Pareri Posesori Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • asa a facut si a mea noua, pe la scaune, centuri;
    sa rezolvat cu wd40, piesele noi, tolerante, nimic grav

    Comment


    • pentru elementele de caroserie care scartaie este un produs- vaselina in spray foarte bun la benzinariile lukoil

      Comment


      • salutare tuturor
        am avut 6 ani (din 2004)un 1.4 de care am fost fff multumit.cum am cumparat-o asa am vandut-o...adica nu a avut nicio defectiune.am facut cu ea 72500 km doar in Bucuresti.nici anvelopele nu le-am schimbat.am schimbat la fiecare 8000km ulei si filtru.atat.a facut parte din primul lot de loganuri.excelent.am dat-o pt ca tb sa bag bani in ea:distributie,placute frana,bujii,filtre,gume etc.

        am de o saptamana un 1.2 E5 si nu.mi plac unele lucruri IN COMPARATIE CU CE AM AVUT.sunt curios daca ale voastre sunt la fel:
        1.frana=are cursa pedalei cam lunga si am impresia ca nu tine decat foarte jos...apasat taree si parca tot nu e ca la 1.4 care nu avea nici abs.chiar nu inteleg.
        2.,,relantiul,,=-cand o pornesc dimineata se accelereaza ca nebuna pana la 2000ture...scade f greu(mentionez ca nu am probleme cu pornirea...o ia din prima)
        -de ex daca am 60km/h si o las pe liber ramane turata la 1000 de ture pana se opreste masina
        -la semafor dintr-o data o aud ca se tureaza de la normal la 1000...revine la 750...urca coboara si tot asa...la 1.4 nu se misca acul turometrului de la 750 ture.ASA SUNT SI ALE VOASTRE?
        3.consumul este usor mai mare la 1.2 (mentionez ca schimb treapta la maxim 2300 ture...la fel mergeam si cu 1.4)decat la vechiul 1.4...cam 8,5-9 urban.1.4 imi lua cam 7,5-8 maxim(merg la serviciu intotdeauna contra-aglomeratiei stau in nord si merg spre sud...e liber si la dus si la intors).

        ce sa fac?sa merg la service?sa-mi zica ca n-are nimic.ca asa-s toate!!
        daca vreti sa ma intrebati ceva comparativ intre cele 2 motorizari va raspund cu placere.

        Comment


        • e bine ca s-a rezolvat cu pornirea la prima cheie dar sa nu cumva sa apara problema cu turatia mare la relanti cum ne prezinta adrian_bbc

          Comment


          • din fericire eu nu am nimic din toate astea.
            si eu am avut 1.4 din 2005(2buc.).
            frana este ok(mai putin in primii 100km),consumul mai mic cu aprox. 1l(facut pe acelasi traseu),la pornire am avut probleme(nu pornea din prima) dar acum si-a revenit(folosesc omv de 95).
            singura problema pe care am avut-o era ca uneori masina ramanea turata la aprox.1200-1500 tr.,dupa ce luam piciorul de pe acceleratie(ca si cum acceleratia ar fi ramas agata);trebuia sa ciupesc putin acceleratia ca sa cada din nou turatia la relanti.si problema asta deocamdata a disparut.
            nu mi se pare normal sa se tureze singura cand merge la relanti,iar cu frana in mod normal placutele ar trebui sa se aseze dupa 50-100km;consumul mai ai rabdare,eu zic ca sigur va fi mai mic fata de 1.4.
            eu zic sa mergi in service,nu-i normal sa varieze turatia la relanti.
            incearca la dacosev militari.

            Comment


            • cos.t legat de frana ce nu ti-a placut in prima suta de km?tot la fel ca la a mea...trebuia sa apesi tare?
              si eu tot de la omv alimentez...poate d-asta nu am avut pb cu pornirea.
              a ta ramanea turata la 1200-1500 turatii cand o accelerai pe liber sau si in mers cand o lasi pe liber?multumesc

              Comment


              • 1 .frana trebuia sa o apas mai tare,si mi se parea ineficienta(fata de 1.4 tot cu abs),apoi a fost beton.
                2. ramanea turata cand o lasam pe liber,si in special la drum lung,in oras pe distante scurte foarte rar facea asa.
                am mers in service au verificat-o,au plimbat clapeta de acceleratie (cursa la maxim)totul ok(mai ales partea de injectie),si tot a mai facut o perioada(pornire greoaie+accelerata).
                un mecanic mi-a zis ca dupa rodaj sa -i dau un pic viteza(140-150).
                coincidenta sau nu am trecut pe omv,si nu am mai avut probleme.
                acum am 3500km.
                in rest consumul a fost ok,trage bine in panta,si mai ales cu a5a de la 70-80 la 100-120 se duce mai bine fata de 1.4.
                eu am E4,laureat negru,din oct.2009, masina aflata pe stoc luata la oferta in iunie(1000Euro reducere)

                Comment


                • tocmai am citit intr-o revista ca loganul cu nr. 1000000 e un laureat alb 1.2 16v E5.
                  Frumoasa 'aniversare'.

                  Comment




                  • o fie el fericitu ?

                    Comment


                    • “Nu dau banii pe Merţan, sunt mai şmecher în Logan” . Un om fara scoala, dar ratiunea sa este de invidiat ). (N. GUTA).

                      Comment


                      • Acum 2 saptamani a fost fabricat loganul cu nr. 1 milion. 1.2 16v E5 varianta Laureat,clientul fiind o doamna din Bucuresti. Cu ocazia asta a vazut si cum se fabrica masinile marca Dacia.

                        Comment


                        • frumoasa aniversarea si as vrea si eu sa vad cum se fabrica un logan, dar mai alea provenienta materialelor, tabla caroserie, asamblare motor,etc

                          Comment


                          • Originally posted by DORU BUTEAN View Post
                            frumoasa aniversarea si as vrea si eu sa vad cum se fabrica un logan, dar mai alea provenienta materialelor, tabla caroserie, asamblare motor,etc
                            Si eu as fi foarte curios. Totusi de ar fi 1.2TCe, 1.4TCe as fi fanul NR 1 DACIA.

                            PS: Se deschide ceva MALL in Baia Mare ? Cand ,daca da ?

                            Comment


                            • joi este deschiderea, iar vineri deschiderea oficiala cu un concert mare la intersectia bulevardelor decebal cu independentei
                              scuze de off topic
                              poate pana vineri am si eu loganul 1,2 16V

                              Comment


                              • Salutare,
                                Dupa 4 luni de la achizitie,am facut si eu 1500 Km.In general sunt multumit de masina.Singura problema care ma deranjeaza apare la pornirea de pe loc.In loc ca turatia motorului sa fie cat de cat constanta,odata cu ridicarea piciorului de pe ambreaj corelata cu o usoara apasare a acceleratiei,turatia variaza continuu (cu aproximativ 500 rot/min pana cand ambreiajul cupleza total.Oare nu stiu eu sa sincronizez ambreiajul cu acceleretia,este un bug software sau este o problema cu ambreiajul?Mai are cineva problema asta?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google