Pareri Posesori Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @lepetir: toti ne luam neveste rodate bine...Nici macar in satucele din coltul tarii nu mai sunt fete "noi".
    Deasemeni evolutia fireasca a lucrurilor este sa evoluam. Sau evolutie = achizitionare de produse noi?

    @doru buteanu: faptul ca dumneata ai luat o masina proasta, pe post buna, nu are legatura cu comparatia ce o faceam, ci strict cu incapacitatea dvs de a va alege masina, in ciudat celor 10 ani de experienta in asa ceva.


    Singurul avantaj este programul Rabla, care vad ca-ti permite sa iei o masina cu 4100 euro. Are AC a dumitale?

    PS: sa inteleg ca trebuie sa ne ferim de masini vandute de dvs ... Cat despre cartonas, sa fim seriosi, n-ai primit nimic prin mail. Cel putin nu de la mine.
    Last edited by Cezar; 8 November 2010, 13:10.

    Comment


    • Sa fim realisti. Atunci ce mai cautati voi pe aici pe forum LOGAN(se stiu ei cine sunt), si ziceti ca nu sunt bune, ca mai bine iti iei una sh, etc.
      O masina sh 1 la 100 daca o prinzi buna, in rest numai rable (scuzati-mi expresia). Voi credeti ca cineva isi da masina de buna ce este ? Voi daca ati avea o masina si ar merge foarte foarte bine, si nu ar avea nimic ati vinde-o ? Aproximativ toti prietenii mei au luat astfel de tepe.
      PS: Va aduc eu femei, care sunt ca si Loganurile (noi noute), am sursele mele. .

      Comment


      • Gasesti masini bune si SH dar e aproape imposibil sa iei una putin rulata, in perfecta stare si la pret de chilipir. Stiti cum se spune: "too good to be true" :P Daca pe deasupra nici nu te pricepi, sansele sa te arzi sunt foarte mari.

        Comment


        • Da asta ma enerveaza, ca atunci cand am intrat prima data, si am zis ca vreau sa imi i-au un Golf 5, Passat,A4 Focus, Astra, etc, din 2004...-...2009 toti au sarit cu gura ca nu sunt bune, ca un Logan nou nu e nimic, acuma cand am si eu Logan, unii zic, ca mai bune sunt cele straine.
          PS: Si eu am primit cartonas gablen......... Dapoi puteti sa imi dati si rosu, caci nu ma mai intereseaza.....

          Comment


          • Savuros schimb de replici... Si imi permit sa spun ca si de buna calitate.... Chiar ma intrebam de ce am devenit dependent de Logan Club... Acum am avut raspunsul!

            Comment


            • Stimabile CSH, tu dai 8500 euro pe o masina, iar apoi spui ca "nu-i nici prima si nici ultima".
              Spui deasemeni ca "e buna pt deplasare din A in B"
              Eu am inteles ca nu esti prea impacat cu alegerea facuta.
              Stai si compari o masina low-cost, cu una sh premium. Tu te-auzi? Cum sa compari un Logan de 1.2, cu un Audi 2.5 tdi?

              Masina noua este alegerea celui ce si-o doreste, nu alternativa la una SH...

              Tu ai adus in discutie un Golf vechi de vreo 5 ani, cu 50 000 in bord (sau ceva asemanator). De aceea toata lumea ti-a sarit in cap. Ca ai adus in discutie o masina buna (cea noua), cu una veche si nu f mult peste.
              Dar drept dovada ca faci ce face turma: numai nemtesti, ca alea sunt bune nu? La citroen de ce nu te-ai uitat? Eu am luat unul cu 5500, din 2008, si putini km, si diesel, si mai multe optiuni decat poate oferi Dacia. Insa, bani de o masina noua (chiar si Logan) nu as fi dat pe asa ceva. Doar tu te-ai gandit ca un Golf 5, vechi, ar face cat un Logan...Mediteaza asupra acestui aspect.

              PS: evident ca un Mercedes/audi/bmw si oricare alta din clasa asta, la 8000-9000, este peste logan. Doar ca Logan este nou, bun si fiabil. Atat are avantaj. Daca asta iti doresti de la o masina (din moment ce ti-ai cumparat-o), de ce spui ca " 1.2 -Pentru deplasare din A in B e suficient."? Ca pt deplasare poti lua si altceva mult mai ieftin... Intelegi paradoxul?
              Si nu mai plange, ca nu te-a "articulat" nimeni fara motiv. Ba chiar, actiunile tale au fost trecute cu vederea in repetate randuri. Ia vezi, care dintre moderatori te-a sanctionat? Cumva unul care este extrem de pasnic, si clacheaza extrem de greu?
              Last edited by Cezar; 8 November 2010, 18:46.

              Comment


              • Originally posted by alinlucian View Post
                Savuros schimb de replici... Si imi permit sa spun ca si de buna calitate.... Chiar ma intrebam de ce am devenit dependent de Logan Club... Acum am avut raspunsul!
                Pai acest site a fost foarte frumos inainte, ma facut dependent ). Dar acuma ma cam las de el, incerc sa ma las de tot, caci observ multe....... Eu am terminat ce am avut de zis.

                Comment


                • Da, ia jucariile si pleaca. Asa se procedeaza intr-o discutie.
                  M-am suparat, nu mai vorbesc cu voi...

                  Rolul acestui site este sa facem schimb de impresii, nu sa convietuim intr-un "cocon"...

                  Comment


                  • cezar, de ce te agiti? nu e nici primul nici ultimul

                    iti bati capu cand ies din vizuina

                    remember filcor?
                    sigpicMy ride

                    Comment


                    • nu nu nu. Am fost inteles gresit.
                      Eu nu vreau sa impun cuiva modalitatea mea de a gandi.
                      Ci doar vreau sa-mi dau seama de mecanismele intelectuale ce ne conduc in definitivarea deciziei de a achizitiona o masina.

                      Si intrebarea este : "Luam Logan ca-i bun?" Sau "Luam Logan ca alta masina la banii astia nu gasim" ori "Luam Logan ca sa fim linistiti atunci cand o folosim".

                      Asta se reflecta si in tipul personalitatii.

                      Suntem "aventurieri"? Sau "oameni de casa"?

                      Din ce vad, unii isi cumpara masini, deci iau decizii, in functie de ce spune multimea...Nimic mai bun, insa doar daca esti vanzator

                      O alta nelamurire a modalitatii de functionare a mintii umane: "De ce toate masinile SH trebuie sa fie germane? Celelalte nu sunt masini?". Stiu specimene cu masini fruntuzesti, de care altfel toata lumea rade, ce au sute de mii de km, avand motorizari chiar diesel. Iar in tot acest timp, nu au schimbat nimic in plus fata de ar fi schimbat un alt posesor de "nemteasca".

                      Bottom line: 1.2 e cel mai bun din clasa lui (noua, low-cost). Cum sare in alta clasa, cum ia bataie la poponet.
                      Last edited by Cezar; 8 November 2010, 19:30.

                      Comment


                      • Luam Logan ca este ieftin pentru citi metri cubi de masina ofera.
                        Nu cred pe nimeni care imi spune ca l-a luat prin prisma fiabilitatii legendare Dacia, in detrimentul unei marci auto mai cunoscute, dar evident mai scumpe.
                        Masinile frantuzesti, in speta Citroen sint ok in mare, din pacate s-au "prostit" si ei in ultima vreme, si au renuntat la inovatiile tehnologice care i-au facut faimosi, au intrat destul de mult in rindul masinilor normale, si asta este pacat din punctul meu de vedere.
                        Am la usa si o masina nemteasca, si am avut si o frantuzoaica acum citiva ani, si tot ceea ce pot spune obiectiv este ca reviziile la nemtoaica sint undeva la aprox 30% mai ieftine, plus ca pina acum, in 118000 de km pe drumurile noastre, nu a cazut nimic deosebit pe masina, in timp ce la frantuzoaica mai cadea cite un rahatel, nimic grav, dar enervant.
                        Si ca ultim aspect, nemtoaica dupa aproape patru ani pe drumurile noastre, nu are greierasi pe nicaieri.

                        Comment


                        • totusi problema cu plecarea de pe loc si eu o am din cand in cand(am spus-o mai demult),si vad ca o mai au si altii.
                          chiar multi sa fim novice in problema asta?
                          n-as crede.
                          asta-i singura "bubita" ca sa zic asa.
                          in trecut am avut numai masini sh(doua),iar in ultimii 5 ani 3 loganuri luate de noi(ambiance1.4-2005,kiss 1.4-2008, facut praf,si 1.216v-2009 luat la oferta).
                          niciodata n-as mai lua decat masina noua.de ce ?
                          foarte simplu.la tot ce este sh,ramai totusi cu o indoiala in suflet.
                          asa ca eu prefer una "neprihanita"(asta apropo de neveste).

                          Comment


                          • foarte simplu.la tot ce este sh,ramai totusi cu o indoiala in suflet.


                            corect
                            ca sa nu mai vorbim de basinile trase de altu pe scaunu tau ... (a se citi metaforic si cu subanteles)
                            sigpicMy ride

                            Comment


                            • Salut pe toti membrii forumului LoganClub!

                              Sunt din Ploiesti si am 54 de ani. In urma unei consultari atente a postarilor de pe forum, timp de circa doua luni, m-am hotarat, fara a face un drive-test prealabil, la varianta 1,2 Ambiance alb. Am ridicat masina de la Iatsa Campina pe 22 septembrie 2010 si pana in prezent, am facut 1700 km.

                              Ca prime impresii pozitive: interiorul este mai placut decat la versiunile anterioare de Logan, mi-a placut modul linistit in care toarce la relanti, pornitul la sfert de cheie din prima. Am fost neplacut surprins in schimb de antifonarea deficitara (zgomot de cazan in mers, zgomot de pietricele in contra-aripi, zgomotele din portbagaj se aud pana in fata). Raportarile le fac la masina anterioara, o Lada 1200 bine intretinuta.

                              Am constatat ca brusc dupa 3000 rpm motorul genereaza un zgomot, gen vibratie de rezonanta, atat in mers, cat si pe loc. Sunt curios daca si altora li se intampla similar.

                              Vizavi de consum, in prima mie de km, aproximativ 5,6 extraurban/7,6 urban. La 1700 km, am obtinut un 5,0 extraurban pe o distanta de 250 km. Am de gand sa respect limitarea la 3500 rpm macar pentru 3000 km.

                              Vizavi de performante, in prima mie de km, mi s-a parut destul de bleguta. Dupa ultimul drum facut, am simtit-o multumitor de nervoasa (depasisem 1700 km parcursi). Totusi, la pornirea de pe loc nu are vlaga si se cere turata cam mult (1300-1500 rpm).

                              Comment


                              • Felicitari, VLR56 ! S-o stapanesti sanatos !

                                Intr-adevar, antifonarea este praf - daca treci de 3000 rpm devine zgomotoasa. Nu mi se pare ca o turezi mult la 1300-1500 ca sa pleci de pe loc. Cam asa trebuie sa pleci cu ea daca nu vrei sa te claxoneze cei din spate la semafor

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google