Motor Nou In Oferta Dacia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu nu vad motorul asta de 1.2 16v o solutie economica..poate doar la impozit, vorba lui Octavian si sa zic ca ar consuma ceva mai putin in afara orasului asa ca pana la urma nu-i vad rostul sa mearga in paralel cu motorul de 1.4 8v...daca ar fi sa inlocuiasca pe cel de 1.4, da, mi se pare logic si atunci normal ar fi sa inlocuiasca si motorul de 1.6 8v cu cel de 1.4 16v...acolo intradevar ar fi o mutare buna din partea Renault DAR acum depinde si daca le convine lor financiar si clientului
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #17
      Pe Logan nu ar fi cam mic?

      Comment


      • #18
        nu pe logan se pune, ci pe sandero
        sigpic

        Comment


        • #19
          Logan, Sandero, nu conteaza..greutatea e cam aceeasi si din moment ce motorul de 1.2 dezvolta aceeasi putere minus cativa nwm si-ar face datoria, iar daca mai pune francezul si o cutie ok e perfect insa ma repet: corect ar fi sa schimbe si motorul de 1.6 8v cu cel de 1.4 16 v
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #20
            Seba, foarte bine punctat, si desigur as face un mic comentariu ( ))) ) la folosirea resurselor la 1.4 fata de 1.2 16V: daca ne raportam la anu' in care a intrat in productie, resursele pt 1.4 mpi au fost folosite OK, adica erau in rand sa spunem cu concurenta, deci e treaba de generatii, nu de cum au folosit resursele.

            Vitriol: pai si vrei sa-mi spui mie ca Loganu in B (asta de 1.4) ia 9%....e hai )))
            Asta e consum de Matiz in Bucuresti (8,5-9%).

            Comment


            • #21
              mai e o treaba... pot ceo de la dacia sa aduca motoarele de 8v la standarde e5?
              pt ca la un mom dat vor trebui inlocuit e4 cu e5, si poate si asta ar fi o ratiune in a inlocui motoarele

              Comment


              • #22
                In principiu treaba cu norma de poluare tine foarte mult de catalizator si combustibil. Cu mici modificari si alt catalizator se poate trece la Euro 5 fara sa schimbi radical motorizarea, mai ales la cea pe benzina
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #23
                  100% ca vor putea si la mpi-uri.
                  Dar prea mult pe masini n-o sa le mai puna, deja incep sa fie depasite moral.

                  Comment


                  • #24
                    Am si eu o intrebare: pe site la promotor se spune ca asta micu' de 1.2 16V are 75 CP si 107 NM, in timp ce pe site-ul oficial renault, motorul de pe Clio are doar 105 NM. Intrebarea e: sunt aceleasi motoare ? sau asta de pe Sandero va avea mici modificari ?

                    ps. motorul e SOHC sau DOHC ? (normal ar fi sa fie DOHC)

                    Multumesc.

                    Comment


                    • #25
                      Daca e DOHC atunci are doua axe cu came, adica una, si pe langa ea, inca una (cate un rand de supape pe fiecare parte, deci 8+8=16v). DOHC e acronimul de la "Double Over Head Camshaft".
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment


                      • #26
                        Da, stiu ce inseamna fiecare si cum e constructia motorului, dar intrebarea era daca e sau nu asta de 1.2 16V DOHC. Nu de alta, dar am vazut si motoare in 16V care sunt SOHC si care nu sunt eficiente.

                        Comment


                        • #27
                          Eu sincer cred ca e SOHC... de fapt sigur e SOHC.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • #28
                            Poate ne spune cineva care are un Clio sau Symbol cu acest tip de motor daca e SOHC sau DOHC.
                            Daca e intr-adevar SOHC, mai bine cumperi 1.4 8V. Eu sper sa fie DOHC, nu de alta, da vreau sa iau un Sandero cu motorizarea asta prin rabla anul asta (doar daca e DOHC motorul)

                            LATER: Gata, am rezolvat-o...motorul e DOHC

                            Displacement 1.1 litre
                            1149 cc
                            (70.116 cu in)
                            Type DOHC
                            4 valves per cylinder
                            16 valves in total
                            Construction
                            Sump Wet sumped
                            Compression ratio 9.80:1
                            Fuel system MPFi
                            Maximum power
                            (EC) 74 PS (73.0 bhp) (54.4 kW)
                            @ 5500 rpm
                            Specific output 63.5 bhp/litre
                            1.04 bhp/cu in
                            Maximum torque
                            (EC) 105.0 Nm (77 ft·lb) (10.7 kgm)
                            @ 3500 rpm
                            Last edited by bunicuta; 15 January 2009, 19:38.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by vitriol View Post
                              Eu sincer cred ca e SOHC... de fapt sigur e SOHC.
                              Este DOHC toata ziua
                              2003 Renault Clio II 1.2 16v - full technical specs sheet, including performance data, economy and emissions, dimensions, weight and engine particulars.

                              Comment


                              • #30
                                @bunicuta: sohc au avut hondele din anii '90. zi-mi si mie de ce un dohc ar fi superior unui sohc? vorbim de motoare de cilindree identica, alezaj si curse identice, unghiuri si ridicari de came identice, supape si arcuri de supape identice, volante identice...cu ce ar fi mai bun dohc? ca in loc sa invarti un singur arbore tre' sa invarti 2, uzura mai mare, inertie mai mare, contructie mai complexa...iti zic eu cand dohc e superior sohc, atunci cand vorbim de motoare cu vvt. apropo, ia incearca un sohc 16v cu vtec de la honda versus un 1.6_16v de la renou, sa vezi care e mai tare ambele au 1600cmc...
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google