Desi e vorba de motorina, se incadreaza la intrebarea "de unde alimentati?". Asta e povestea: E vorba de un Logan 1.5 DCI 90 CP (E5-DPF). De nou a mers doar cu motorina de la OMV (cea ieftina) si nu am nici un fel de problema. Dupa ce am citit despre faptul ca ar fi bine sa folosesc o motorina cu cifra cetanica mai mare (55 in loc de 50) am facut un plin cu motorina de la singurul distribuitor care are asa ceva (nu vreau sa-i dau numele, dar are sigla o floricica portocalie). A fost cea mai mare tampenie facuta, consumul la drum lung a crescut cu 1 l / 100 km, motorul nu mai are putere, a inceput sa tremure ambreiajul la plecarea de pe loc. Am facut drumuri inutile in afara orasulul ca sa golesc rezervorul si sa revin la motorina ieftina de la OMV.
Dupa 3 zile in care am consumat 30 l din motorina "aia buna", am alimentat cu motorina obisnuita de la OMV iar dupa 100 km deja si-a revenit, motorul trage vioi, ambreiajul nu mai tremura, masina nu sta gata, gata sa se rupa la fiecare pornire de pe loc.
Pe scurt, never - ever Rompetrol, raman la OMV !
Dupa 3 zile in care am consumat 30 l din motorina "aia buna", am alimentat cu motorina obisnuita de la OMV iar dupa 100 km deja si-a revenit, motorul trage vioi, ambreiajul nu mai tremura, masina nu sta gata, gata sa se rupa la fiecare pornire de pe loc.
Pe scurt, never - ever Rompetrol, raman la OMV !
Comment