De unde alimentati cu benzina?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multi confunda faptul ca daca scrie pe pompa Top Premium 99+ sau Carrera 100 benzina ar avea 99 respectiv 100 cifra octanica. NU !!! Este doar denumirea ei in functie de firma ele ar trebui sa aibe 98 cifra octanica dar nu au nici macar pe aproape
    si reciproc nici alea de 95 nu ajung la cifra octanica de 95.
    sigpic

    Comment


    • Corect.De aceea este indicat ca masinilie noastre sa foloseasca cat de des benzina de 98,respectiv 100,dar la preturile astea e greu si de 95.

      Comment


      • Originally posted by bogdan_1984 View Post
        fii sigur ca nici o benzina de la nici o statie de carburanti nu are cifra octanica 95 sau 98 sau 98 sau 100. am vazut o temperatura a combustibilului la umplerea rezervorului statiei de benzina de 19,9 grd celsius.
        care e treaba cu temperatura la umplerea rezervorului statiei? si unde vezi asta??

        Comment


        • nu stiu nici eu ce relevanta are temperatura. dar am vazut-o afisata pe un mini LCD in benzinarie. erau mai multe afisate pe ecran, printre care tipul benzinei(95) si temperatura (19.9grd C) tocmai ce umpluse rezervoarele statiei. cine stie, poate sa comenteze cu ce influenteaza temperatura de stocare.
          sigpic

          Comment


          • pai poate ii intereseaza sa stie cat era temperatura cind baga din cisterna in rezervor, ca volumul variaza in functie de temperatura... presupun si io...

            Comment


            • Eu am alimentat de la Petrom, Mol si de la Rompetrol.
              De la Petrom si Mol am alimentat cu benzina de 98 iar de la Rompetrol cu benzina de 95.
              Totusi eu prefer Petrom, Top Premium 99+ este mai ieftina la Petrom, decat Carrera 100 de la PetromV sau OMV

              Comment


              • Ca o lamurire suplimentara: inainte de a baga numai TopPremium 99+, dupa ce circulam mai mult prin oras, mai ieseam in weekend si-i dadeam un pic de forja in afara orasului si dupa aia mergea mult mai bine („dacistii” stiu de ce...). Dupa TopPremium 99+ totul e OK.
                Atentie utilizatorilor de Carerra 100 (si de benzine cu CO egale sau mai mari de 98, inclusiv subsemnatu): un prieten a alimentat mai multa vreme cu ea si a ajuns cu probleme de catalizator si supape, exact la o zi dupa ce masina a iesit din garantie (ca la noi la nimeni...). La service nu a spus nimic de benzina, iar dupa ce au facut diagnosticarea, i-au spus ca problemele au aparut de la „benzina prea tare (cu cifra octanica mai mare decat specificatiile producatorului)”. Si acuma isi cauta fatza pe jos, dupa ce i-a picat... Nu stiu cum l-au prins, fiindca am fost cu el sa-i pun o pila si omul nu a spus nimic. Cert e ca distractia il costa o caruta de bani si nervi. Poate ca e bine sa nu exageram cu benzinele cu CO 98 si peste, in sensul de a face un plin cu benzina de 98 la 2-3 plinuri cu benzina cu CO 95. Ce ziceti?
                Last edited by darksid3; 9 May 2009, 19:23. Reason: Automerged Doublepost
                The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                Comment


                • Pare neverosimil...o benzina cu cifra octanica mai mare nu e mai "tare" ci arde mai controlat deci e mai sigura decat o benzina cu cifra octanica mai mica

                  LE: Si nu exista benzina cu cifra octanica mai mare de 98...
                  99+, 100, 101 e doar marketing
                  Last edited by darksid3; 9 May 2009, 19:38.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • Doar de la Petrom.
                    Click! - http://www.youtube.com/watch?v=P9IGaLsK4s4

                    Comment


                    • @darksid3: si eu stiam asa (am terminat chimie-biologie), dar cica benzinele cu CO mai mare sunt superaditivate si fac necazuri catalizatorilor si supapelor pentru ca ard controlat, dar foarte tare. Sotia sefului meu are alta masina si, dupa ce a alimentat numai Carera 100, i s-a aprins becul de catalizator. La service, seful meu a explicat totul (om cinstit) iar tovarasii au resetat calculatorul masinii si i-au spus ca nu e bine sa bage benzina cu CO mare. De atunci, baga un amestec 50-50 de Carerra 100 si 95. Nu cred ca benzina a fost cauza, dar de atunci nu a mai avut probleme.
                      The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                      Comment


                      • Pai da, problema pot fi aditivii nu benzina in sine, asta e adevarat
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • Rompetrol 95
                          sigpic #

                          Comment


                          • Benzina efix de la rompetrol afecteaza cel mai mult motorul nu cat este cifra octanica eu alimentez numai de la petrom in rest nimica!

                            Comment


                            • Originally posted by JREwing View Post
                              Ca o lamurire suplimentara: inainte de a baga numai TopPremium 99+, dupa ce circulam mai mult prin oras, mai ieseam in weekend si-i dadeam un pic de forja in afara orasului si dupa aia mergea mult mai bine („dacistii” stiu de ce...). (SNIP)
                              ...de ce??

                              Comment


                              • Condusul la drum lung si la turatii constante prin care motorul poate sa "respire" plus "recalibrarea" unor parametrii logici din calculatorul injectiei
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google