Pareri Posesori Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by fainis cristian View Post
    CSH, daca mai ai si 3 tichete - de ce mai stai pe ganduri?
    Corect ,daca nu le ai le achizionezi si iti iei masina noua. si eu am stat o perioada gandindu-ma si intorcandu-ma de la o masina la alta(ba noua,ba sh,ba alta marca),pana ce mi-am luat 3 tichete rabla si gata: Logan 1.2 16v euro5(consum bun,taxe mici) a ramas optiunea,abia astept s-o ridic luna viitoare.
    Si din ce am citit pe aici cei care au sunt multumiti de masina.
    Last edited by DaNuTz1988; 26 August 2010, 15:39.

    Comment


    • Pai tichetele le rezolv cu dealerul, am mai vb cu el, nu e problema.

      Comment


      • Vin si eu cu pareri despre 1.2.Ambreiajul pt inceput ,prinde cam sus ca urmare mi-a murit motoru de cateva ori,asta sper sa se rezolve cu un reglaj.Schimbarile intre trepte se face la 2500 rpm.La 55 km/h in treapta 4 merge la 2500 rpm...etajarea dintre trepte zic eu ca e facuta foarte bine.Motorul e foarte silentios,merge ca o albinuta.Viteza max cu care am mers a fost de 80 km/h(masina e in rodaj)In rest confort interior,spatiu.Deocamdata sunt multumita de alegerea facuta

        Comment


        • Doar 80?Un 90 100 nu cred ca-i face rau
          Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

          Comment


          • Nu am fortat..nimic.LA 80 MERGE ROTUND...LA 2500

            Comment


            • mergi cu 60, sa nu se strice motorul....calc-o, fitr-ar ma-sa a naibii de motor, da-i linistit 3000rpm, ca nu are nici pe dracu. pana la 100-110 poti sa mergi lejer in rodaj. motorul nu-i de dacia 1300, sa fim seriosi.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Am calcat-o...stai linistit..toate la timpul lor.Acum am 500 km cu ea,si am considerat ca are fi momentul sa vedem ce poate...

                Comment


                • Ati avut dreptate. Masina merge foarte bine, motorul e silentios, consumul e mic si, da, ne-am invatat si noi cu ea. Ne ajuta si faptul ca am iesit din rodaj. Nu dadea acelasi randament pt ca o protejam si mergeam cu frica. Suntem foarte multumiti si recomandam tuturor aceasta motorizare. Am facut alegerea cea mai buna.

                  Comment


                  • Originally posted by CRM 20 View Post
                    Vin si eu cu pareri despre 1.2.Ambreiajul pt inceput ,prinde cam sus ca urmare mi-a murit motoru de cateva ori,asta sper sa se rezolve cu un reglaj.Schimbarile intre trepte se face la 2500 rpm.La 55 km/h in treapta 4 merge la 2500 rpm...etajarea dintre trepte zic eu ca e facuta foarte bine.Motorul e foarte silentios,merge ca o albinuta.Viteza max cu care am mers a fost de 80 km/h(masina e in rodaj)In rest confort interior,spatiu.Deocamdata sunt multumita de alegerea facuta
                    pentru ca nu esti obisnuit,cu el este ff ok ambreajul si fiabil un pic galagios in timp atat.,iar de rapoartele la schimbator sunt mai lungi pt ca e gandita o masina de fam. nu de curse ,per total cred ca ai facut o alegere buna.

                    Comment


                    • Pana la cati km este considerata masina in rodaj?

                      Comment


                      • 1000 km si nu mai mult de 3000 rpm.
                        sigpic

                        Comment


                        • Nu mai mult de 3500 e corect.

                          Comment


                          • Mie dealer-ul mi-a zis 3000, iar un amic care lucrează la Renault în cercetare mi-a zis 3500... Acum eu nu am depășit 3000 în mers continuu și în depășiri/demaraje forțate m-am limitat la 3500.

                            Mulți km fără probleme și felicitări pentru alegerea făcută.

                            Comment


                            • Eu zic 1000 km dar nu mai mult de 3500 rot/minut iar apoi care cum are talpa

                              Comment


                              • Motoarelor de pe masinile din ziua de azi nu li se mai face rodajul cum era odata la daciile vechi, asta nu inseamna ca tre sa vada plafonare la acceleratie in primele 2 ,3 sute de km , dar nici rodajul nu mai este asa de strict , sunt altele materialele folosite.
                                1.2 16v e motor mic , ideal pentru oras la o masina atat de mare , a fost un compromis foarte bun facut de francezi , francezu` i-a dat romanului exact ce vrea : masina mare, sa aibe loc tot porcu in portbagaj , ieftina ca braga, sa consume putin (daca se poate sa consume apa) , sa prinda si 2 sute,sa fie si fiabila , sa stea in curbe ca ferrari , si la multe capitole loganul chiar a fost reusit.
                                Am condus si mie se pare mai fasnet decat 1.4 , poate e doar placebo pentru ca datele tehnice sunt mai sensibil mai jos.

                                Un mecanic mi-a zis ca dupa primii 5 sute de km pana schimbi uleiul sa ii dai ceva mai multe ture pentru a se curata mai bine pilitura rezultata de frecarea pistonului de blocul motor , injectoarele isi dau drumul mai bine . Mare destepe a fost ala care a zis ca masina o ai dupa cum ti-o inveti de noua, ori lenesa ori nervoasa !
                                Last edited by 827sam; 22 September 2010, 14:43.
                                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google