Incepator!!! Ce Logan Sa Imi Cumpar SH?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Incepator!!! Ce Logan Sa Imi Cumpar SH?

    Va salut,
    Peste aproximativ o luna, vreau sa imi cumpar o Dacia Logan SH, dar inca nu m-am hotarat ce versiune.
    Cerintele mele (pentru plimbat 90% in oras) ar fi un Logan pe benzina si pentru ca nu o sa fac cine stie ce cu el...sa consume cel mai putin
    Ca buget intre 2000 si 3500 Euro.
    Deci, ca incepator ce Logan imi recomandati? din '96-'98...pe cel de 1.2/2009(daca nu ma insel)...care ar fi mai ieftin la piese...la consum?
    Multumesc!

  • #2
    Recomand cele din 96-98 , nu au pic de rugina :-) , cele din 06-08 mai au probleme cu rugina.

    Comment


    • #3
      A vrut sa zica '06 -'08.
      Logan 1.2 din 2009 e bun, mai ales daca are si instalatie de gaz din fabrica.

      Comment


      • #4
        Iti dau un sfat sincer , fereste-te de motorul de 1.2 16v(D4F) de pe Logan , fie ca este L1 sau L2 , am acest motor si stiu ce scriu !


        Iti recomand Logan incepand cu an de fabricatie din 2010 1.4/1.6 si 1.6 16v (K4M - nu stiu daca te incadrezi in acel buget) , sunt motoare extrem de fiabile.
        Last edited by prometheus; 11 April 2017, 21:06.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • #5
          Iti dau un sfat sincer , fereste-te de motorul de 1.2 16v(D4F) de pe Logan
          Dezvolta!
          Vrei sa fii mai precis? Care sunt argumentele?

          Comment


          • #6
            Noul logan de 1,0 L SCe. )
            Cauta 1.6 mpi sau 1,6 16v, motoare simple și fiabile și consum decent.

            Comment


            • #7
              1.4 consuma in bucuresti destul, atasez o poza unde imi tin socotelile la masina, in fuelo, fac minim 3 plinuri pe luna
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Originally posted by Fanez View Post
                Dezvolta!
                Vrei sa fii mai precis? Care sunt argumentele?
                Are un prost "obicei" sa vezi cum curge ulei de la vestita garnitura capac chiulasa in zona galeriei de evacuare, chiar daca schimbi garnitura dupa aprox. 1.5-2 ani vei avea din nou probleme cu scurgerile de ulei , pretentios cu uleiul(cu Elf face "spume" la busonul de umplere , o problema comuna la D4F) si la intervalul de schimb ,in general dupa aprox 100/150 k pica chiulasa ca de... multi tot mai cred in ce spune caietul de intretinere cu revizii la 20k(mare greseala pentru care pune botul), D4F NU se compara cu K7J sau K4m - repere in fiabilitate si cunoscute ca motoare foarte rezistente ce pot parcurge cu un singur schimb de ulei chiar si mai mult de 20k cat scrie cartea.

                Cele care n-au venit din fabrica cu GPL aka D4F-734 , montarea unei instalatii aftermarket va distruge motorul putin peste 100k(am auzit de cazuri si sub 100k) si aici am inteles ca un factor important in longevitatea motorului o constituie si calitatea lucrarii efectuate !

                Plecarea de pe loc se realizeaza de cele mai multe ori in suturi - asta-i cea mai penibila problema cu acele variatii de turatii , pedala de acceleratie proptita fix intr-o anumita pozitie insa turatiile variaza ca la balamuc .Chiar si la ora actuala cand am un oarecare rulaj cu masina rar am plecare de pe loc fara variatii de turatie.

                Celebra problema cu pornirea la cald care atunci cand iti este lumea mai draga nu mai porneste la prima cheie(foarte des intalnita problema la Logan 1) si sa nu-mi spuneti de update de soft pentru ca majoritatea in zona lor nu dispun de reprezentanta cu clip Win.7 recte repr. de provincie unde nu se poate face update de soft la ECU pentru remediere (majoritatea reprezentantilor habar n-au de acest lucru ori se fac ca nu stiu, deci eu il consider un mare minus pentru acest motor).

