da sincer eu nu prea am curaj asa la depasiri . in ultimii 3 ani am condus un cheroke si poate sunt obisnuit cu ceva cu multi cai de aceea senzatia ca 1.2 nu e asa sprinten la depasiri. desi sunt un foarte cuminte invartitor de covrig si cam 120000 km pe drumurile patriei . dar asa per total sunt multumit de masinuta in traficul urban.
Pareri Posesori Logan 1.2_16v
Collapse
X
-
de fapt daca vrem viteza s-ar putea sa ramanem fara bani in buzunar,sau chiar mai rau fara viata sau in carucior.
zilnic mor in accidente 6-8-10 persoane.
oare de ce?
parerea mea ca ce ofera toata gama dacia acum este arhisuficient,fata de drumurile noastre(prost semnalizate si intretinute) si de educatia celor de la volan.
ca sa revin la discutie, 1.216v fata de raposatul 1.4 inseamna evolutie si cu bunele ei si cu mai putin bune;vrem nu vrem lumea se schimba.
Comment
-
Originally posted by uscatu View Posteu am spus si in posturile anterioare, le-am condus pe amandoua, si 1.6 si 1.2, incarcate amandoua (si asta pe pariu) 1.2 sare peste consumul unui 1.6 (ma refer la cel de 90 nu cel de 85 caruia nu-i cunosc comportamentul)
Comment
-
are, daca incerci sa te tii de 1.6, in conditiile in care ala impune ritmul. am patit si eu cu 1.4 sa consum mai mult decat cu 1.6, cand mergeam numai 3-4-3-4- ca sa pot pastra tempo-ul. dar asta nu e utilizare normala, e utilizare in pante, depasiri dese, viteza mare. in mod normal, 1.2 trebuie sa bea mai putin chiar decat 1.4, la acelasi stil de mers, nu mai are rost sa spunem ca semnificativ mai putin decat 1.6, la condus decent.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Se poate face ceva ieftin sa se auda in habitaclu zgomotul motorului mai putin , mai ales cel produs dupa 3000 rotatii ? Am impresia ca motorul 1.2 turat la 4000-4500 e mai zgomotos decat un dci la 4000 . E o parere personala , pe o masina de serviciu .
Comment
-
Originally posted by Seba View Postare, daca incerci sa te tii de 1.6, in conditiile in care ala impune ritmul. am patit si eu cu 1.4 sa consum mai mult decat cu 1.6, cand mergeam numai 3-4-3-4- ca sa pot pastra tempo-ul. dar asta nu e utilizare normala, e utilizare in pante, depasiri dese, viteza mare. in mod normal, 1.2 trebuie sa bea mai putin chiar decat 1.4, la acelasi stil de mers, nu mai are rost sa spunem ca semnificativ mai putin decat 1.6, la condus decent.
Originally posted by cro84 View PostSe poate face ceva ieftin sa se auda in habitaclu zgomotul motorului mai putin , mai ales cel produs dupa 3000 rotatii ? Am impresia ca motorul 1.2 turat la 4000-4500 e mai zgomotos decat un dci la 4000 . E o parere personala , pe o masina de serviciu .
Comment
-
pt lovendal
ma bucur ca ma incurajezi in ceea ce priveste motorul si comportamentul masinii.
chiar daca imi pun intrebari despre ea , o sa o cumpar. in legatura cu ce zici la postul de pe pag anterioara sa stii ca nu e vb de o panta f inclinata ca cele de munte sau dealurile subcarpatice. tine cont ca la alexandria este campie, tocmai de aceea noua pe aici ni se par mai inclinate. si sa stii ca nu mint, eu chiar urcam acolo c 2400-2600 turatii in a 5 a cu dacia berlina cu motor 1410 carburatie. bineanteles ca aveam timp sa-mi iau si demaraj. si nu numai eu, toata lumea . cu atat mai mult ar fi fost o rusine pt loganelul asta sa nu urce acolo decat cu a 3a fortata si aia, dupa cum zicea ,,prietenul"
Comment
-
Hai sa lamurim chestia cu rampele astea... Daca urcarea iti permite (prin virajele largi pe care le are) sa urci cu a 4-a cu berlina 1410 o sa iti permita sa urci si cu Loganul 1.2 tot cu aceasi treapta!!! Poate cu o mai mare viteza si motorul un pic mai putin chinuit!
Daca rampa te obliga in viraje sa retrogradezi in a 3-a atunci asa o fie si ptr. Opel, BMW, etc.
