Consum 0.9 TCE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by ladislau View Post
    Citeam mai devreme pe forumul Skoda ca un coleg cu 1.6 TDI are consumul de 8,5 - 8,7 in Bucuresti ...incep sa ma consider "norocos"ca benzinara mea ia numai 9.
    Ce ma deranjeaza mai tare este ca producatorul minte grosolan in fisa tehnica ; de la 5,9 la 9 ...e enorm !
    Ma rog ; nu ma asteptam sa ia 5,9 dar sincer , nici nu ma asteptam sa treaca de 7,5
    Pe timp de iarna in oras aglomerat e ok 9.
    Eu am 1.4 aspirat de la alta marca de 90 de cp si am acum pe timp de iarna 10.5-11 litri/100 km.
    Noroc cu GPL ul ca altfel eram falit.
    Daca ai viteza medie 14-17 km/h cam astea sunt consumurile.\
    Logan GPL 1.4

    Comment


    • Brasov - Aeroport Otopenni si retur : 299,5 km
      Carburant consumat : 16,7 litri
      Viteza medie : 59,6 km/h
      Consum : 5,5

      Masina are acum aprox 4500 de km

      Comment


      • Foarte bun consumul, masina goala sau si ceva incarcare suplimentara ?

        Comment


        • La dus , doua persoane si o valiza de aprox 30 de kg ; la intoarcere doar eu si fara nici un bagaj .

          Comment


          • Media consumului meu e de 7.3 km/h. E un consum mixt. Masina are 6000 și ceva. Aceasta medie e pe ultimii 5000 și ceva.
            Am avut un drum la mare, în rest drumuri scurte. Merg la munca cu mașina pe ocolitoare. Viteza medie e de 34.4 km pe ora.

            Comment


            • Azi m-am distrat...
              Am facut Drumult: Brasov - Ikea:
              Viteza medie: 59.2 km/h (da, s-a circulat f bine pe DN1), pe autostrada am mers cu cruise, la 90 km. Consum 4.6l/100 km (fara eco insa am mers cat am putut de economic). Am fost singru in masina. Am plecat din Bv la ora 17
              Intors (fara resetare): viteza medie: 57.7 km/h, consum 5.2l/100 km.
              Am fost 3 adulti si un copil, plus cateva bagaje. De mentionat este ca am stat la ikea cu motorul pornit vreo 15 minute (consumul se modificase la 4.7 si am ami stat in parcare la aeroport inca vreo 10 miunte cu motorul pornit ptr ca era blocata parcarea.

              Comment


              • Foarte bine , ai mers profesionist. Spre Ikea ai mers la vale cu 4,6 , foarte bine , iar inapoi cu 5,2 la deal , dar tot foarte bine . Inseamna ca ai folosit foarte putin frana. Cu cat mai multe franari (pierdere de energie) cu atat mai mare consum de carburant (la accelerari).

                Comment


                • Cred ca la dus a contat defapt lipsa celor 2 adulti, 1 copil si bagajele.

                  @sebibv, cum poti merge doar cu 90km/h pe autostrada? :-)
                  I have no special talent. I am only passionately curious.

                  Comment


                  • Iarasi crezi Silviule . De la cca 600m Brasov la cca.100m Bucuresti se cheama ca esti in coborare . Consumul scade foarte mult . Eu fac drumuri de genul acesta foarte des si incarcat si neincarcat , cu vant din fata sau fara vant din fata si stiu bine ce afirm . Chestia aceea ca 100 kg in plus aduce dupa sine un consum de cca. 1 L carburant in plus nu mai este valabila de multi ani . Puterea si randamentul motoarelor sau modificat in bine , iar diferenta nu mai este deloc atat de mare.
                    Last edited by georgstelsib; 7 April 2018, 10:14.

                    Comment


                    • N-ați citit bine. 5.2 este media pe dus și întors. Întorsul a fost probabil 5.8 l/100km. Probabil că fără pasageri era o medie de dus-intors de 4.8-4.9, în linie cu ce mai obținea bolovan. Nu este rău față de 3.2 l la diesel cu o medie de viteză similară a mea. În 10 000 km am avantaj 160 l de motorină, adică 178€. Ceea ce înseamnă că în 80 000 km de mers exclusiv afară, se recuperează diferența de preț la motorizare. Dacă se merge și prin oraș, se recuperează mult mai repede, în 20 - 30 de mii.

                      Comment


                      • Ai omis pretul reviziilor
                        sigpic

                        Comment


                        • Asa este , ai dreptate . Nu am citit bine . Dar si eu cam asa consum , 4,6 - 4,8 la vale si 5.2 - 5,4 inapoi la deal (in conditii de viteza legala si cunoasterea buna a terenului) . In aceleasi conditii de trafic si de incarcare conteaza foarte mult sensul si viteza vantului , mult mai mult decat incarcarea . Cu vant puternic din fata si la deal am ajuns si la 6,1 .
                          Last edited by georgstelsib; 7 April 2018, 10:30.

                          Comment


                          • Am mers cu 90 pe autostrada pentru ca pur și simplu am vrut sa vad cat scoate masina.
                            Da, am folosit foarte mult frana de motor, nu am accelerat brusc.
                            Am mers cu 90 pe autostrada si pt ca am plecat la 17 de acasa și când am văzut cât de liber e drumul am zis ca dacă merg tare aju g prea repede la destinatie și apoi am de așteptat prea mult (planul era sa termin cumpararurile un pic inainte de 22).

                            Evident ca nu am depasit nimic. In acest 5.2 intra si traversarea brasovului ziua.
                            Oricum, dacă nu stateam cu motorul pornit, cred ca scoteam 5.1 insa de regula nu poti merge astfel și sincer niciodata nu am prins asa liber dn1 (la intors nu am stat dupa nimeni). La dus era coloana dar se circula ok.

                            Comment


                            • Stoicanu, ai dreptate, dar nu într-o măsură atât de mare. Până la 200 000 km, Dacia estimează cheltuielile la 2400 € pentru dCi și 2100€ pentru TCe 0.9.

                              Comment


                              • De la estimari pana la realitate este cale lunga
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google