Am venit din tara sfanta (gorj)...pana in TM am mers cat am putut de sportiv. (adevarat...la dus am mers destul de potolit ca eram cu soacra)...am scos 4.8 (cered ca am postat si pe aici)
Consum 0.9 TCE
Collapse
X
-
O sa incerc sa merg cu 120 km/h sa vad daca pot scoate sub 5.5%.
@DannyMC eu schimb placute TRW la 26k km...sun coala, tocite la maxim. Se explica astfel consumul.
Apropo si 0.9 Tce "cum il inveti asa il ai". Am condus ieri unul de la firma lesinat rau, il conduce mai mereu domna de la receptie....deci ....
Comment
-
Aste-s povesti cu "cum il inveti asa il ai".
Dar...apropos de placute...la vechiul logan ma tineau cam 80-90.000 km placutele.
La asta, a trebuit sa le schimb la 40.000...ca nu credeau astia ca o sa ma tina pana la 60.000.. Deci cam la jumate ma tin placutele la logan-ul asta.
Comment
-
Dupa cum am spus sus. La 40k (revizia de 40k)...mai tineau vo 6-7k...dar nu mai tineau pana la urmataorea revizie
Hah...acum am vazut LE-ul de la tine...
Ah...si mai exista o explicatie pt care ma tin asa putin placutele...merg mai sportiv oleaca prin oras decat mergeam inainte. Noroc ca nu fac foarte multi km in oras.
Comment
-
Si ca fapt divers:
Masina are 733 zile.
Total KM: 46039 (bine, are ceva mai mult...dar nu-i trecut in xls).
Total benzina consumata: 2809L, cost comb: 14232, consum mediu: 6.1%, Intretinere (inclusiv 50% din spalatorii sunt trecute, lichidul de parbriz etc) 6584lei, Cost/100Km: 135 lei (inclusiv costul de achizitie a masinii), cost rulaj (combustibil+intretinere): 45.21lei/100Km
Comment
-
Consumul in oras este extrem de relativ.
Una peste alta..m-am tot gandit daca sa postez consumul meu TM-Pitesti...sau nu...dar il postez...sper ca astia de la dacia sa nu-l vada.
Cum o fo obtinut:
Masina goala (adica eu + un rucsac cu costumatia mea de gala: o pereche de blugi + 2 tricouri)
Pe autostrada am avut CC-ul setat pe 92Km/h... (adica fix cat sa nu pun tiristii sa ma depaseasca...adica fix cu viteza lor mergeam)
Iar pe europene, pescuiam un tir mai rapid (care se deplasa cu 90km/h)...si mergeam in spatele lui la 4 lungimi de masina. La distanta aia daca esti atent la tir....devine extrem de predictibil.
Totul in modul eco. Dar nu pentru ca motorul este mai economic, ci pentru ca puterea furnizata de motor este mai liniara...iar acceleratia mai "moale"...astfel putand doza mai bine puterea motorului (ajuta enorm pe europene)...ajungand sa franez extrem de putin, sa accelerez foarte putin...si finut.
Comment
-
Se anunta prin septembrie un drum nou in Constanta...si daca o sa am nervi, timp si iar o sa fiu strans cu usa (consumul de mai sus a fost facut cu doua zile inainte de salar...)...incercam o noua strategie...posibil sa scot 3.5 (sub...nu cred ca pot scoate in special daca merg in ritmul traficului).
Practic, daca se merge pana in 90Km/h...60Km/h in localitati...si fara sa depasesti prea mult (la viteza aia nici nu ai ocazia)...scoti in zona de 4%
@NeMar in ce oras stai? Eu in TM am consumuri ce cuprind intre 6.5% si 10.5%.
Mai mult, pe acelasi traseu, acum doi ani (fix cand am cumparat masina)...aveam aprox 7.5% cu clima pornita, acum am 8.5%...fara clima. Ca sa-ti faci o idee, pe un traseu de 3 Km...se strica unda verde (adica crapa cele 8-9 semafoare )...chiar daca mergi mai incet (sa scoti aceasi viteza medie)...consumul scade dramatic. Ce omoara consumul este frana si pornitul de pe loc.
Eu din cate imi dau seama, fata de vechiul meu 1.4, 0.9 este mai economic cu aprox 2.5-3L in oras si 1L in exterior
Comment
Comment