Pentru cine stie urcarea de la Saru... dintre Bals si Slatina... Eu cu vechea 1.300 reuseam sa o urc cu a 4-a aproape pana sus, dar trageam de masina! Cu motorizarea actuala o urc toata cu a 4-a, dar fara sa trag prea tare de masina.
Cine mai afirma ca 1.2 e lesinat in rampa inseamna ca nu stie sa conduca sau sa exploateze o masina de nici o culoare!
Comment
-
Originally posted by remus-gabreil View Postpt lovendal
ma bucur ca ma incurajezi in ceea ce priveste motorul si comportamentul masinii.
chiar daca imi pun intrebari despre ea , o sa o cumpar. in legatura cu ce zici la postul de pe pag anterioara sa stii ca nu e vb de o panta f inclinata ca cele de munte sau dealurile subcarpatice. tine cont ca la alexandria este campie, tocmai de aceea noua pe aici ni se par mai inclinate. si sa stii ca nu mint, eu chiar urcam acolo c 2400-2600 turatii in a 5 a cu dacia berlina cu motor 1410 carburatie. bineanteles ca aveam timp sa-mi iau si demaraj. si nu numai eu, toata lumea . cu atat mai mult ar fi fost o rusine pt loganelul asta sa nu urce acolo decat cu a 3a fortata si aia, dupa cum zicea ,,prietenul"
Deci, sfatul meu, daca n-ai bani mai multi sa-ti iei motorul de 1,6 16V, ia-ti motorul de 1,2 si n-o sa-ti para rau. Daca stii sa-l manevrezi, o sa te indragostesti de el.Last edited by LOVENDAL; 21 April 2011, 08:04.
Comment
-
Originally posted by uscatu View Postlovendal am scris acolo "PE PARIU" si nu am glumit, esti din Iasi, daca erai mai aproape de Bucuresti ne intalneam si vedeam ce si cum cu consumul ala mai mare incarcat...
Comment
-
care cifre?cele date de producator sunt in anumite conditii, este doar soferul, este o anumita greutate a soferului, din cauza asta sunt atatea discutii intre anumiti posesori de logan cu motorizari diferite, deoarece motorizarile se comporta total diferit, la viteza mare, incarcate, ac pornit sau nu si altele....
Comment
-
Originally posted by uscatu View Postcare cifre?cele date de producator sunt in anumite conditii, este doar soferul, este o anumita greutate a soferului, din cauza asta sunt atatea discutii intre anumiti posesori de logan cu motorizari diferite, deoarece motorizarile se comporta total diferit, la viteza mare, incarcate, ac pornit sau nu si altele....
Comment
-
deci constructorul zice 4.9 si cineva a scos 4.2.Cred ca asa ceva e posibil doar daca a resetat computerul de bord si a pozat sau filmat in primii km...e aberant, orice posesor de dci(care pe buna dreptate consuma putin) va rade de asa ceva, mai ales cu un motor pe benzina pe o caroserie destul de mare si grea, aici discutam despre un consum real nu pacaleli, nu castigi nimic daca postezi un consum aberant de mic, poate doar niste discutii contradictorii si atat.Pe de alta parte vb de un condus normal, nu execrabil de "slow motion" doar pentru a scoate un consum mic.
scuze pentru dublul post
Comment
-
Lovendal: si eu iti dau 1000 de euro pe loc daca scoti consumurile alea de 3.8% respectiv 4.2% la un mers normal, fara sa te misti ca molusca cu 70 km/h in tr5 incurcand toata circulatia. Dacia da in date oficiale 4.9% extraurban, dar voi scoateti cu un litru si ceva in minus. Eu zic sa faceti o petitie sa le ziceti ca mint cu nerusinare. Noi restul obtinem ori consumul dat de ei, ori cu 0.5l sau mai mult in plus.
Un smart fortwo cu motor pe benzina de 1l 61cp si greutatea de 750 kg are declarat un consum de 3.9% extraurban. Deci o masina special optimizata sa fie cat mai economica, care incape in portbagaj la Logan are 3.9%. Iar voi cu Loganu' 1.2 16v de 1050kg plus 2 persoane plus bagaje scoateti 3.8%. A uitasem, 3.8% si mai erau si dealuri, daca era drumul drept ca la campie oare cat scotea? Ce sa mai zic... bravo sunteti tari !Last edited by Nepotu123; 21 April 2011, 12:41.
Comment
Comment