut pentru viteze de peste 120km/h (nu ca nu merge...dar nu-i in zona lui de confort...el se simte cel mai ok la 90-100 km/h pe europene si 110-120km/h pe autostrazi...si asta in mare parte din cauza aerodinamicii)
                  De unde le tot scoti nu stiu. Cum nu e facut pentru 130km/h? De ce? Dusterul e mult mai inalt si are un coeficient si mai prost si ala poate, e ok pentru 130km/h. Dokker e o cutie pe roti si ala e mai ok la viteza, ca sa nu vorbesc de Lodgy.

                  Logan 2 are un coeficient aerodinamic mai bun decat Logan 1 si tot nu e facut pentru viteze mai mari (de parca 130km/h e o viteza asa de mare ...).

                  Serios, hai sa mai aruncam din miturile Logan 1 ca nu se aplica toate si la Logan 2.
                  I have no special talent. I am only passionately curious.

                  Comment


                  • Originally posted by Silviu View Post
                    De unde le tot scoti nu stiu.... ...Dusterul e mult mai inalt si are un coeficient si mai prost si ala poate, e ok pentru 130km/h. Dokker e o cutie pe roti si ala e mai ok la viteza, ca sa nu vorbesc de Lodgy...
                    Era vorba de motorul de 0.9. Duster si celelalte nu prea au.

                    Comment


                    • Se discuta despre aeriodinamica; nu prea are treaba motorul aici.
                      I have no special talent. I am only passionately curious.

                      Comment


                      • Inseamna ca am gresit eu topicul. Credeam ca se discuta despre consumul motorului de 0.9 TCE. Scuze.

                        Comment


                        • Are treaba si motorul, pe o caroserie cu un coeficient aerodinamic mai bun acelasi motor scoate un consum mai bun! Pe pagina asta e continuarea a ce se vorbea pe pagina anterioara, unde Gabriel observase cat de mic poate fi consumul acestui motor pe Nissan Micra!

                          Comment


                          • Originally posted by Fanez View Post
                            Inseamna ca am gresit eu topicul. Credeam ca se discuta despre consumul motorului de 0.9 TCE. Scuze.
                            Sunt convins ca l-ai gresit :-) (vad ca ti-ai luat si tu bat si-l folosesti tot mai des ...)

                            ~~~~

                            @DannyMC, cu asta sunt de acord doar ca eu comentam ce spunea @bolovan ca Loganul nu este masina pentru viteza de 130KM/h ci doar de pana in 120KM/h din cauza aerodinamicii, in general vorbind nu doar pentru 0.9TCe. De aici a pornit offtopicul.
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • Forța de rezistență la înaintare pe care o învinge motorul este

                              Fd = - 1/2 * ro_aer * viteză^2 * aria_secțiunii_perpendiculare_direcția_forței * coef_frecare

                              Ai deschis geamurile, creezi turbulențe care măresc coeficientul de frecare. Mai multe exemple aici http://www.theoildrum.com/node/5912
                              Last edited by gecmc94; 6 September 2017, 15:17.

                              Comment


                              • N-am stat sa vad ce coeficient de frecare are, nici tensiunea de pe elemente, nici dispersia...etc..fix partea nevazuta de soare ma doare. la peste 120Km/h zgomotul este mare, consum mare...si stabilitatea...nu-i rea..dar nu-mi garanteaza ca pot sa opresc in ori ce situatie. Pe drumuri europene la fel.
                                Sub 100 pe europene si sub 130-120km/h pe autostrazi (adica mers legal)...si consumul este bun, si confortul este bun (apropos...sotia mea doarme mai bine in masina asta la drum lung decat in L1).
                                reiau, nu ca nu poate (merge lejer si cu 150-160k/h...am incercat)...dar nu asti scopul masinii. Scopul este clar: te deplasezi ieftin din A in B...masina simpla cu putine probleme...ieftin de intretinut, consum mic..foarte practica.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google