If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
In rampa nu am avut curajul sa incerc. Instinctul de a nu scapa masina la vale e mai puternic si ma face sa apas acceleratia. Banuiesc ca nu se poate cu 1.2, poate cu 1.6
Am sa testez totusi pe o rampa mai usoara.
Fratilor acum 2 zile am pus cazanu' la treaba. Am avut de carat niste ciment la sac. Am bagat 7 saci in porbagaj, 6 pe bancheta din spate si inca 3 pe scaunul din fata. In total 16 saci. Ca si kg erau 640kg. Masina statea destul de lasata pe spate.
Am mers de la M e t r o Militari pina in Grozavesti. Nu pot spune ca au fost probleme pe drum. La frinare crestea simtitor distanta, insa cu putina grija (frina din timp) a fost ok.
Acum masina are undeva la 2600 (si ceva) km facuti. Sper ca saptamina urmatoare sa cumpar un cirlig si remorca.
Una peste alta o asteapta vremuri de tras la jug.
sa ne spui de unde si cat ai dat pe carlig cat despre remorca.....eu mi-am luat una la mana a doua si nici acum nu am avut timp sau bunavointa sa o repar si sa o inmatriculez....dar merge si asa pe drumurile laturalnice.
Inca nu le-am achizitionat dar am preturile reperelor:
remorca noua costa 1230 euro de la Pongratz (sper ca am scris corect) si are dimensiunile -2,50m (L)x 1,25m (l)x 0,30m (h bena)- iar cirligul de la o reprezentanta Dacia si e in jur de 200 de euro.
deci tu ai luat Logan 1,2 sa cari ciment si nisip cu el...?!?!
de ce nu ai luat Logan Pick-Up ?! sau cel putin, daca tot ai luat-o noua, inchiriai un Pick-Up sa cari ce ai de carat..... si dupa ai spune-ti ca nu sunt bune masinile si ca face una alta.
de fapt (in Romania)am vazut si Mercedes din gama de lux cu remorca...
Ce nu inteleg eu e ca te superi pe mine (gratuit) de faptul ca eu am luat masina sa car cu ea. Fiecare face ce trebuie cu lucrurl lui. (PS Nu uita caramida si gips-carton-ul si multe altele).
E cam greu sa inchiriez ceva, iar la cit am de carat o sa mai cumpar jumatate de masina cu cit dau pe transport.
Daca citesti posturile mele nu reiese mai de nicaieri ca nu sint multumit de masina.
Remorca nu e buna doar la carat de materiale. De exemplu pot cara motocicleta si bicicletele cind plec undeva in vacanta. Si asa am o vacanta cu tot ce vreau.
fiecare face ce vrea cu lucrul lui, pe mine ma mira fapul ca iei masina nou sa cari materiale de constructii (un SH e altceva).
de remorca nu zic nimic, una e sa cari caramizi cu remorca si una e sa le cari pe locul din drepta...
fiecare face ce vrea cu lucrul lui, pe mine ma mira fapul ca iei masina nou sa cari materiale de constructii (un SH e altceva).
de remorca nu zic nimic, una e sa cari caramizi cu remorca si una e sa le cari pe locul din drepta...
nu inteleg ce nu intelegeti.nu toti cumpara o masina pt plimbat.si tocmai ca a luat o masina si pt a cara cu ea e mai rentabil pt el sa ia una noua.una SH s-ar fi defectat mult prea des la cat tragea el cu ea.asa cel putin acea garantie nu va fi gratis ,ci isi va avea rostul.vreau si eu sa cumpar remorcuta,parca am vazut la baumax mai ieftina....
mai aveam ceva de zis dar nu pot da edit .parerea mea e ca ar trebui sa poti da edit daca nu a mai scris alt user ,deci nu a mai citit nimeni si nu duce pe nimeni in eroare.sa revin...sunt multumit de masina,consuma putin ,are si scut motor,motorasul e destul de sprinten.am ramas totusi dezamagit cand am vazut ca nivelul uleiului e cam cu 2 cm peste max.e posibil sa dauneze motorului daca am mers 500 km asa?
Last edited by crististreulea; 18 May 2010, 13:21.
Reason: Automerged Doublepost
@andrei: n o lua in nume de rau..da daca aveai nevoie de ea pentru carat, de ce nu ai luat diesel? ca nu e ca si cum ai fi luat 1.4 sa zici ca n ai platit in plus pe motor...si totusi, benzina pentru carat, e destul de pacatoasa...intr o rampa mai abrupta o sa ti para rau si 1.2 e sprinten, dar totusi e 1.2-e gandit special pentru oras...nu se pune problema de masina noua contra SH, si eu in orice moment as alege noua indiferent de nevoile pe care le am pentru ea, dar motor mic pe benzina pentru carat..o sa si spuna cuvantu in timp..numai bine
ce rol au acele carenaje si prelungirea aia de la bara fata la 1.2?
am si o intrebare a unui vecin care a cumparat de curand un logan 1,2 16v si m-a sunat sa imi spuna ca ii sta relanti-ul la 500 rpm!!!nu m-i se pare normal dar vreau sa stiu cum e si la voi,pentru ca eu am 1.4 si 1.5,la ambele sta in 8-900 rpm!multumesc
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment