Pareri Posesori Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inclin sa cred ca poate fi si o perceptie subiectiva a celor care au condus multi ani masini de generatie veche cu relantiul reglat mai sus,pentru ca aceiasi senzatie de lipsa de cuplu o percep si virajele luate cu a II-a la viteze mici.La rece cu relantiul ridicat la 1500 ture Loganul pleaca usor si poate merge fara sa apesi pedala de acceleratie.

    Comment


    • atunci relantiul de 1500 turatii la rece nu este vre-un bug de soft?

      Comment


      • Pai cam asta face motorasul pas cu pas. Regleaza ralantiul in functie de debitul de aer primit si de temperatura, in asa fel cat sa realizeze amestecul optim si sa mearga trotineta.
        sigpic

        Comment


        • Pana la urma ce cutie e pusa la motorizarea asta ?
          Ce diametru are discul de ambreiaj ?
          E SOHC SAU DOHC ?
          Cati litri de ulei intra in motor ?
          Filtrul de aer e acelasi ca la 1.6 16v ?
          Care este turatia la 100 km/h in tr. 5 ?
          Astea si multe altele sunt intrebari la care nu am gasit raspuns si am intrebat si la un dealer si am scris si la VC.
          Aia de la vc mi-au dat reply ceva de genu sa le trimit niste date de identificare ceva, altfel sa nu indraznesc sa ii mai deranjez
          Astia sunt sanatosi la capu' lor ? deci cum, sa imi iau intai trocariciu si p'orma sa ii intreb pe ce am dat banii si sa le trimit vin-u' si ce mai aberau p'acolo ?!?
          Drace fereste !
          Keyboard error or no keyboard present.
          Press F1 to continue or DEL to enter setup...

          Comment


          • lungan, cateva din informatiile cerute le poti afla chiar de pe site-ul Dacia: DOHC, aceeasi cutie ca la 1.6. Cati l intra trebuie sa ne uitam in cartea tehnica. ~3000 RPM in treapta a 5a. Despre filtru de aer nu stiu - ar trebui sa intrebi pe cineva care si-a bagat nasul la ambele motorizari: 1.2 si 1.6.

            Comment


            • Originally posted by Obsolete View Post
              Pai cam asta face motorasul pas cu pas. Regleaza ralantiul in functie de debitul de aer primit si de temperatura, in asa fel cat sa realizeze amestecul optim si sa mearga trotineta.
              sa inteleg ca turatia creste deoarece isiregleaza parameti?, iar pe timp de vara turatia ramane normala,fara fluctuatii?

              Comment


              • Este absolut normal pentru orice motor pe injectie sa aiba relantiul mare la rece, odata pentru a il impiedica sa "moara", cum se intimpla la masinile cu carburator daca nu trageai socul la rece, iar un alt motiv este unul eco, preincalzirea catalizatorului, care are ca temperatura normala de lucru cam 600 C (parca).

                Comment


                • Dragunov iti multumesc pt informatii si crede-ma ca nu intreb la misto, chiar ma intereseaza motorizarea asta, mai ales dupa dezamagirea cu 1.6 16v...urmatoarea mea masina as vrea sa fie tot d(r)acia, iar 1.2 pare singura alegere, asta daca nu scoate dacia alt motor desi ma indoiesc...poate pe duster care nu ma intereseaza...diesel din nou nu ma excita, deci ramane 1.2
                  Am incercat sa ma interesez in showroom si in service, dar aia ori erau scoliti sa nu spuna niste treburi, ori nu stiau...iar pe site la dacia nu am gasit decat informatiile astea, care nu prea ma ajuta ci mai mult ma incurca...
                  De exemplu aici se spune ca ar fi pusa cutia jh3 pe motorul D4F, dar eu cred ca mai degraba e vorba de jr5, pt ca pe masinile pe care le-am testat (2 sandero) comanda era pe cabluri si stiam ca jh3 nu e pe cabluri, decat poate la diesel si nu aveau alea cutie de diesel...
                  Intre timp, am mai aflat niste chestii, bazat pe rapoartele din cutie :
                  treapta 1 - 1000 rpm : 6,78 km/h
                  treapta 2 - 1000 rpm : 12,33 km/h
                  treapta 3 - 1000 rpm : 18,13 km/h
                  treapta 4 - 1000 rpm : 24,53 km/h
                  treapta 5 - 1000 rpm : 31,77 km/h
                  Deci in tr.5 la 3000 rpm, viteza e 3*31,77, adica 95,31 km/h...foarte turat motoru pt viteza asta...
                  Oricum cert e ca ambreiajul e de '200.
                  De asemenea pe site nu spune ca e DOHC...zice doar ca are 16 supape, ceea ce NU implica doua axe cu came...
                  Toate astea ma intereseaza prin prisma unor eventuale 'tiganeli' la motor si transmisie, asa ca orice informatie e binevenita
                  Keyboard error or no keyboard present.
                  Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                  Comment


                  • Este DOHC e acelasi motor ca pe clio

                    Comment


                    • D4F are o singura axa cu came, iar cutia de viteze este JH3, raporturile fiind diferite fata de 1.6.

                      Comment


                      • Da totusi e SOHC ma rog, nu stiu de ce am avut impresia ca e DOHC... ma scuzati

                        Comment


                        • lungan, ce astepti exact de la motor ? Daca zici ca 1.6 16V te-a dezamagit nu stiu cum te-ar putea multumi "fratiorul" lui mai mic Singurul aspect care te-ar putea multumi ar fi consumul mai scazut si asta numai daca mergi mai batraneste.

                          Comment


                          • Da, pai nu e vorba ca m-a dezamagit 1.6 16v ca nu e bolid, ca nu sunt nici racer si nu vreau nici racheta, dar efectiv nu e "corect" motoru' asta...stiu ca la dacia cresc caii (verzi) in copaci si astia sustin ca are 105 sau 107 dar pe sosea diferenta dintre asta si un 1.4 nu e de 30 cai...poate vreo 10 - 15 si aia castrati si subnutriti.
                            Si in plus, sau mai degraba in minus, consumul la un 1.6 16v la mers normal e cat e la 1.4 cand ii rupi supapele...eu credeam ca un motor mai mare cum e 1.6 16v depune mai putin efort sa faca ce face 1.4 de exemplu si ar trebui sa consume mai putin dar se pare ca nu e asa...
                            Acuma, lasand la o parte aspectele dinamice si consumul la 1.6 16v, mai sunt si probleme tehnice pe care le-am intampinat...la firma de cablu la care am lucrat au decis aia sa schimbe troacele pe ultima suta de metri, ca oricum ne cumpara rds cu totu si nu mai conta...si am ales special 1.6 16v in loc de diesel ca am zis sa stau linistit fara belele...si a fost cea mai proasta alegere...efectiv timp de 8 luni sau asa cat am avut masina nu era zi aproape in care sa nu zic ca o las in strada si-mi bag p*** in ea.
                            Ba nu pornea din prima, ba daca pornea se oprea, ba sarea din viteza, in special in tr. 3, ba cand aveam drumuri pe langa bucuresti pe la 100 - 110 mers constant in tr. 5 odata se tura in gol pana la limitare ca si cand as fi calcat ambreiajul si acceleram si p'orma mergea in suturi asa...iar isi revenea, iar o lua de la capat etc...
                            La doctor n-am dus-o ca trebuia s-o fac in regie proprie si p'orma sa stau sa-mi deconteze aia lucrarea si mai important cat era asta pe butuci trebuia sa fac rost de alta masina si nu veneam in nici un caz cu a mea sa car alea si sa alerg cu ea toata ziua gratis...
                            De abia cand s-a spart gasca si am mai luat legatura cu fostii colegi am aflat ca avea ceva la calculator si nu stiu ce la corpul clapeta sau galeria de admisie gen tragea aer fals sau asa ceva...
                            Stiu ca nu pot pune o eticheta doar ca am nimerit eu vreo cazatura (desi masina era din 2009, luata de noua si cand am primit-o avea cam 7500 km) dar toate astea m-au pus pe ganduri...daca la o masina care nu e a ta doar te plimbi cu ea si bagi benzina si ce mai trebuie ai atatea belele, ce-ar fi fost sa fie masina mea, sa fi dat banii pe ea si cutare si sa faca in halu' asta...pt. ce ? sa scrie in talon ca are 105 cai in loc de 75 si de fapt sa se comporte ca si cand ar avea 60 si sa consume cat 2 si sa faca in toate felurile ?
                            D'aia zic, mai bine 1.2 si stii ca ala e motoru si aia face...eu daca ar fi sa schimb masina tot 1.4 as lua, dar nu se mai face si d'aia ma uit la 1.2.
                            Mda, iar am scris mult, sper sa fi fost coerent si sa se inteleaga ceva...
                            Keyboard error or no keyboard present.
                            Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                            Comment


                            • Cred ca masina de care mi-ai povestit o fi fost "bolnava" de ceva. Daca sapi pe-aici pe forum ai sa gasesti destui posesori fericiti de 1.6 16V. Cred ca in regim de mers normal consuma mai putin ca un 1.4. (cel putin cartea tehnica asa spune )

                              Comment


                              • Daca vrei masina care sa simti ca-i sprintena, atunci iti trebuie un diesel de cel putin 90 ponei, sau un benzinar de peste 110 ponei.

                                Nu stiu cum de-ai avut tu atatea probleme cu o masina de 7500 km.
                                Ba mai mult, mi se pare ca vb din carti.

                                In fine, nu-i locul aici sa discutam despre cum o masina "se tureaza in gol", sau cum "sare din viteze spontan". Lucruri extrem de interesante, si fara nici o logica mecanica.
                                O fi fost posedata.

                                Revenind la topic: fa test drive, ca tocmai ce spuneai ca datele nu conteaza. Deci, ce rost isi are in cazul tau, teoria?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google