Pareri Posesori Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am revenit cu impresii!
    - nu va faceti probleme ca motorul e subdimensionat sau nu e pentru un logan de 1050 de kg!!! cutia difera fata de motorul 1.4, deci nu e problema!!
    - urca dealul in relanti cu a doua fara probleme!!!
    - acceleratia e electronica, poate de aici delay-ul acela la accelerare!
    - pedalele de acceleratie si ambreiaj foarte moi!!!!
    - eu mergeam cu vechea dacie 1310L cu a 5-a in localitati cu 50km/h(circa 1200 de rpm) si cand ieseam nu o scoteam din a 5-a si accelera! asa fac si cu loganul de 1.2, numai ca la 50km/h in a 5-a la logan am ~1500 de rpm!!!! si ia viteza destul de bine!
    - la 95km/h pe ceas(90km/h pe gps) are circa 2900 de rpm!!
    - se aude in interior cum sar pietrele pe dedesubt!
    - masina nu este cine stie ce antifonata, dar nu se compara cu dacia 1310!
    - dupa 3000 rpm incepe galagia de la motor!
    Mai revin si cu alte impresii pe masura ce fac km! Momentan am doar ~150km in bord!! )

    Comment


    • asa subturat ? totusi motorul de 1.2 e motor de turatie. de abia dupa 3000 se simte motorul bine. sigur la 1500 e subturat in sarcina.

      Comment


      • Depinde ce vrei sa faci in a 5-a la 1500 ture, daca vrei sa accelerezi lin (de exemplu la iesirea din localitate) nu e problema dar daca vrei sa iei viteza mai repede (incerci sa depasesti ceva) nici nu se pune problema pentru ca o sa vezi ca daca apesi la maxim pedala o sa accelereze tot lin (cred ca e din cauza acceleratiei electronice). Eu merg si in Bucuresti in a 5-a la 60 Km/H pe anumite zone (bulevardele mai mari) si mi se pare foarte econemic iar pentru dupa zgomotul motorului nu pare subturat. Mai problematica mi se pare si mie treapta a doua care pare putin mai ciudata (se tureaza motorul fara a lua mult in vitezadar cred ca e OK cand ai greutate mai mare in masina). Tot in a doua la relanti mi se pare ca merge cam greoi (sarcina cam mare pentru motor) dar daca e accelerat putintel nu e nici o problema (pe la 1250 ture). Va urez drumuri placute

        Comment


        • Inseamna ca nu sunt singurul care a observat ca in treapta 2 nu prea trage. Ma gandeam ca am o problema de perceptie.
          Last edited by Seba; 3 April 2011, 18:05.

          Comment


          • nu e vorba numai de motor diferenta este din cutia de viteze care difera de 1.4 adica tine motorul mai turat la aceeasi viteza fata de 1.4 .desi e calculat la aceeasi c.p. adica 75 cuplul motor la 1.2 este mai sus decat la 1.4

            Comment


            • Vezi ca faci o confuzie vizavi de diferenta de cuplu, este tocmai invers, cel putin din datele oficiale Dacia.

              Comment


              • nu face confuzie, cuplul maxim la 1.2 e la 4000rpm, pe cand la 1.4 maximul e la 3000rpm. de aia are si cutia mai scurta 1.2 decat 1.4.
                la stilul d econdus 1200-1500rpm si accelerari de la turatia asta in trepte mari, o sa reusiti in timp sa va infundati catalizatorul, care costa mai mult decat diferenta de 0.5l/100km daca mergeti cu motorul in 2000rpm.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Mda, am inteles eu aiurea(probabil bautura de-aseara si-a spus cuvantul). Credeam ca zice de 1.2 ca are cuplu mai mare decat 1.4. Atat ii trebuia, noi cei cu 1.4 stam la panda.

                  Comment


                  • Etajarea cutiei este mai avantajoasa decat la 1.4?Eu cu treapta a-II a ajung si pe la 70 km/h cand e nevoie, deci este destul de lunga.
                    Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.

                    Comment


                    • ajungi si mai mult, cam la 85-90 pe bord. la 1.2 e mai scurta, adica nu prinde 85 in a 2-a, dar foarte probabil trage la fel ca 1.4. motorul avand cuplu o idee mai mic decat 1.4, 107 vs 112Nm, are toate treptele mai scurte, astfel ca la roata, cuplul care misca masina, sa fie cam acelasi. de aia 1.2 merge la aceeleasi viteze cu 1.4 cu 2-300rpm mai turat.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • @Seba: ,,diferenta de 0.5l/100km"

                        Nu este diferenta de 0.5l/100km ! Prietenilor mei, pe acelasi drum, la 1.4MPI, le consuma de la 7,5% pana la 8,5% , iar mie doar 6 !

                        Comment


                        • csh, nu te incorda. ca sa scoti cu 1.4mpi 8.5% tre' sa-l calci de sa-l ia dracu. tu cu 1.2 in primul rand la 130-150 nu reusesti sa mentii ritmul, iar daca e vorba si de depasiri, consumi 6% doar daca-l arunci din avion cu motoru oprit. la mers normal, ambele masini la fel de incarcate, acelasi stil de condus, nu scoti diferenta de consum de 2.5 litrii la suta de km.
                          Last edited by Seba; 4 April 2011, 19:43.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Astazi am mers pentru prima data cu un logan 1.2 16v.. ce pot sa zic masina e cam zgomotoasa si acceleratia cam prea sensibila. De tras ytahe destul de bine nu prea am simti lipsa de putere cum s-a tot discutat pe aici. La plecarea de pe loc se misca mai greu si asta nu-mi place, eu sunt invatat cu masini mici fabia matiz pentru oras masini care chiar se misca bine Legat de consum am avut asa 5,4/100 km la viteza de 80-90km/h pe alocuri suta. Masina are 816 km.

                            Comment


                            • Originally posted by adaniel69 View Post
                              - urca dealul in relanti cu a doua fara probleme!!!

                              Poate coborai fara probleme dealul..nu urcai!!!


                              Originally posted by paul_jn1 View Post
                              Mai problematica mi se pare si mie treapta a doua care pare putin mai ciudata (se tureaza motorul fara a lua mult in vitezadar cred ca e OK cand ai greutate mai mare in masina). Tot in a doua la relanti mi se pare ca merge cam greoi (sarcina cam mare pentru motor) dar daca e accelerat putintel nu e nici o problema (pe la 1250 ture). Va urez drumuri placute
                              Originally posted by LOVENDAL View Post
                              Inseamna ca nu sunt singurul care a observat ca in treapta 2 nu prea trage. Ma gandeam ca am o problema de perceptie.
                              Inseamna ca la voi doi masina nu trage asa de bine ca a lui ADaniel69 in treapta 2....Care spune adevarul si care minte???

                              Comment


                              • ce-mi place !
                                sunt pareri aici de posesori de 1.6 16v,si de 1.4,vis-a-vis de 1.216v.
                                fratilor ,nu fiti invidiosi ca nu aveti de ce.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google