acele carenaje banuiesc ca sunt impotriva mizeriei asa cum sunt cele ce acopera ambele aripi fata pe interior.desi la cat sunt de mici cele de pe spate nu prea vad cum impiedica mizeria sa nu intre peste tot.E doar parerea mea,poate cineva stie exact.Acel eleron zic eu ca e in plus.Abia lovesti mai bine vreo bordura mai inalta
Pareri Posesori Logan 1.2_16v
Collapse
X
-
-chestiile alea in plus la bara si la rotile din spate sunt pentru aerodinamicitate
-dece sa inceapa doar la 1,2 turometrul de la 250 ? nu e char 500rpm relantiul e putin peste, s-a mai discutat pe forum, din surse oficiale e 600rpm, asa e facut la motorul asta, sa nu uitam ce e totusi o generatie mai noua de motor, nu e ca batrinul 1,4 aparut prima data la noi pe SuperNova
- sa terminam ideea cu carat materiale de constructii cu masina noua sau sh...eu am zis ca pentru carat se foloseste modelul pick-up , nu Matiz
Comment
-
e aiurea,puteau pune si pe celelalte motorizari acele chestii in plus.La naiba numai 1,2 trebuie sa fie aerodinamic
Acum am citit ultimul post.interesant ce zici tu.intradevar apare si pe luneta stikerul acela ECO2deci emisii poluante reduseVrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!
Comment
-
Originally posted by darksid3 View PostLa orice logan incepe turometrul de la 250 RPM...n-are legatura generatia motorului si 1.4 Mpi de pe Logan nu e chiar la fel cu ala de pe SuperNova...au coduri diferite.
daca la orice logan incepe turometrul de la 250, inseamna ca tu ai in relanti~1150 rpm ?
PCH da e normal sa stea acolo putin peste 500Last edited by mariusmjm; 18 May 2010, 20:50.
Comment
-
Pai te-ai uitat vre-o data ce indica turometrul la Logan?...1150 Rpm arata ala? Ia vezi de curiozitate ca sunt FIX 750 Rpm. Ralantiul nu are treaba cu proiectarea unui motor. Si Ferarri sta in 2000 Rpm la ralanti si nu e generatie asa veche ))In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
imi pare rau ca nu mai stiu exact unde am vazut (sursa oficiala renault) chestia asta ca motorul sta la 600rpm, eu am facut comparatie cu un Logan de 1.2, asa ca daca gasesti pe cineva cu 1.2 verifica si tu, dar nu pune pariu cu ala ca o sa pierzi, nu se compara cu Ferrari, mai multe pistoane, mai multi cai..(si Ferrari nu e facut sa consume putin)
Comment
-
Nu am negat asta. E foarte plauzibil. Ideea era ca serigrafia incepe de la 250 turatii / min.
Sa puna cineva o poza cu motorul 1.2 16v la ralanti.
LE: Cu un simplu Search, am gasit ca turatia de relanti e 650 Rpm la 1.2. Nu e sursa oficiala, deci sunt pasibil de gogosi ))Last edited by darksid3; 18 May 2010, 21:06.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Intradevar sta la 750rpm
Cand mi-am luat masina mi-am facut itp si cand verifica noxele acel aparat iti arata turatia in functie de cum iese fumul prin esapament. Si atunci mi-a fost 750 si acum in ianuarie mi-a aratat tot atit. Cand pe bord imi indica 3000 pe aparat indica 3200 parca. E cel mai simplu mod de a verifica. Tipu mi-a zis ca vede ca nu am folosit nici un strop de aditiv pana in acel moment si ca as face bine sa bag repede un aditiv si sa supraturez 50 60 km motorul ca sa curat catalizatorul. Am si luat aditiv si am facut treaba. Acum vor mai trece 2 ani pana cand verific din nou
Comment
-
Treaba cu diesel-ul e pacatoasa dupa cum stim toti. Eu ramin la parerea ca la cit merg eu benzina e mai rentabila. Anul asta e posibil sa fac un maxim de 5000km cu masina.
Merge si la rampa, nu imi fac probleme. Puteti sa va bazati pe 1,2 16v cu incredere. Merita banul.
Miine o sa ma duc sa pun cirligul (sanse 80%). Atentie cei care intentionati sa luati cirlige si alte accesorii, preturile difera de la o reprezentanta la alta.
Comment
-
acele "chestii" aerodinamice se numesc deflectoare,sunt montate langa palerierul de la puntea spate. este un plastic cam de 20cm care se prinde in 3 piulite. lucrez in montaj general ,am lucrat 1 saptamana pe acel post unde se pun ecranele de protectie pentru esapament,agrafele abs,deflectoarele si compensatoarele la cele fara abs.
si eu vreau sa-mi iau un 1.2 16v prin toamna,se fac foarte multe pentru spania,olanda,germania,belgia,elvetia. romania mai putine am vazut
Comment
Comment