Pareri Posesori Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • acele carenaje banuiesc ca sunt impotriva mizeriei asa cum sunt cele ce acopera ambele aripi fata pe interior.desi la cat sunt de mici cele de pe spate nu prea vad cum impiedica mizeria sa nu intre peste tot.E doar parerea mea,poate cineva stie exact.Acel eleron zic eu ca e in plus.Abia lovesti mai bine vreo bordura mai inalta
    Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

    Comment


    • -chestiile alea in plus la bara si la rotile din spate sunt pentru aerodinamicitate
      -dece sa inceapa doar la 1,2 turometrul de la 250 ? nu e char 500rpm relantiul e putin peste, s-a mai discutat pe forum, din surse oficiale e 600rpm, asa e facut la motorul asta, sa nu uitam ce e totusi o generatie mai noua de motor, nu e ca batrinul 1,4 aparut prima data la noi pe SuperNova
      - sa terminam ideea cu carat materiale de constructii cu masina noua sau sh...eu am zis ca pentru carat se foloseste modelul pick-up , nu Matiz

      Comment


      • sunt preluate de la versiune eco a loganului..are prelungirea fata, carenajele in spate si inca ceva pe sub masina pentru a imbunatati consumul de combustibil printr-o aerodinamicitate mai mare,astfel scazand nivelul de poluare,
        sigpic

        Comment


        • e aiurea,puteau pune si pe celelalte motorizari acele chestii in plus.La naiba numai 1,2 trebuie sa fie aerodinamic
          Acum am citit ultimul post.interesant ce zici tu.intradevar apare si pe luneta stikerul acela ECO2deci emisii poluante reduse
          Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

          Comment


          • La orice logan incepe turometrul de la 250 RPM...n-are legatura generatia motorului si 1.4 Mpi de pe Logan nu e chiar la fel cu ala de pe SuperNova...au coduri diferite.
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • motoru de 1.2 e 16v tocmai pentru a fi mai eco,,motoarele 8v polueaza mult mai mult
              sigpic

              Comment


              • chiar asa,nu la toate incep de la 250?la mine sta putin sub 1000 la el sta la 500 :| si sa inteleg ca e normal la 1.2!?

                Comment


                • Nu stiu ce ralanti o avea 1.2 16v, dar serigrafia ceasurilor e aceasi...oricum mi-e greu sa cred ca sta motorul ala la 500 RPM...ar insemna sa tremure...nici Dci-ul nu sta la 500
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • Originally posted by darksid3 View Post
                    La orice logan incepe turometrul de la 250 RPM...n-are legatura generatia motorului si 1.4 Mpi de pe Logan nu e chiar la fel cu ala de pe SuperNova...au coduri diferite.
                    cu sau fara coduri ideea de constructie e veche, si la 1410 era aceeasi idee de la 1300 din anii'70
                    daca la orice logan incepe turometrul de la 250, inseamna ca tu ai in relanti~1150 rpm ?

                    PCH da e normal sa stea acolo putin peste 500
                    Last edited by mariusmjm; 18 May 2010, 20:50.

                    Comment


                    • Pai te-ai uitat vre-o data ce indica turometrul la Logan?...1150 Rpm arata ala? Ia vezi de curiozitate ca sunt FIX 750 Rpm. Ralantiul nu are treaba cu proiectarea unui motor. Si Ferarri sta in 2000 Rpm la ralanti si nu e generatie asa veche ))
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • imi pare rau ca nu mai stiu exact unde am vazut (sursa oficiala renault) chestia asta ca motorul sta la 600rpm, eu am facut comparatie cu un Logan de 1.2, asa ca daca gasesti pe cineva cu 1.2 verifica si tu, dar nu pune pariu cu ala ca o sa pierzi, nu se compara cu Ferrari, mai multe pistoane, mai multi cai..(si Ferrari nu e facut sa consume putin)

                        Comment


                        • Nu am negat asta. E foarte plauzibil. Ideea era ca serigrafia incepe de la 250 turatii / min.
                          Sa puna cineva o poza cu motorul 1.2 16v la ralanti.

                          LE: Cu un simplu Search, am gasit ca turatia de relanti e 650 Rpm la 1.2. Nu e sursa oficiala, deci sunt pasibil de gogosi ))
                          Last edited by darksid3; 18 May 2010, 21:06.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • Intradevar sta la 750rpm
                            Cand mi-am luat masina mi-am facut itp si cand verifica noxele acel aparat iti arata turatia in functie de cum iese fumul prin esapament. Si atunci mi-a fost 750 si acum in ianuarie mi-a aratat tot atit. Cand pe bord imi indica 3000 pe aparat indica 3200 parca. E cel mai simplu mod de a verifica. Tipu mi-a zis ca vede ca nu am folosit nici un strop de aditiv pana in acel moment si ca as face bine sa bag repede un aditiv si sa supraturez 50 60 km motorul ca sa curat catalizatorul. Am si luat aditiv si am facut treaba. Acum vor mai trece 2 ani pana cand verific din nou

                            Comment


                            • Treaba cu diesel-ul e pacatoasa dupa cum stim toti. Eu ramin la parerea ca la cit merg eu benzina e mai rentabila. Anul asta e posibil sa fac un maxim de 5000km cu masina.

                              Merge si la rampa, nu imi fac probleme. Puteti sa va bazati pe 1,2 16v cu incredere. Merita banul.


                              Miine o sa ma duc sa pun cirligul (sanse 80%). Atentie cei care intentionati sa luati cirlige si alte accesorii, preturile difera de la o reprezentanta la alta.

                              Comment


                              • acele "chestii" aerodinamice se numesc deflectoare,sunt montate langa palerierul de la puntea spate. este un plastic cam de 20cm care se prinde in 3 piulite. lucrez in montaj general ,am lucrat 1 saptamana pe acel post unde se pun ecranele de protectie pentru esapament,agrafele abs,deflectoarele si compensatoarele la cele fara abs.
                                si eu vreau sa-mi iau un 1.2 16v prin toamna,se fac foarte multe pentru spania,olanda,germania,belgia,elvetia. romania mai putine am vazut

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google