Eu nu vad motorul asta de 1.2 16v o solutie economica..poate doar la impozit, vorba lui Octavian si sa zic ca ar consuma ceva mai putin in afara orasului asa ca pana la urma nu-i vad rostul sa mearga in paralel cu motorul de 1.4 8v...daca ar fi sa inlocuiasca pe cel de 1.4, da, mi se pare logic si atunci normal ar fi sa inlocuiasca si motorul de 1.6 8v cu cel de 1.4 16v...acolo intradevar ar fi o mutare buna din partea Renault DAR acum depinde si daca le convine lor financiar si clientului
Motor Nou In Oferta Dacia
Collapse
X
-
Logan, Sandero, nu conteaza..greutatea e cam aceeasi si din moment ce motorul de 1.2 dezvolta aceeasi putere minus cativa nwm si-ar face datoria, iar daca mai pune francezul si o cutie ok e perfect insa ma repet: corect ar fi sa schimbe si motorul de 1.6 8v cu cel de 1.4 16 vIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Seba, foarte bine punctat, si desigur as face un mic comentariu ( ))) ) la folosirea resurselor la 1.4 fata de 1.2 16V: daca ne raportam la anu' in care a intrat in productie, resursele pt 1.4 mpi au fost folosite OK, adica erau in rand sa spunem cu concurenta, deci e treaba de generatii, nu de cum au folosit resursele.
Vitriol: pai si vrei sa-mi spui mie ca Loganu in B (asta de 1.4) ia 9%....e hai )))
Asta e consum de Matiz in Bucuresti (8,5-9%).
Comment
-
In principiu treaba cu norma de poluare tine foarte mult de catalizator si combustibil. Cu mici modificari si alt catalizator se poate trece la Euro 5 fara sa schimbi radical motorizarea, mai ales la cea pe benzinaIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Am si eu o intrebare: pe site la promotor se spune ca asta micu' de 1.2 16V are 75 CP si 107 NM, in timp ce pe site-ul oficial renault, motorul de pe Clio are doar 105 NM. Intrebarea e: sunt aceleasi motoare ? sau asta de pe Sandero va avea mici modificari ?
ps. motorul e SOHC sau DOHC ? (normal ar fi sa fie DOHC)
Multumesc.
Comment
-
Daca e DOHC atunci are doua axe cu came, adica una, si pe langa ea, inca una (cate un rand de supape pe fiecare parte, deci 8+8=16v). DOHC e acronimul de la "Double Over Head Camshaft".sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Poate ne spune cineva care are un Clio sau Symbol cu acest tip de motor daca e SOHC sau DOHC.
Daca e intr-adevar SOHC, mai bine cumperi 1.4 8V. Eu sper sa fie DOHC, nu de alta, da vreau sa iau un Sandero cu motorizarea asta prin rabla anul asta (doar daca e DOHC motorul)
LATER: Gata, am rezolvat-o...motorul e DOHC
Displacement 1.1 litre
1149 cc
(70.116 cu in)
Type DOHC
4 valves per cylinder
16 valves in total
Construction
Sump Wet sumped
Compression ratio 9.80:1
Fuel system MPFi
Maximum power
(EC) 74 PS (73.0 bhp) (54.4 kW)
@ 5500 rpm
Specific output 63.5 bhp/litre
1.04 bhp/cu in
Maximum torque
(EC) 105.0 Nm (77 ft·lb) (10.7 kgm)
@ 3500 rpmLast edited by bunicuta; 15 January 2009, 19:38.
Comment
-
Originally posted by vitriol View PostEu sincer cred ca e SOHC... de fapt sigur e SOHC.
Comment
-
@bunicuta: sohc au avut hondele din anii '90. zi-mi si mie de ce un dohc ar fi superior unui sohc? vorbim de motoare de cilindree identica, alezaj si curse identice, unghiuri si ridicari de came identice, supape si arcuri de supape identice, volante identice...cu ce ar fi mai bun dohc? ca in loc sa invarti un singur arbore tre' sa invarti 2, uzura mai mare, inertie mai mare, contructie mai complexa...iti zic eu cand dohc e superior sohc, atunci cand vorbim de motoare cu vvt. apropo, ia incearca un sohc 16v cu vtec de la honda versus un 1.6_16v de la renou, sa vezi care e mai tare ambele au 1600cmc...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment