If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
De fiecare data cand deschizi torpedoul si ai si luminile (farurile sau macar pozitia) aprinse.
Se intampla ca sa nu se stinga, asta fiindca nu se inchide prea bine usa de la torpedou, dar daca ai varianta cu facelift (deci modelul mai nou) atunci nu se pune problema
De fiecare data cand deschizi torpedoul si ai si luminile (farurile sau macar pozitia) aprinse.
Se intampla ca sa nu se stinga, asta fiindca nu se inchide prea bine usa de la torpedou, dar daca ai varianta cu facelift (deci modelul mai nou) atunci nu se pune problema
numai la dacia 1310 ramanea aprins becul in torpedou
chiar asa de slab e construit si loganul?
Pe 22 am reusit sa imi iau si eu masinuta. Ce pot sa spun... foarte frumoasa, are de toate si merge foarte bine. Ma deranjeaza putin ca pentru a avea putere sa urc pe o bordura (cu fata sau cu spatele) tre' turata undeva pana la 3000 rpm si inca o opresc din cauza asta. Dar... ne obisnuim noi, eu cu masina si masina cu stilul meu de condus. In alta ordine de idei, suspectez ca am probleme cu inchiderea centralizata. Mi-am pus o alarma pe masina si mi-au reglat-o astia sa se blocheze usile cand pornesc motorul. Asta imi place la nebunie dar... sunt dati cand dupa ce cobor din masina si incerc sa incui masina, se armeaza alarma dar nu si inchiderea centralizata. Desi initial am crezut ca este de la telecomanda alarmei, am descoperit ca pentru a isi reveni, tre' sa mai pun o data contactul (nu pornesc motorul) si sa blochez / deblochez usile de la butonul de pe consola centrala. Cum pot sa rezolv asta altfel? Este totusi putin cam frustrant...
Va urez toate cele bune si multi kilometri fara pic de incidente!
IorgaC, incearca sa nu deschizi portierele inainte de a opri motorul. De asemenea inchide si deschide usile doar cu alarma. Iar despre borduri ... sa le urci fara pic de acceleratie ai incercat ?
@IorgaC şi eu am aceeaşi problemă cu alarma... şi într-adevăr, ca să o scot din situaţia respectivă trebuie să pun contactul din nou.
Cred că este o limitare a alarmei Hornet 740T
@IorgaC şi eu am aceeaşi problemă cu alarma... şi într-adevăr, ca să o scot din situaţia respectivă trebuie să pun contactul din nou.
Cred că este o limitare a alarmei Hornet 740T
Omul este mai habarnist daca vine vorba de masini, dar poate de altfel este un geniu. Nu ai de unde sa stii. Nu este nici el membru de foarte mult timp, probabil nu si-a dat inca seama cum sa utilizeze la maxim forumul, deci cel mia simplu sa intrebe de la cineva ce nu stie.
Nici tu nu esti de foarte mult timp pe aici, vad ca ai doar 3 posturi, cu siguranta vei avea si tu intrebari de genu la care o sa te bucuri daca te ia lumea in serios.
O idee, ia vezi in motorul de cautare a formului cate raspunsuri iti da la cautare daca pui cuvintele cheie torpedou, lampa, usa. Ia gaseste tu acolo raspunsul la intrebare.
Fiti intelegatori si ajutati colegii, daca nu va place intrebarea, mai bine nu raspundeti
Bafta.
@DaniD
Daca am numai 3 posturi asta nu inseamna ca nu am studiat cam tot ce se scrie p-aici. Nu fi tu atat de sigur ca o sa am eu intrebari "de genu". Am intalnit tot felul de oameni cu nelamuriri mai mult sau mai putin absurde, dar asta........El insusi spune ca unul e rosu si unul alb...Deci ???!!!
Toti am avut si inca multi vom si avea.
Ce am vrut eu sa-ti zic, sa nu fi asa de ironic. Omu a cerut frumos si a primit un raspuns.
Vezi aici, omul a cerut si a primit ce a cerut. Ai prins ideea?
Mie mi s-a parut ciudat ca se aprinde un singur bec rosu si un singur bec alb. M-as fi asteptat sa se aprinda doua becuri rosii cand aprind proiectoarele de pe spate si 2 becuri albe cand dau cu spatele si aceste 2 perechi sa functioneze independent una de alta. Fiind prima masina pe care o am in posesie, nu aveam de unde sa stiu acest mic amanunt.
Am citit si manualul dar am sarit peste anumite aspecte care nu mi s-au parut foarte importante. Si da, este important sa citesti instructiunile - am aflat asta pe pielea mea cu mp3-playerul. N-am mai avut chef sa citesc si manualul lui, dupa ce il citisem pe al masinii, si in consecinta n-am stiut sa ii bag codul secret de 4 cifre. Noroc ca m-a elucidat un prieten
nici dacia din 2000 nu are 2 rosii de ceata si 2 albe de mers inapoi.Ma gandesc ca a o fost o reglementara valabila in toate tarile.Tin minte ce orbeau stopurile de ceata de la cielo!!erau 2 si puternice
Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment