Cum E Mai Sanatos Iarna Pentru Mpi ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum E Mai Sanatos Iarna Pentru Mpi ?

    Stiti cu totii ca toti soferii au idei impartite despre incalzirea motorului inainte de plecare pe timp de iarna.
    Manualum zice ca iarna motorul il pornesti si ai plecat...Si accelerezi usor pana se incalzeste motorul.
    Desi cei de la service si multi altii spun ca e bine sa lasi motorul pornit cateva minute inainte de plecare .Si aici vin x variante :
    1 ca sa se miste un pic uleiul in motor
    2 astepta pana cade turatia sub 1000
    3 misca schimbatorul sa se amestece si acolo uleiul
    si cine stie cate mai sunt
    Voi ce crede-ti cum e mai sanatos ptr motor?? as dori pareri cat mai avizate.
    eu de ex las iarna 2-3 minute macar masina pornita inainte sa plec la drum

  • #2
    Faci cum zice manualul
    Chestia sa il tii pornit cine stie de la cine a plecat si acum mai toti zic,,,ca este bine.
    Mai degraba il tin sa se incalzeasca si sa faca cald in habitaclu,
    Last edited by vdmihai; 27 November 2008, 18:02.
    sigpic
    !

    Comment


    • #3
      Trebuie plecat imediat, nu se sta deloc cu motorul la ralanti si de preferat sa nu se treaca de 3000-3500 rpm pana ajunge la temperatura optima.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        Andrei..Eu am un dci..Dar nu conteaza(titlul topicului e pt mpi) ..Am pornire motor din alarma..Inainte sa plec din casa cu 5-10 min pornesc masina..Sa se dezabureasca si sa se incalzeasca inauntru.Ce se poate intampla asa de grav?Ca multi vad ca zic..Sa pleci neaparat cu ea dupa ce o pornesti..Sa nu stai pe loc!!!.Pana la urma ce se intampla?Bine..Si daca stau pe loc nu inseamna ca dupa ce plec ..Direct blana...
        Cumpar volan de Duster

        Comment


        • #5
          Se poate deteriora sistemul de injectie in timp.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #6
            Nu ai de ce sa stai pe loc cateva minute ca sa circule uleiul prin motor pt ca uleiurile din ziua de azi sunt mai putin vascose la rece (5w40, 5w30, 0w40, 0w30, 5w50) si isi fac treaba foarte repede, apoi, nu ai de ce sa misti schimbatorul de viteze pentru ca atat timp cat nu ti ambreiajul apasat, angrenajele in cutie oricum se invart doar ca nu antreneaza si rotile!Toti producatorii spun foarte clar ca se pleaca imediat de pe loc si cu turare moderata, pentru o economie de combustibil si o incalzire a motorului mai rapida
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #7
              Primul Logan, de la firma, pe care il am si acum in inima, il porneam dimineata cu 10-15 min inainte sa plec (asta cand erau geamurile inghetate, zapada pe ea), dadeam ventilatia la 3 pe caldura maxima si imi vedeam de treaba mea (mancam, imi beam cafeaua). Eu stau la curte si nu exista riscul sa ma trezesc fara ea sau ceva, si pe langa asta, benzina nu era problema. Si cand ma urcam sa plec, geamurile erau dezghetate, un pic de caldura si toate cele. Masina, si mai ales motorul merge si in ziua de azi...Da' ce voresc eu, toarce ca un motan, are 135 000 km, dar e pe mana altcuiva.
              Cand o sa vina vremea sa ma trezesc dimineata cu geamurile inghetate si cu zapada pe ea, o sa procedez la fel si cu a mea. Decamdata nu e cazul, o pornesc si plec. Are timp sa se incalzeasca cat stau la primul semafor care e la 300m de mine unde intotdeauna e aglomerat si astept cam 2 minute.
              Last edited by vitriol; 27 November 2008, 19:55.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • #8
                Eu am ulei bun(5w40)dar....Daca am parbrizu inghetat tare mai stau un pic... Oricum...Topicu e sa vad c-am cati dintre voi face-ti ca mine si ce se poate intampla

                Comment


                • #9
                  Originally posted by gyuriro View Post
                  Stiti cu totii ca toti soferii au idei impartite despre incalzirea motorului inainte de plecare pe timp de iarna.
                  Manualum zice ca iarna motorul il pornesti si ai plecat...Si accelerezi usor pana se incalzeste motorul.
                  Desi cei de la service si multi altii spun ca e bine sa lasi motorul pornit cateva minute inainte de plecare .Si aici vin x variante :
                  1 ca sa se miste un pic uleiul in motor
                  2 astepta pana cade turatia sub 1000
                  3 misca schimbatorul sa se amestece si acolo uleiul
                  si cine stie cate mai sunt
                  Voi ce crede-ti cum e mai sanatos ptr motor?? As dori pareri cat mai avizate.
                  eu de ex las iarna 2-3 minute macar masina pornita inainte sa plec la drum
                  explicami si mie cum se amesteca uleiu [in cutie] daca misti schimbatoru ?

                  ce stiu eu pentru iarna:
                  o scoti pe liber
                  cand pornesti motoru tii ambreiaju apasat, si dupa aia il ridici usor.. Din momentu in care lai ridicat se misca si pinioanele in cutie...
                  De ce sa o pornesti cu ambreiaju apasat ? Porneste mai rpd pentru ca nu tre sa invarta si cutia si nu fortezi prea tare bateria. Cu totii stim ca bateria iarna creeaza probleme, se descarca usor..
                  De plecat poti sa pleci imediat dar sa nu ii dai tare din prima, astepti sa se incalzeasca motoru bine si dupa aia poti sa o calci cat vrei.
                  turbo makes torque and torque makes fun

                  LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

                  Comment


                  • #10
                    Noyz Nu trebuie sa iti explic ptr ca asta am auzit-o de la unu nu practic.
                    am zis ca eu stau cateva minute numa asa pana curat geamurile de gheata

                    Comment


                    • #11
                      Nu de alta dar stiu exact cum arata o cutie de viteze. Si cel mai bine se amesteca cand merge nu cand bagi tu dintr-o viteza in alta. Daca te joci cu maneta pe liber - stanga/ dreapta nu se intampla chiar nimic in cutie deoarece tijele de sincroane nu se misca.
                      turbo makes torque and torque makes fun

                      LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

                      Comment


                      • #12
                        Stiam ca e vrajeala ,aia cu sa se amestece uleiul in motir tind sa o cred totusi

                        Comment


                        • #13
                          Sti cum functioneaza o cutie de viteze?
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #14
                            Darksid3 pe cine intrebi?

                            Comment


                            • #15
                              Cred ca pe mine dar nu in semn de chiar stiu ci vrea sa faca misto .. Presimt

                              No comment...
                              Last edited by darksid3; 27 November 2008, 23:01. Reason: postare consecutiva
                              turbo makes torque and torque makes fun

                              LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google