Pareri Posesori Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • revizia se face la 1 an sau 20.000 km. cand ai atins una din aceste limite faci revizia. de exemplu, daca ai facut 10.000 km si 1 an, atunci trebuie facuta revizia. timp de 1000 km masina a fost in rodaj.
    sigpic

    Comment


    • salutare tuturor!
      astazi am reusit sa_mi iau loganul cu reducerea de 1000 euro.
      masina este din oct. 2009,si arata impecabil(8 km. la bord)
      sunt un fost posesor de 1.4 mpi timp de 5 ani.
      dupa 1000 de km. revin cu impresii.

      Comment


      • Cum adica ? A fost pe stoc ? Este euro 5 ? Reducerea de 1000de euro ti-au facut-o ei sau ai dat la rabla ? MS

        Comment


        • Pai dca e s-o luam logic, ca e fabricata in 2009 are 500 reducere, oferta inca in vigoare prevede inca 100 si 1 an garantie extinsa, iar oferta din iulie mai da 471 euro, parca..
          Mi-as lua si eu dar acum cred ca m-as orienta la E5...

          Comment


          • destocaj logan 1,2...reducere de 400 si ceva de E, dar cred ca toate sunt euro4
            taxa de mediu e 363E...deci e cam tot acolo
            http://www.dacia.ro/oferte-speciale/...r-article.html

            Comment


            • Originally posted by Seba View Post
              off-topic: n-am zis ca tre' impuscata o singura persoana. normal ca tre' mai multi, cu neamuri si prieteni cu tot
              neamuri si rude .. deportate in siberia

              Comment


              • Buna. suntem posesorii unui logan laureate 1.2. 16 v din aprilie a.c. In general suntem multumiti de consum, in jur de 5 l /100 Km, la drum intins masina trage bine, in schimb in panta urca greu, la un moment dat chiar ni se opreste motorul, iese fum si miroase discul de amreiaj. Pare obosita, fara putere. Sa fie din cauza motorului mic? Ale voastre cum se comporta?

                Comment


                • n-are treaba..motoru trage..nu stiti s o conduceti..si nu in sensul ca nu sunteti soferi buni, ci ca nu stiti cum trebuie condusa masina asta de cilindree mica acuma, sa nu fie ceva defectiune de la ei, ca ar fi penibil...
                  sigpic

                  Comment


                  • Tu mai schimbi vitezele la deal dai un inferior ceva sau o lasi tot in a 5?

                    Comment


                    • Originally posted by lorelei31 View Post
                      Buna. suntem posesorii unui logan laureate 1.2. 16 v din aprilie a.c. In general suntem multumiti de consum, in jur de 5 l /100 Km, la drum intins masina trage bine, in schimb in panta urca greu, la un moment dat chiar ni se opreste motorul, iese fum si miroase discul de amreiaj. Pare obosita, fara putere. Sa fie din cauza motorului mic? Ale voastre cum se comporta?
                      1.In panta nu urca, doar coboara.
                      2.In rampa trebuie turata, ca doar e motor de turatie. Eu ii dau si 5000 la urcare si sa vezi ce sprint are la deal. Daca tu vrei sa urci cu 2000 ture atunci trebuie sa mergi doar cu a I-a, maxim a II-a.

                      Comment


                      • la asta ma refeream si eu ca e motor de turatie si fiind si cilindree mica trebuie sa l urci...turele d aia sunt acolo, nu va speriati de sunetul motorului, ca sigur asta e, ca si unchi miu la fel face, nu trece nici mort de 3000 ca i se pare ca il chinuie, da pe el il mai ajuta ca are 1.6 e un motiv pentru care cuplul maxim e undeva la 5000 si ceva...si deja are aceasi putere ca unu patru, e totusi mai slabut, trebuie turat mai tare..
                        sigpic

                        Comment


                        • sa moara in panta si sa fumege ambreiajul...nu cumva frana de mana e trasa? fara suparare, dar n-am avut pe mana nici o masina care sa nu urce vreun deal cu drum public din tara asta. pana si 1300-le tragea in sus pe semenic cu a 3-a si aia avea 54 de cai cand s-a nascut, in 1978. vedeti ca nu faceti ceva calumea la loganu vostru, imposibil sa nu urce. dar cum ziceau si altii, sus cu turele, peste 3000rpm fara frica si fara mila, ca n-are nici pe dracu. spor la condus!
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Multumesc pentru raspunsuri. Revin cu precizari: nu am avut frana de mana trasa, am mers cu a I a si nu am depasit 3000 de turatii pt ca suntem in perioada de rodaj. Nu e prima oara cand ni se intampla, daca oprim cand urcam(panta este mica, nu va ganditi la ceva foarte inclinat), pleaca foarte greu de pe loc si miroase ambreiajul. De fiecare data am fost doi in masina. Cu Dacia veche de 1310 nu pateam asa ceva. Azi mergem si la service cu ea. Ni s-a spus ca poate trebuie reglat ambreiajul.

                            Comment


                            • Nu inteleg de ce vorbesti la persoana intai plural - conduceti mai multi aceeasi masina ? - poate ceilalti au prajit discul

                              In orice caz, atat in perioada de rodaj cat si dupa nu am avut probleme de genul asta - cat timp turometrul sta la 3.000 rpm urci linistit orice rampa in tr. 2-3 - de ex. cu masina incarcata (detalii pe thread-ul despre consum) am urcat Transfagarasan-ul (dinspre Cartisoara) in tr. 3 fara probleme - retrogradam in 2 doar la curbe 180 si unde aveam obstacole si trebuia sa reduc viteza.

                              Referitor la faptul sa mergi in 5.000 de ture in rampa ( si in tr 1) - nu vad rostul - urci la 5.000 numai daca vrei sa schimbi intr-o viteza superioara pt. a cadea acul undeva la 4.000 la cuplu - altfel este cam fara rost (numai daca nu urci Everest-ul)

                              Comment


                              • Lorelei 31,masina trage foarte bine.
                                eu am fost simbata la munte,5 adulti ,1copil de 9 ani si ceva bagaje,si a"zbarnit" vreau sa spun.
                                chiar si subturat tot merge rotund,nu tremura,pana la o limita binenteles.
                                de cati ani aveti carnet?
                                singura "buba" la ea este cand pleci de pe loc;se tureaza foarte usor si poti avea unele probleme;in rest n-ai treaba.
                                masina este ok.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google