Cum E Mai Sanatos Iarna Pentru Mpi ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A, pai nu e nici o problema. Era vorba de ce recomanda producatorii si din ce motiv...mi se pare normal sa pleci la caldurica si confort pentru cateva sute de ml de benzina consumata.
    Nici eu nu plec imediat, pornesc motorul, mai dau gheata de pe geamuri, etc...daca , e cazul, bineinteles. Am avut si cazuri cand am plecat mediat...oricum e bine sa se mearga usor cativa km
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • Te invidiez Ivan Marian pentru telecomanda aia smechera care sunt sigur ca ar face toti banii si daca mi-as pune-o pe masina mea . Cat despre subiectul threadului... mai bine dati niste paracetamol sinus motorului ca sa fie mai "sanatos", pentru comfortul meu a-s scurta viata motorului cu 50.000km! Sunt curios ce o sa se mai scrie pe subiectul asta peste vreo 10-15 ani cand o sa incepem sa impingem Loganurile ca sa porneasca (ca vechiile dacii), atunci cum o sa fie mai sanatos?

      Comment


      • Eu unul nu cred ca peste 15 ani o sa pornim Loganurile impingandu-le.

        Comment


        • @ivan: nu conteaza cum te simti dumneata bine in masina, ci conteaza cum e mai sanatos iarna pt mpi. Hai sa fim on-topic.

          Comment


          • Eu iarna pornesc masina si stau maxim 30 secunde apoi plec usor cu maxim 2000RPM vreo 2 minute, asta se cheama ca merg "sanatos" pentru motor. Dar se intampla sa mai intarzii la servici si ii dau jar din prima si ii stric toata sanatatea din ea. Eu vreau totusi sa vorbesc cu unul care a segmentat Loganul si sa vad cat de "sanatos" a mers! Va doresc numai bine si sa nu faceti cancer la pistoane!

            Comment


            • eu i-am bagat un Duralube 2 pt motoare noi si am pornirea lina lina.....

              Comment


              • Multe pareri pro si contra ralanti/plecare...a fost interesant sa citesc toate cele 6 pagini ce ati scris! Sunt foarte interesat de aspectul asta,eu stau in Ciuc - Polul Nord - nu sunt rare temperaturile de -25,-30 C sau chiar mai frig iarna. Am masina de un an si ceva,deci am facut o prima iarna. Cu dacia mea veche de 24 de ani stateam si eu cateva minute bune in parcare sa se incalzeasca,cu socul tras si toate alea.Dar la sanderosul meu am apelat la o prelata pe parbriz,solutie de dezghetat - ca sa nu stau dupa dezaburire in parcare si in general am plecat din parcare dupa max 3 minute dupa pornirea motorului.Nu am observat sa fie nici o problema.Acum sa nu-mi sariti in cap ca e masina noua si o sa mai discutam dupa cativa ani...sunt curios si eu! Asa zice producatorul sa fac,asa fac.

                Mai mare problema e ca pana la servici nu am decat ~5km de mers,cu o oprire pe traseu de vreo 15 minute...nu se incalzeste motorul.Parchez si nu mai am treaba cu ea decat dupa 12 ore cand refac acelasi traseu,de data asta fara oprire. Amandoua drumuri le fac cand e mai frig - dimineata la 6 si ceva si seara dupa 7.
                Aspectul asta ma ingrijoreaza ca nu pot incalzi motorul.Uzura e mai mare,sa nu mai zic de baterie,care nu se reincarca suficient pe distantele astea mici.
                Puteti sa-mi recomandati ceva in acest sens? In afara de sfaturi de genul: mergi pe jos...
                Last edited by sanderizer; 8 August 2009, 17:04. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • Foloseste un ulei cu vacozitate 5w30 de calitate foarte buna.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • sanderizer...ulei 0w 40....sau 0w 30....si mergi ca si pana acum...atentie la antigel...
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • Am uitat sa mentionez...da,am ulei de 5w30 sintetic. Interesant e ca,dupa ce pornesc,nici nu trebuie sa mai apas acceleratia,masina se duce singura in tr 1 si 2,din cauza surplusului de benzina care e bagata la rece. De cand am masina,am facut doar 7000 km...deci mai mult umblu in oras,drumuri scurte.
                      @mumus: antigelul (din fabrica) avea -26C,acum il am "reglat" la -39C ) sa fiu sigur. Bineinteles,la toamna vine revizuirea lui.
                      Alta:La masinile care le-am avut in trecut,am preferat intotdeauna bateriile cu 66Ah,dar la asta o are de doar 50Ah.Inseamna asta,ca la temperaturile scazute de aici,si regimul in care imi exploatez masina,o sa aiba bateria o durata de viata mai scurta? Scz. de off.
                      Last edited by sanderizer; 8 August 2009, 17:55.

                      Comment


                      • posibil....dar treci la 0w 30 ...e mai bine...gurile rele zic ca 5w....este semisintetic.
                        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                        Comment


                        • ...iarna pornesc aproape mereu(atat cat geamurile sunt inghetate) dupa 5 min.dupa ce iam dat cheie,tocmai se dezgheata geamurile si luneta,si se incalzeste si motorul.Numai daca e ceva zapada mare poate sa o imping jos cu matura.Altfel se descurca singura masina.Si cred ca este sanatos pentru ea.In rest la fel ca vara...cauciucuri,ulei...nimic schimbat,poate ceva stropgel mai rezistent la inghet...

                          Comment


                          • Originally posted by mumus View Post
                            posibil....dar treci la 0w 30 ...e mai bine...gurile rele zic ca 5w....este semisintetic.
                            Nu mai da recomandari in necunostinta de cauza (citeste ''ce ulei folositi'').

                            IvanMarian: ai dreptate, la minus multe grade e cam greu sa te urci in masina si sa pleci pur si simplu, mai sunt zile d-alea cand musai (obligatoriu) sa lasi masina cateva minute sa ma dezmorteasca atmosfera.
                            Dar la -2 ...-5 grC poti pleca (cu dardaitul necesar )) ) imediat la drum.

                            Comment


                            • adica ce vrei sa spui ? am recomandat gresit spunand ca 0w e mai bun decat 5 w....ma indoiesc...si daca sunt sintetice amandoua..in miercurea ciuc 0w e mai indicat...
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • un 0w40 e mai ok...un 5w30 la fel daca e din segmentul "premium"
                                Tinand cont ca nu e 12 luni/an Antarctica acolo, 0w30-ul nu-si prea are rostul
                                Last edited by darksid3; 8 August 2009, 23:40.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google