am revenit cu impresii!
- nu va faceti probleme ca motorul e subdimensionat sau nu e pentru un logan de 1050 de kg!!! cutia difera fata de motorul 1.4, deci nu e problema!!
- urca dealul in relanti cu a doua fara probleme!!!
- acceleratia e electronica, poate de aici delay-ul acela la accelerare!
- pedalele de acceleratie si ambreiaj foarte moi!!!!
- eu mergeam cu vechea dacie 1310L cu a 5-a in localitati cu 50km/h(circa 1200 de rpm) si cand ieseam nu o scoteam din a 5-a si accelera! asa fac si cu loganul de 1.2, numai ca la 50km/h in a 5-a la logan am ~1500 de rpm!!!! si ia viteza destul de bine!
- la 95km/h pe ceas(90km/h pe gps) are circa 2900 de rpm!!
- se aude in interior cum sar pietrele pe dedesubt!
- masina nu este cine stie ce antifonata, dar nu se compara cu dacia 1310!
- dupa 3000 rpm incepe galagia de la motor!
Mai revin si cu alte impresii pe masura ce fac km! Momentan am doar ~150km in bord!! )
- nu va faceti probleme ca motorul e subdimensionat sau nu e pentru un logan de 1050 de kg!!! cutia difera fata de motorul 1.4, deci nu e problema!!
- urca dealul in relanti cu a doua fara probleme!!!
- acceleratia e electronica, poate de aici delay-ul acela la accelerare!
- pedalele de acceleratie si ambreiaj foarte moi!!!!
- eu mergeam cu vechea dacie 1310L cu a 5-a in localitati cu 50km/h(circa 1200 de rpm) si cand ieseam nu o scoteam din a 5-a si accelera! asa fac si cu loganul de 1.2, numai ca la 50km/h in a 5-a la logan am ~1500 de rpm!!!! si ia viteza destul de bine!
- la 95km/h pe ceas(90km/h pe gps) are circa 2900 de rpm!!
- se aude in interior cum sar pietrele pe dedesubt!
- masina nu este cine stie ce antifonata, dar nu se compara cu dacia 1310!
- dupa 3000 rpm incepe galagia de la motor!
Mai revin si cu alte impresii pe masura ce fac km! Momentan am doar ~150km in bord!! )
Comment