                In functie de echipare dispunde de doua curele de accesorii deci intretinere mai scumpa.

                Amplasarea filtrului de ulei .
                Accesul la bujii este destul de greu.
                Last edited by prometheus; 12 April 2017, 00:58.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • #9
                  Am un coleg cu L1 ph2 1.2 16v cu gpl montat dupa, care n-a avut si nu are nici macar o problema, nici din cele enumerate de tine, nici altele. Are peste 100k km (nu stiu exact cati).
                  Nici cu rugina n-are probleme.
                  Last edited by Fanez; 12 April 2017, 07:59.

                  Comment


                  • #10
                    Si eu tot minunea asta de motor o am (1.2). Am 50 de mii de km si gaz montat de vreo 30 de mii. Momentan e prea devreme sa vorbesc de probleme. Vad peste cativa ani.

                    Totusi, cat priveste chestiunea ta, daca vrei un logan SH ti-as sugera sa alegi 1.6 sau 1.6 16V, atat din punct de vedere al fiabilitatii motorului, cat si al unei dinamicii (nici 1.4 nu ar fi o alegerea rea). Daca gasesti un Laurat produs dupa 2008 cu una dintre aceste motorizari si nu foarte multi km eu zic sa nu o ratezi.

                    Comment


                    • #11
                      În oraș 1.6 8V , la drum 1.6 16V

                      Cea mai reușită versiune ca Putere/Consum este 1.6 8V în oraș.

                      Am căutat și am luat versiunea Prestige 1.6 16V la mâna a doua din 2008, când am luat-o în 2013 avea 9.100 KM.
                      pentru că are destul de multe dotări azi deja banale, atunci ”opționale”.

                      Cea mai bună ca ”feeling” de bărbat cu picior pe accelerație este 1.6 16V,
                      adică stilul ”sprinten” dacă nu vrei să ai probleme cu aerul condiționat în rampă la drum lung.

                      Evident nu sunt fan Diesel, eu am GPL pe 1.6 16V și zic că merită.
                      Last edited by mp74; 12 April 2017, 08:28.

                      Comment


                      • #12
                        Deci, pana la urma ma voi orienta spre un logan in jur de '98.Va multumesc foarte mult pentru sfaturi.Mai economisesc ceva bani...:-)).Mai am o intrebare...care stiu ca pentru voi este ceva banal:Am vazut mereu expresia "consum 5", "consum 7" etc.Asta inseamna ca masina respectiva consuma 5 litri de benzina la suta de km?.Va multumesc inca o data pentru raspunsuri.

                        Comment


                        • #13
                          Cele mai bune sunt alea din '98.
                          Consum 5, consum 7 inseamna 5 respectiv 7 litri la suta de km.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by pyanystul View Post
                            Deci, pana la urma ma voi orienta spre un logan in jur de '98.......
                            Stimate nou coleg...NU VEI GASI Logan '96-'98!!!!!
                            Productia Logan a inceput (cel putin in Romania, nu stiu in alte tari) in anul 2004!!!!

                            Eu ti-as recomanda motorizarea 1,4. Fiabil, usor de intretinut si cu consumuri decente si in oras si in afara. Consumul acestei motorizari creste atunci cand masina este incarcata, 4-5 persoane, portbagaj plin, etc...
                            Dar cum de obicei mainile se plimba mai mult goale, 1-2 persoane si in portbagaj roata de rezerva....concluzia e simpla.
                            Daca vrei sa iesi masina pentru carat la greu prin oras...1,6 8v (cuplu maxim obtinut la turatii mai mici).
                            Lasa 1,6 16v pentru mai tarziu.

                            Comment


                            • #15
                              Cel mai potrivit ar fi 1.6 8v cu gpl.
                              Preferabil 2009.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google