Motor Nou In Oferta Dacia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor Nou In Oferta Dacia

    http://www.***********/noutati-auto-masini-noi/articol-dacia-sandero-12-16v-75-cp-3744899

    sunt curios cand o sa apara si daca o sa-l puna si pe logan
    Last edited by z1nedine; 15 January 2009, 04:30.
    Loganul Meu !

  • #2
    1,2 16 v nu prea are ce face pe logan .nici la sandel nu prea mere.ala de 1,4 16 v 95 cai parca ,care e si pe megane 2 ar fi ceva dar nu prea cred asa curand.
    Welcome to the Club, We Have Jackets !

    Comment


    • #3
      Poate il pun pe un miniLogan

      Comment


      • #4
        sa faca un sandel cu 2 usi ca si modelele polo alea mai vechi.neaparat sa aiba cutie automata.
        Welcome to the Club, We Have Jackets !

        Comment


        • #5
          Da de 1.6 16v de 133cp nu mai se stie nimica??

          Comment


          • #6
            nu cred ca o sa avem la logan 1.2 16v si nici 1.4 16v cel de 1.2 cred ca este prea mic iar cel de 1.4 concureaza prea tare motoarele actuale de pe logan parerea mea

            Comment


            • #7
              Pai si daca e prea mic ce?Are tot 75 de CP.Si este mai sprinten decat 1.4 8v.De ce sa nu poata?
              sigpic

              Comment


              • #8
                Nu mi se pare mic 1.2 16v comparativ cu actualul 1.4 8v are tot 75 cp si doar cu 5nm mai putin si probabil un consum mai mic. Probabil atat pe sandero cat si pe logan ar avea performante apropriate cu cel de 1.4.
                Last edited by z1nedine; 15 January 2009, 10:37.
                Loganul Meu !

                Comment


                • #9
                  cei de la mioveni, nu au facut pe degeaba testul acela cu masina de probe. sunt sanse foarte mari sa apara motorizarea aceasta rezultand si o valoare a masinii mai scazuta. o fi ea masina frantuzeasca dar este conceputa pentru roman.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Si daca aia cu masina pe probe,au facut o plimbare si s-au si intors inapoi cu masina,e compatibil inseamna si numai bun de pus pe masina .
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      sunt de admirat inginarii de la dacia (francezii si romanii, nu conteaza). dacia este intr-o continua crestere. cat mai economica, ieftina si fiabila. eu zic ca o sa fie masina anului 2009 in romania
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Pacco View Post
                        Pai si daca e prea mic ce?Are tot 75 de CP.Si este mai sprinten decat 1.4 8v.De ce sa nu poata?
                        Chiar daca are tot 75 cp ca si 1.4 8v se simte foarte rau lipsa de cuplu, mai ales in consum. Stiu pe cineva cu un clio 1.2 si sub 11% nu a scos niciodata consum in Bucuresti. Ma gandesc la vara, daca mai da drumu' si la ac, o sa consume 12% si o sa mearga cu melcu'. Cu 1.4 8v esti rege pe langa mizeria aia de motor.

                        P.S. Motorul de 1.2 atinge cuplu' maxim de 105 nm la 4250 rpm, asa ca iti imaginezi de ce consuma mult si abia se taraie.
                        Last edited by vitriol; 15 January 2009, 11:32.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • #13
                          Sa fim seriosi.
                          E net superior unui 1.4 mpi. Cumnata-mea are Clio 1.2 75 cp si se misca foarte bine (poate va uitati si la caracteristicile tehnice inainte de postare).
                          Cu toate ca are cuplu mai mic, nu simti treaba asta ca la 1.4 mpi, asta poate si din cauza cutiei, si in mod cert ca e 16V (si sa nu uitam ca are vreo 100 kg in plus fata de logan 1.4...deci pe Logan ar fi mai sprinten decat 1.4 mpi).
                          Consumul e foarte bun 6-6,5% afara si 8-9 oras.

                          PS: mai ieftin decat un 1.4 mpi nu cred sa fie, doar la impozit

                          Comment


                          • #14
                            aia 7Nm diferenta de cuplu ii posi suplini usor cu o cutie altfel etajata, iar faptul ca ai cuplul maxim un pic mai sus nu e o mare hiba, pt ca pe ansamblu curba unui 16v e mai "saltata" decat un 8v de aceeasi capacitate, pierzi pe-o parte, castigi pe cealalta. compensezi din turatie si uite cum 1.2 poate avea aceleasi performante cu 1.4, asta cu un consum la fel de mare, daca nu un pic mai mic. ganditi-va ca motorul e mai usor cu cateva zeci de kile si ajuta si asta la scaderea consumului. turatia de cuplu maxim la 1.2_16v e 4200rpm...bun, asta inseamna ca va consuma ca un 1.4 la 3500rpm. cat e cuplul la 1.4_8v la turatia aia? tot cam 105-110Nm. si cu alte rapoarte in cutie, 1.2_16v ar putea sa bata la performante 1.4 si sa si consume mai putin...uitati ca se poate si asa. al dracului si tehnica asta, cum face ea ca un motor mic sa bata un motor mare totul se rezuma la cat de eficient folosesti resursele. ori in cazul 1.4_8v, n-au fost folosite prea eficient, daca e sa fim cinstiti.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              Tavi, m-am uitat si la caracteristicile tehnice. Am si condus-o chiar. Poate ca ia 8-9% in Arad, eu vorbeam de Bucuresti, unde in fiecare zi fac drumul pana acasa de 12 km intr-o ora.
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google