1. am mai mentionat si confirm, motorul de 1.2 16v e zgomotos daca il compari cu celelalte motorizari ale Dacia. Ma intreb de ce?
daca stam si analizam, motorul e generatie mai noua (produs in Franta nu prin tarile calde) si deci ai spera sa fie mai silentions. eu nu sunt sigur ca e motorul de vina, eu banuiesc ca sistemul de evacuare este cel ce nu amortizeaza sunetele corespunzator... , in caz contrar, francezi au facut un motor de rht.
2. am mai spus si repet, motorul e in 4 cilindrii si functionarea lui e turbulenta: daca apesi prea tare acceleratia smuceste, daca nu apesi moare motorul, ambreiajul (cel putin la masina mea) lucreaza intr-o plaja scurta si echilibrul intre cat de tare/incet sa apesi acceleraia e enervant pt o masina ce e toata ziua plimbata prin oras. un vw polo de 1.2 in doar 3 cilindrii e cu cateva clase superior la acest aspect al elasticitatii si raspusului motorului la comenzi. aici din nou inclin sa cred ca nu moorul e de vina ci softul lui.
3. am mai spus si confirm ca sistemul de ventilatie inca din treapta 2 e deranjant si ca antifonarea e ca si inexistenta.
in rest masina isi face toti banii. daca cele de mai sus ar fi rezolvate, ar fi cu adevart un best price la ceea ce ofera, pana atunci... vor tot fi observatii.
daca stam si analizam, motorul e generatie mai noua (produs in Franta nu prin tarile calde) si deci ai spera sa fie mai silentions. eu nu sunt sigur ca e motorul de vina, eu banuiesc ca sistemul de evacuare este cel ce nu amortizeaza sunetele corespunzator... , in caz contrar, francezi au facut un motor de rht.
2. am mai spus si repet, motorul e in 4 cilindrii si functionarea lui e turbulenta: daca apesi prea tare acceleratia smuceste, daca nu apesi moare motorul, ambreiajul (cel putin la masina mea) lucreaza intr-o plaja scurta si echilibrul intre cat de tare/incet sa apesi acceleraia e enervant pt o masina ce e toata ziua plimbata prin oras. un vw polo de 1.2 in doar 3 cilindrii e cu cateva clase superior la acest aspect al elasticitatii si raspusului motorului la comenzi. aici din nou inclin sa cred ca nu moorul e de vina ci softul lui.
3. am mai spus si confirm ca sistemul de ventilatie inca din treapta 2 e deranjant si ca antifonarea e ca si inexistenta.
in rest masina isi face toti banii. daca cele de mai sus ar fi rezolvate, ar fi cu adevart un best price la ceea ce ofera, pana atunci... vor tot fi observatii.
Comment