If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Eu inca nu inteleg care sint diferantele constructive intre euro 5 si euro 6 la motoarele cu benzina . Este vorba doar de softul modificat sau exista modificari concrete constructive ?
Doar cu un software nu obtii mare lucru. Sunt, foarte probabil, modificari constructive : catalizatoare, senzori, sisteme complexe care ajuta la eficientizarea intregului ansamblu motor.
Momentan singurul(de care știu) motor euro6 aflat în fabricație e K4M 697(detalii mai jos).
Pe ici pe colo au transpirat detalii:
pentru X52
D4F732 euro6(1,2l 16v),
H4B408/410 (h4b400 e actualul TCe 90 euro5)
pentru X79 ph2/X92/X67
1.6 16V proveniență Nissan
H4Mxxx
Sandero II
1.6 MT (102 hp)
Available: 2014
Body type: Hatchback
Doors: 5
Transmission Gearbox type Mechanical .:
Engine Model: K4M 697
The volume of a cube. See .: 1598
Power, HP .: 102/5750
Torque. moment, Nanometer / about mines .: 145/3750
Position of cylinders Inline .:
The maximum speed, km / h: 180
Acceleration to 100 km / h, 10.5 seconds .:
Flow in L / 100 km (city): 9.4
Flow in L / 100 km (highway): 5.8
Curb weight, kg .: 1104
Cargo Volume, L .: 320/1200
Tyre size: 185/65 R15
The volume of fuels. tank, l .: 50
Fuel Type: AI 95
Environmental standard: Euro 6
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Este pe Duster o varianta 1,2 TCe, euro6; propulsorul turbo inlocuieste motorizarea 1,6 16v.
Personal nu cred ca un gurmand precum K4M mai poate fi convertit sa respecte norma euro6.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Este pe Duster o varianta 1,2 TCe, euro6; propulsorul turbo inlocuieste motorizarea 1,6 16v.
Personal nu cred ca un gurmand precum K4M mai poate fi convertit sa respecte norma euro6.
Intr-adevar pe Duster motorul 1.2 TCe este acum euro 6 (adica va fi, ca inca nu a fost vandut, abia au inceput comenzile), dar pana acum a fost euro 5.
Am vazut ca in alte tari se vinde Duster cu motor 1.6 16V euro 6, dar am inteles ca e un alt motor de la Nissan (probabil cel de pe Fluence), nu e urmasul actualului K4M.
Din diferentele de norma , ar iesi un necesar pentru euro6 fata de euro5 ,la capitol particule . Are filtru euro6?
Am citit un articol in care spuneau ca de la norma euro 7 este posibil ca sa introduca filtru de particule si pe masinile cu motoare pe benzina...ceva de genul ca sa nu se mai imprastie in atmosfera particule cancerigene.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment