seba ai dreptate a mea 1.6 16v nu simte 205/50/r16....am intrebat eu la rar si nu vor sa omologheze jantele pe 16 si calculat dimensiunea mea e aproape aceeas cu 185/65/r15
Pareri Posesori Logan 1.2_16v
Collapse
X
-
Pai r.a.r-u' ce sa omologheze, daca dacia nu e de acord...
Oricum se poate si neoficial, chiar fara stres...am vazut un logan van alb de firma (ceva marca de cafea) cu roti de 14 pe fata, 16 pe spate si rezerva mai mult ca sigur ca era de 15, ca era sub masina si nu aveam cum s-o "citesc".
Omu' era bazat, le avea pe toate, nu se incurca doar cu una
Din lateral aproape ca nu se vedea diferenta, doar balonu pe fata era ceva mai mare, in rest jantele erau toate de tabla, argintii si cu capace 'mini'.
Din fata insa, arata ridicol...erau prea subtiri rotile si prea bagate inauntru.Keyboard error or no keyboard present.
Press F1 to continue or DEL to enter setup...
Comment
-
Originally posted by speed_shock View Postseba ai dreptate a mea 1.6 16v nu simte 205/50/r16....am intrebat eu la rar si nu vor sa omologheze jantele pe 16 si calculat dimensiunea mea e aproape aceeas cu 185/65/r15niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...
Comment
-
probleme
Originally posted by Chip View PostAm doua intrebari:
1. Aveti discuri de frana duble? Eu am simplu.
2. Cum porneste dimiteaza pe ger de crapa pietrele. La mine in nord am pornit-o la -18 grade. Porneste la prima cheie dar s-a poticnit un pic. Iar motorul vibreaza tare la relanti chiar si dupa un drum lung.. unii ziceau ca e de la benzina de la rompetrol.
Rectific, erau mai putin de -20 grade, staita meteo de la suceava inregistrase -26 la acea ora.
asta nu este de la benzina in nici un caz
daca ati mai patit vreunul asa ceva,dati-mi si mie un sfat
toti sunteti multumiti de logan dar eu nu
Comment
-
Prin ciclopuri se barfeste ca cica urmeaza o rechemare pt 1.2, sa schimbe ceva sonda sau senzor si s-o resofteze...stiti ceva concret ?
Ati primit vreo instiintare sau invitatie ceva pe mail, telefonic sau mai stiu eu cum in sensul asta ?
Dupa antologica operatiune "coarba" de la inceput si "imbalsamarea" sau ceruirea, asta ar fi a treia si poate cea mai serioasa.Keyboard error or no keyboard present.
Press F1 to continue or DEL to enter setup...
Comment
-
La masina mea de 4 luni deja incep sa troncane plasticele in bord cand e frig afara , sub 0 grade . Simte toate denivelarile . Am verificat presiunea in roti , 2.2-2.3 . Usa soferului nu se mai inchide bine , foarte vizibil , pare si lasata . Mi se par cam rapid aparute problemele astea :-s .
Tot pe frig am observat si eu ceva ciudat . Stiu ca se incalzeste motorul si apoi se tureaza , dar uneori , in situatii limita e nevoie de accelerare cu motorul rece. Ehh , am avut nevoie la un moment dat sa accelerez , aproximativ de la 2500 rot si a dat in nas pur si simplu , am luat usor piciorul de pe pedala de acceleratie , si doar atunci s-a turat .Mi s-a intamplat de cel putin 2 ori , a 3-a oara sa zic ca mi s-a parut .
Comment
-
pai cu 2.3atm pe fata, tu te astepti sa nu troncane !? in caret parca zice 1.9-2. diferenta de 0.3 se simte destul de bine. oricum, iarna, mai toate masinile scartaie pana se incalzeste habitaclul si-si revin plasticele la dimensiunea normala. pt restul problemelor, adreseaza-te unui service, mai ales ca ai garantie, masina aproape noua. esti primul pe care-l aud cu problema la balamalele usilor.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Asa am inteles si eu la fel ca "lungan" ca este in "pregatire" ceva pentru 1,2 16V E.4.
Acum ca este ceva de schimbat sau de upgr. ramane de vazut.
Intrebati si voi la V.C.Cu cati intrebam mai multi poate se face ceva.
Eu am inteles ca prin primav. cei cu 1,2 16V E.4 ar tb. sa se pregateasca.
Rep."lungan" intrebati la V.C. si voi direct.
Comment
-
multumit de 1.2 16v
eu sunt total multumit de loganul meu.am avut si o mica coliziune ,am spart stopul spate.la inceput usa de la sofer nu se deschidea usor din interior ,apoi un coleg mi-a blocat portbagajul.am fost cu ea la redac si au fost f promti si seriosi.imi pornea la prima cheie toata iarna.de consum sunt foarte multumit .imi place si sunetul motorului atunci cand o calc,desi in general merg intre 1500 -2700 rot/min,am calcat-o de 2 ori sa vad ce poate la demaraj si a urcat km la 80km/h rapid.
Comment
-
1.2 pareri
salut, am avut logan de 1.4 din 2005, acum in ianuarie mi-am luat un logan cu motor de 1.2.
Observatii
1) fata de 1.4, motorul mi se pare mai zgomotos dar sunetul e "sportiv" - parca as fi pe motocicleta asa se aude uneori - cand bag intr-a treia si ajung la 60 de km (atunci atinge cele 3000 rpm cat am voie in perioada de rodaj).
2) alta deosebire- cea de 1.4 nu raspundea asa brusc cand luai piciorul de pe acceleratie intr-a treia- adica luai piciorul si masina mergea inca lin, cea de 1.2 se sufoca mai repede, poate masina nu e rodata destul, transmisia etc- nu ma pricep la tehnica, imi dau cu parerea, poate cineva mai specialist sa stie
3) masina mi se pare in general mai sportiva, suspensia ceva mai tare, mai compact construita, raspunde mai repede la volan fata de cealalta care avea parca un punct mort mai mare- bun pentru cei care nu vor sa intre pe contrases la viteze mari la orice miscare de volan
4) alte pareri pur subiective (sau nu?) pare mai ingusta putin decat inainte- o fi din vina tapiteriei inchise la culoare ? pare mai inalta - cel putin spatele dar si garda la sol - cu o idee.
5) inainte puteam deschide geamul de la sofer in 2 moduri- o apasare scurta si geamul se deschidea singur, sau o apasare mai lunga si geamul de deschidea cat tineam apasat- acum doar varianta a doua a mai ramas
6) bune schimbarile la nivel de ornamente interioare plus suport ochelari, volan reglabil pe inaltime,scaun reglabil,
7) cred ca valoarea second hand nu va scadea prea mult fiind o masina economica, cu aer conditionat (am un laureat), cu taxe mici, abs
8) se comporta bine iarna- nu am avut probleme cu plastice, pocnituri, usi- se misca bine, e adevarat ca am pus cauciucuri de iarna michelin pe fatza, mai intra abs-ul uneori cand mai fortez frana pe gheata, chiar daca de multe ori folosesc frana de motor (in general folosesc frana de motor dar intep putin si frana de picior macar sa vada cei din spate lumina de stop aprinsa sa stie ca franez)
9) oglinzile noi sunt mult mai bune ca cele vechi de pe 1.4
10) am avut ceva probleme cand s-a oprit motorul- acceleram mai tare si tineam si piciorul pe ambreiaj ca sa ies dintr-o parcare repede pana trec alte masini- turometrul oscila scadea sub 1 nu stiu ce a avut, o fi ambreiajul prea sus ca de obicei
Comment
Comment