If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
pai la noi daca n-ai unupatru, ala de 1.2 tot de 75 de cai, e bun doar de sters parbrizul, dupa cum ziceau unii posesori de 1.4...alea cu 16 supape supape se strica mai repede decat alea cu 8, 5nm cuplu mai mare deja fac un motor racheta, nu conteaza ca ai cutie lunga ca o zi de post...natie de einsteini...
Danutz mersi de lamuriri.Acum vin cu alte intrebari.sub torpedou exista o mufa in aer cu un cablu ce intra undeva in partea dreapta care nu stiu de la ce ar putea proveni.iar sub scaunele fatza am 2 mufe ce au si cablu ce intra sub mocheta.precizez ca am ambiance.
Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!
Ieri mi-am luat noul Logan 1.2 Laureate si dupa 300 de Km (cand am intrat in Bucuresti de pe autostrada) cand am oprit la semafor imi iesea fum alb de sub capota.Cand am bagat masina intr-o parcare am tras foarte greu de volan.Deci s-a stricat directia la doar 1 zi de mers cu ea.Am sunta la Dacia asistenta si au dus masina in sevice.Problema ... nu au pompa de servo de 1.2 pe stoc. Este diferita pompa de servo de 1.2 fata de 1.4 ?
Multumesc.
sal,stai linistit ca se poate intampla oricui faza asta chiar si la o masina mai scumpa.Avand garantie stai un pic mai linistit.Probabil nea Caisa ce facea acea pompa servo se gandea la Leana
Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!
Mi-am luat masina noua (Logan 1.2 ) ca sa scap de probleme de genul se strica servodirectia.Am avut inainte un espero pe care s-a stricat tot mai putin servodirectia Oricum mi se pare absurd ce mi se intampla plus ca mi-au zis ca poate sa dureze si 1 saptamana reparatia pentru ca nu au pompa pe stoc.
boii aia de umplu motorul cu ulei pun tot bidonul, nu conteaza ca-n motor intra 3.6litrii, daca au bidon de 4, il toarna tot. asa am avut si eu, in loc de 4.6, am avut 5 litrii de ulei. l-am scos cu pipeta, ca doar n-am scule de service, cacu-ma-n munca lor de intelectuali...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
cu o pipeta gradata, "prelungita" cu un tub de perfuzie. **** din pipeta pana se umple bula, pui limba, scoti furtunul, il pui in borcan, iei limba...operatia am facut-o ca ginecologii, prin gaura de la joja de ulei
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Danutz mersi de lamuriri.Acum vin cu alte intrebari.sub torpedou exista o mufa in aer cu un cablu ce intra undeva in partea dreapta care nu stiu de la ce ar putea proveni.iar sub scaunele fatza am 2 mufe ce au si cablu ce intra sub mocheta.precizez ca am ambiance.
cea de sub torpedou probabil este de la airbag cum a zis Daniel68 ,iar celelalte doua cred ca sunt de la abs-ul de pe spate,daca nu uit intreb maine la munca.
@Seba ,te referi la cei ce-ti schimba uleiul la reprezentanta?
nu are legatura ABS cu cablurile de sub scaun, posibil sa fie ceva pt airbag lateral, daca pui le legi acolo....sa mai uit ca eu am airbag lateral sa vad daca e legat ceva acolo..
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment