Cum E Mai Sanatos Iarna Pentru Mpi ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    In special pentru Andrei dar si pentru ceilalti. Daca nu se recomanda sa tii masina la relati pana se incalzeste, de ce unii producatori de autoturisme monteaza pornirea motorului din telecomanda? Aici ma refer la Navigator si la Hummer (altele nu stiu eu sa aiba din fabrica aceasta functie). De ce in manualul acelor masini este specificat ca in diminetile geroase apelezi la aceasta functie? In nici un caz pentru caldurica, cele doua masini au preincalzire (s-au cum s-o numi, te sui, dai drumu la cald si niste rezistente incalzesc aerul pana motorul ajunge la o temperatura optima pentru a incalzi habitaclu), sa nu mai vorbesc de climatronic. Banui ca Darkside stie mai multe, daca aceasta functie este specifica "americancelor".
    Deci, intrebarea mea suna cam asa: nu e recomandata incalzirea motorului la relanti la MPI-ul celor de le Renault sau nu e recomandat, in general la motoarele pe injectie?
    Multumesc
    Numai de bine
    sigpic

    Comment


    • #32
      Interesant...Astept un raspuns ,ca eu nu pot(nu cunosc)

      Comment


      • #33
        Raspunsul e simplu: e bine sa-l "incalzesti putin" inainte de plecare.
        Cum naiba sa te sui direct in ea si sa-i dai ture chiar si pana la 2500 cu el rece?
        ce legatura are injectia cu treaba asta? Scrie undeva ca UCH-ul injectie omoara motorul daca masina sta mai mult de 5 minute in relanti? Hai sa fim seriosi.
        incercati si voi sa plecati iarna la -20 grade cu el rece...Si o sa vedeti ce se intampla..
        sigpic

        Comment


        • #34
          Si eu mi-am montat o alarma cu pornire motor din telecomanda. Si sunt foarte multumit cand plec dimineatza la -10 grade si gasesc caldurica in masina si geamurile dezghetate.
          Adica e mai bine sa inghet pe langa ea cu racleta? Pai de ce mi-am luat masina...Nu pentru confortul personal? Ca asa...Mergeam cu troleul.

          sunt tare curios cum se strica acest motor daca merge in relanti )
          Chiar daca...prin absurd...ar exista o explicatie macar teoretica la faptul ca s-ar strica ceva....diferentele de uzura in timp sunt minore.... Asa ca....
          Last edited by mike26ro; 28 November 2008, 14:31.

          Comment


          • #35
            @dragosvintila: e foarte simplu: motorul nu trebuie sa fie cald ca sa poti circula cu el, cum a zis andrei, in maxim 2500-3000rpm adica conditii normale; ci trebuie sa fie uns. In mod normal cand ti s-a stins martorul de presiune ulei el e uns (daca face 10-15 turatii e de ajuns sa faca presiune si sa unga componentele interne). Nu e bine sa-l suprasoliciti; de aia spune producatorul ca pleci cu ea dar sa nu o fortezi pana nu atinge si temperatura optima de mers.

            S.
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • #36
              Originally posted by Cezar View Post
              @tweety: asta nu este un argument tehnic...Ci doar subiectiv
              Sa inteleg ca daca esti in verde ai mai mult tupeu...
              Despre care asta vorbesti tu, faptul ca motorul trebuie sa fie uns inainte sa il soliciti in sarcina?

              Comment


              • #37
                Originally posted by Silviu View Post
                @dragosvintila: e foarte simplu: motorul nu trebuie sa fie cald ca sa poti circula cu el, cum a zis andrei, in maxim 2500-3000rpm adica conditii normale; ci trebuie sa fie uns. In mod normal cand ti s-a stins martorul de presiune ulei el e uns (daca face 10-15 turatii e de ajuns sa faca presiune si sa unga componentele interne). Nu e bine sa-l suprasoliciti; de aia spune producatorul ca pleci cu ea dar sa nu o fortezi pana nu atinge si temperatura optima de mers.

                S.
                da...E uns. Si..? Ce-i cu asta...Eu vreau sa fie si cald - si motorul si habitaclul - am timp sa stau pana se incalzeste. (Stau in pat la televizor)
                Uleiul are proprietatile specificate de producator la o temperatura optima...Motorul la fel...Functioneaza normal la temperatura optima(87C).
                Tu de ce nu mananci rece , din frigider? Ca doar se incalzeste mancarea pe "traseu"...Pana in stomac.

                Comment


                • #38
                  @tweety: Uleiul ajunge din start in toate "cotloanele" motorului..Nu trebuie sa astepti sa se incalzeasca.
                  Last edited by Cezar; 28 November 2008, 16:24.

                  Comment


                  • #39
                    Intr-o iarna un prieten de al meu cu un Renault (cu motor cu carburator) a plecat de la mine, a pornit motorul, a iesit din parcare apoi a plecat. Dupa vreo 5 min. Ma suna sa ma duc dupa el ca sa gripat motorul. Cind merg la masina ca sa plec dupa el, in parcare vad o balta de ulei negru si o dunga de ulei care mai incolo era tot mai subtire si la un moment dat nu se mai vedea.
                    Ce s-a intimplat de fapt?
                    -la rece uleiul de motor e mai viscos.
                    -motorul fiind rece nu are asa putere si ca sa poata misca din loc masina a trebuit putin turat motorul dar nu exagerat, moment in care presiunea de ulei formata in motor a "impuscat" afara filtrul de ulei, dupa care a ramas fara ulei si din aceasta cauza i sa gripat motorul.
                    Un caz asemanator s-a intimplat si in parcarea fabricii unde lucrez.
                    Va rog atunci trageti concluziile, cum e mai bine, cu motor incalzit in relanti, sau in mers?

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by dragosvintila View Post
                      ce legatura are injectia cu treaba asta? Scrie undeva ca UCH-ul injectie omoara motorul daca masina sta mai mult de 5 minute in relanti?
                      UCH-ul "omoara" luminile, piuie si alte cele, UCE-ul controleaza injectia. Din cate am citit am constat, nu stiu daca bine sau nu, ca motorul la relanti este supus unor forte (din cauza presiunii reduse) si e posibil sa apara uzura. Totusi eu sunt de parere ca un motor rece turat (2500 rpm) e mai uzat decat un motor cald turat.
                      Totusi, astept o explicatie logica la ce am scris mai sus.
                      Merci
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by mrc1 View Post
                        Intr-o iarna un prieten de al meu cu un Renault (cu motor cu carburator) a plecat de la mine, a pornit motorul, a iesit din parcare apoi a plecat. Dupa vreo 5 min. Ma suna sa ma duc dupa el ca sa gripat motorul.
                        Ce s-a intimplat de fapt?
                        -la rece uleiul de motor e mai viscos.
                        -motorul fiind rece nu are asa putere si ca sa poata misca din loc masina a trebuit putin turat motorul
                        Una la mana,,,nu toate uleiurile sunt vascoase la o anumita temperatura X sub 0 grade C.
                        A doua,,,se pleaca de pe loc, insa turand progresiv si folosind o plaja a turatiilor mai scazuta decat cea uzitata atunci cand ajunge la temperatura optima de functionare-motorul
                        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by andrei View Post
                          Se poate deteriora sistemul de injectie in timp.
                          fi te rog mai explicit....
                          mutumesc anticipat ....Numa bine
                          Mereu superiori unui sat cu caini si oi

                          Comment


                          • #43
                            A gresit si el cand a zis UCH injectie. NU asta e problema.
                            Ideea e ca la rece motorul se uzeaza. Uleiul e vascos, nu ajunge rapid unde trebuie si cand trebuie si bineinteles nu are proprietatile de ungere normale.
                            Am si eu vecini si colegi care pleaca dimineata fara incalzire etc, si ii vad dupa ceva ani ca fac segmentari, sau daca nu...Au in spate fum ca la trabant.

                            Comment


                            • #44
                              Am eu un vecin,,,cand porneste e cu acceleratia la podea, bietul motor,,,plange , nu alta (nu stie nenea sa "inteleaga" glasciorul)
                              Daca l-ati auzi acum, de cand s-a racit...
                              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                              Comment


                              • #45
                                Pentru multi de acest gen...Conteaza ca motorul sa nu se opreasca, sa se incalzeasca cat mai repede, sapoata pleca si ei odata ca...Ingheata de frig )

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google