If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
București - 2 mai.
2 adulți, 2 copii, un câine de talie mare. Bagaje full. Autostrada cu 132 (129 pe GPS) sau 134 (131 pe GPS) km/h. Clima non stop
Mi se pare un pic mult
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Trebuie să mă obișnuiesc cu asta. Conducând doar diesel după Dacia 1310 din anii 90 trebuie să îmi resetez percepția. Altfel mașina merge super, motorașul de cositoare chiar se achită de toate sarcinile fără probleme, ce pierde la cuplu recuperează aproape tot din turații (față de un diesel). Nu mai spun că motorul de 1.4 mpi al vechiului Logan mă obliga să rerogradez in a 4 a ca sa mențin viteza pe dealurile de la Cernavodă.
0.9 SL Black and white, 17-18 mii de km in bord (n-am apucat sa fac poza ca am facut un drum extern si a mai scazut consumul): 9.6l/100 km URBAN 100%, 18.x km/h media, doar drumuri scurte (5 km pauza, inca 10, iar pauza) in cluj napoca, nu chiar la ore de varf dar nici gol nu era orasul, pe o distanta de 200-250 km. masina goala, doar o persoana in ea. avand in vedere ca e un motor de generatie noua, as fi preferat un 8.7-9.0 in oras. consumul asta il aveam si cu 1.6 mpi. am sa repet testul cu ECO pornit, tot exclusiv oras.
Ultimii 3900 km, 262 l/, consum mediu 6,71%, cost benzina 1139 lei.
Cam mare, daca ar fi dupa mine, dar avand in vedere ca sunt facuti in regim 50/50% urban/ extraurban...accept...cu greu.
Nu mai reusesc sa obtin consumurile din primii 5000 km...sub 6 l....
Calculatorul masinii poate influenta consumul?!...Adica ceva "defect" pe acolo?!
Nordul tarii -Mamaia , 630 km , viteza medie 78,9 km/h , cca.50 % aer conditionat , vit . maxima pana in 140km/h , consum 6,9%
Invers , Mamaia - Nord de tara , conditii similare , aer conditionat cca. 74%l , consum 7, 3 % . Diferenta se consum este data de diferentele de altitudine . La dus , de la cca 850m la cca. 0 m nivelul marii . La intors , invers .
Am facut si eu primul concediu cu logan berlina 0.9 tce 2020
~1200km Bucuresti - Alba Iulia - Arieseni - Blaj cu intoarcere pe Transfagarasan (+ceva plimbari prin zonele astea)
Consum 5.2% conform CB; mers ~110-115 pe autostrazi si ~80-110 pe restul drumurilor (evident ceva mai scazut in localitati); Climatronicul pornit cam 30% din drum.
In conditii similare batranul prestige 1.6 16v euro4 imi lua cam 5.8-6 conform CB (dar la cel vechi cb-ul are abatere minima, la asta nou nu stiu)
Consumul este influentat mult de Cx-ul masinii (coeficientul aerodinamic) . Stim cu totii ca barele portbagaj de pe cupola maresc consumul , oglinzile mai mari la fel . Orice accesoriu extern ( adaugat de proprietar in principal) duce la cresterea Cx-ului ( mare la Dacia ) si implicit al consumului , mai ales la viteze mari . Consumul mai mare prezentat la masina mea , s-a datorat in pricipal adaugarii aparatorilor de noroi in fata dar si in spate . Mi-am asumat surplusul de consum la viteze mari . Motivele montarii acestora s-au datorat urmatoarelor motive: in fata pentru a evita murdarirea si mai ales sablarea partii inferioare a usilor , iar cele din spate pentru a micsora murdatirea lentilei camerei de mers inapoi .
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment