Pareri Posesori Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by d@nn View Post
    Luam Logan ca este ieftin pentru citi metri cubi de masina ofera.
    Nu cred pe nimeni care imi spune ca l-a luat prin prisma fiabilitatii legendare Dacia, in detrimentul unei marci auto mai cunoscute, dar evident mai scumpe.
    Masinile frantuzesti, in speta Citroen sint ok in mare, din pacate s-au "prostit" si ei in ultima vreme, si au renuntat la inovatiile tehnologice care i-au facut faimosi, au intrat destul de mult in rindul masinilor normale, si asta este pacat din punctul meu de vedere.
    Am la usa si o masina nemteasca, si am avut si o frantuzoaica acum citiva ani, si tot ceea ce pot spune obiectiv este ca reviziile la nemtoaica sint undeva la aprox 30% mai ieftine, plus ca pina acum, in 118000 de km pe drumurile noastre, nu a cazut nimic deosebit pe masina, in timp ce la frantuzoaica mai cadea cite un rahatel, nimic grav, dar enervant.
    Si ca ultim aspect, nemtoaica dupa aproape patru ani pe drumurile noastre, nu are greierasi pe nicaieri.
    Atunci mai bine lasaforumul logan si treci pe alte forumuri

    Comment


    • Forumul este deschis pt toata lumea. Asa ca te rog, fara invitatii ca cele de mai sus.

      Comment


      • Originally posted by DORU BUTEAN View Post
        Atunci mai bine lasaforumul logan si treci pe alte forumuri
        Ce sa-i ceri.Atat poate el.
        Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

        Comment


        • Parca era o discutie despre pareri posesori logan nu despre comparatii cu sh nemtesti sau despre greierasi la logan, asa ca domnule cezar si micutzule,............. cam fiecare cat poate, hai sa nu mai intram ca si musca in................ undeva
          Fiecare are dreptul la comentarii decente sau sa dea replici.

          Comment


          • Intelept schimb de replici, n-am ce zice.

            Te rog, spune parerea dumitale, a.i. sa fie o afirmatie ce nu presupune dezbateri.

            Comment


            • Loganul 1.2 16V, este o masina care isi merita banii. Este cea mai buna varianta a unui sh. Merge mai bine ca dacia 1310, consuma mult mai putin (dacia lua 8-11%), pe cand loganul 6,6%, taxele sunt mici, si e mult mai buna decat un sh, unde toti s-au .... in el. Repet, cine isi vinde masina nu o da de buna ce e. Se intampla sa iei o masina de nota 10, si peste 2 saptamani sa ramai cu ea pe drumuri, asa ca in Logan nu am de bagat decat benzina... , porneste foarte usor, nu am variatiile alea de turatie de care vb voi, am auzit ceva la plastice, la bord pe partea mea (sofer), dar acuma nu se mai aude nimic, sistemul audio este (pe o scara de la 0-10), ii dau nota 7 (BLAUPUNKT), cauciucuri Continental, Ac, oglinzi electrice, suport ochelari, etc, toate ofera strictul necesar, si e masina Euro 5 , cu 0 km, facuta pentru drumurile noastre (comparativ cu modelele straine). Asa ca sh-urile nu sunt o alegere foarte inteleapta. Doar daca gasim ceva chilipiruri. O masina straina e buna (AUDI ,BMW, etc), daca o cumperi noua.
              PS:Se pare ca aici este o cearta intre Bucuresteni VS Maramureseni !

              Comment


              • Asta cu cearta este strict in imaginatia ta. La fel cum si sanctionarile imaginare sunt. Oare o distorsionata?

                Revenind la versusul cu masini SH: masina SH trebuie sa coste ca un SH, nu ca una noua, din clasa apropiata, chiar daca-i una inferioara.

                Si bv pt replica, ai cuprins esentialul. Cu ocazia asta, cred ca te-ai trezit si la realitate in ceea ce privesc atuurile acestei masini. Sa te duca cu spor.

                Comment


                • Se pare ca eu am stirnit furtuna din paharul cu apa...
                  Unu la mina: eu am raspuns direct lui Cezar.
                  Doi: nu inteleg de unde si pina unde s-a inteles ca masinile despre care vorbeam ar fi SH, dar ma rog...
                  Trei: vorbim totusi despre niste bucati de tabla, zau asa!

                  Comment


                  • As zice sa terminam cu totii, sa nu mai incepem, cu ,,am zis" , ,,am facut", ce a fost a fost. Doar o discutie mai ,,aprinsa"
                    PS: Cezare (avertismentele pe care le-am primit eu nu sunt imaginare ).
                    Numai bine.
                    Haideti , mai dati-va si voi cu parerea. Eu am zis despre masina.

                    "Avertismentele" primite sunt...doar un avertisment si e pe motiv de offtopic, conform Regulamentului, Punctul 5
                    Last edited by darksid3; 9 November 2010, 19:00.

                    Comment


                    • Originally posted by COS.T View Post
                      totusi problema cu plecarea de pe loc si eu o am din cand in cand(am spus-o mai demult),si vad ca o mai au si altii.
                      chiar multi sa fim novice in problema asta?
                      n-as crede.
                      asta-i singura "bubita" ca sa zic asa.
                      ....
                      Ce problema cu plecarea de pe loc? Eu plec din rampa fara sa moara motorul si se invart rotile in loc de iese fum din ele!!! Voi faceti prostia sa nu sincronizati ambreiajul cu acceleratia, asta e clar. Altfel pleaca de numai numai.

                      Comment


                      • Salve! cu riscul de a prelungi un pic off-topicul cu SH-u', as dori sa mentionez ca si eu m-am decis asupra Loganului actual dupa o cautare pe piatza SH.....numa eu stiu cat am innebunit anunturile si site-urile de profil. si imi tot spuneam ca nu are rost sa-mi iau una noua ca ii scade valoarea si tot setul de clisee legate de masinile noi,auzite de la diferiti cunoscuti cu masini sh. am dus hotararea cu SH-ul pana la a iesi pe teren si cauta,vedea masini...am ajuns odata la un parc al unei reprezentante a unei marci straine,unde aveau masinile SH ce am inteles eu de la omu de acolo, majoritatea recuperate de la leasing....ce sa zic....una avea prafu de 3 dejte pe bord si gurile de ventilatie....scaunele aveau pelicula aia dubioasa soioasa pe care o au unele taxiuri neingrijite....si usa dreapta spate nu se deschidea din interior...si zice nea ala, pai o duc la service pana maine e gata daca o vrei....hooppa,pai stai nene de ce o scoti asa la vanzare daca e?...ce am remarcat in schimb e ca toate masinile aveau casetofoane noi (!!!)....apoi am sunat la un anunt de pe un site,am vazut masina si desi arata si mergea bine,iar au fost niste chestii care nu mi-au placut,mici chihitze dar care m-au pus pe ganduri si pur si simplu m-am intors la 180 de grade si m-am hotarat pe masina noua,de buget mai limitat ce-i drept,ca de asta ma uitam si dupa sh-uri si cu asta end of story. Inca odata scuze de off topic. Numa bine!!

                        Comment


                        • corect Amigos!
                          asa voi face... fum va iesi din ea.

                          Comment


                          • Pai eu nu inteleg cum plecati cu DACIA 1310 (sunt sigur ca toti am avut-o) ? Si de ce nu puteti pleca cu Loganul 1.2, care are un plus de putere, cuplu , cutia mai buna, etc. ?
                            Nu va asteptati sa plecati ca si cu un diesel.

                            Comment


                            • Eu circul cu noul logan de o saptamana - 600km, 6,5 %mixt 70%oras, foarte multumit de el
                              Si ........tot maramuresu-i fruncea. Probabil ca la MM sunt mai multe femei si masini noi, ca doar si masina-i ca nevasta, in schimb in sud in special Bucuresti toate sunt mai sh.
                              Cezar poti sa nu recunosti dar si eu am primit cartonase pe mail!!!
                              In rest......numai bine!

                              Comment


                              • [QUOTE=DORU BUTEAN;761972]
                                Si ........tot maramuresu-i fruncea.

                                Da...ce sa zic...buricu-i mai jos pe la Cluj..
                                Revenind la topic. Am observat ca la plecare de pe loc trebuie sa turezi cam pe la 1500 rot. sau mai sus. Daca o lasi mai moale, incercind sa pleci cu 1200 rot. turatia incepe sa varieze crescind si apoi scazind, desi pozitia pedalei de acc. nu se schimba. Cred ca acesta comportare vine de la clapeta de aer comandata electric si din comanda ECU care incerca sa mentina turatia in cazul unui cuplu marit iar raspunsul motorului este un pic intirziat. De oprit motorul nu este cazul. Cea de la volan(adica sotia) se declara foarte multumita de comportarea masinii pe care o conduce zilnic, remarcind usurinta in manevrare, avind ca element de comparatie o skoda, desi uneori am auzit-o comentind ceva de genul "asta nu sare ca cealalta" (referire la cuplul dezvoltat de 1,9 diesel )
                                Actual posesor de 1,2 16V

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google