Originally posted by CeDeBe-L
View Post
Incepator!!! Ce Logan Sa Imi Cumpar SH?
Collapse
X
-
spik, mai pune la consumul in oras ptr 1.6MPI. Am condus 8 ani motorizarea aia pe un Logan I si in oras e gurmand (daca mai ai si A/C pornit). Nu-l faceti sa creada ca e super motor dpdv al consumului.
Dar este o optiune buna daca se incadreaza in buget. Recomand si o remapare ptr un mic plus ce se simte atat la turatii joase cat si la 4000+.
Sent from my iPhone using TapatalkI have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Originally posted by prometheus View Post1.5-2 ani vei avea din nou probleme cu scurgerile de ulei , pretentios cu uleiul(cu Elf face "spume" la busonul de umplere , o problema comuna la D4F) si la intervalul de schimb ,in general dupa aprox 100/150 k pica chiulasa ca de... multi tot mai cred in ce spune caietul de intretinere cu revizii la 20k(mare greseala pentru care pune botul), D4F NU se compara cu K7J sau K4m - repere in fiabilitate si cunoscute ca motoare foarte rezistente ce pot parcurge cu un singur schimb de ulei chiar si mai mult de 20k cat scrie cartea.
.
Am din 2010 1.2 si nu am avut nici o problema. Ii fac schimbul de ulei cu Castrol 5w40 odata pe an sau odata la 15.000km.
Nu am nici cea mai mica problema, am vecini cu 1.2 si nu au probleme. Si fiind 16v merge mai frumos in turatii.
Este cel mai economic motor de pe L1 (benzinar). Nu as lua 1.4mpi niciodata si nici 1.6mpi. Ori 1.2 ori 1.6 16v. Daca nici astea nu sunt fiabile... atunci ce sa zic de tsi-urile de la vw ?
Pornirea la cald se rezolva prin soft, iar eu in 6 ani de vreo 3-4 ori nu mi-a pornit la cald la prima cheie. Asta sa fie cea mai mare problema.
Cu plecarea din loc trebuie sa stii sa conduci sa simti masina, sau tot cu update de soft te mai ajuta un pic.
Mergi pe 1.2 sau 1.6 16v.
Originally posted by CeDeBe-L View PostDaca vrei sa iesi masina pentru carat la greu prin oras...1,6 8v (cuplu maxim obtinut la turatii mai mici).
Lasa 1,6 16v pentru mai tarziu.
La aceeasi turatie 1.6 16v are aproximativ acelasi cuplu, insa pe hartie este aratat doar cuplul maxim care se obtine mai sus.
1.6 mpi are 127nm la 3000rpm.
1.6 16v are 148nm la 3750rpm
insa pe la 3000rpm, 1.6 16v are in jur de 145nm, deci trage mai bine si la 3000rpm fata de 1.6 mpi 8v, si are 135nm pe la 2500rpm.
Comment
Comment