stu, oricum e perfecta pentru oras, fiind gandita cam pentru asta...eram doar curios cine ar castiga la o liniuta ca desi 1.4 e mai mare, valvele sunt mai batranesti ) si din ce stiu eu 1.2 are aceasi cutie care e pe 1.6...e mai sprintena putin la schimbat...
Pareri Posesori Logan 1.2_16v
Collapse
X
-
Ai rapoarte destul de scurte la 1,2. Practic te trage sa le schimbi relativ repede.
Mai am o masina cu motor de 1,1 pentru oras. Consumul e cam cu 25% mai mic decit la Dacia, iar daca e sa ma intrebi cum se misca e mult mai agila decit Loganul. Ce trebuie spus este greutatea ei -860kg. Cutia o ajuta iar foarte mult si are doar 55cp.
Comment
-
nu conteaza cati cai are daca mergi prin oras. cuplu decent la turatie mica => putere mica. poate avea cuplul loganului de 1.4 de ex, dar la turatii mai mici, deci o putere mai mica, fiind la fel de sprintena. sau chiar mai sprintena dupa cum zici, daca o ajuta si rapoartele si greutatea.
Comment
-
cutia nu e facuta pentru sportivitate...e cel mai bun compromis intre consum redus si fiabilitate...asta nu inseamna ca e cea mai buna combinatie cu motorul, dar e cea rentabila din toate punctele de vedere..n-o ajuta nici faptu ca e destul de inalta, plus fiind motoare de turatie tre sa schimbi des..oricum cei care au gandit combinatia asta pe logan sunt totusi niste ingineri cu inteligenta ridicata si nu cred ca cineva poate sa scoata ceva metode de eficientizare a consumului spectaculoasa..max sa umbli la el sa l resoftezi sau ceva si sa scoti cu juma de litru mai putin...dar iar nu e bine ca ii reduci durata de viata...deci zic ca asa cum vine el, e cea mai buna solutiesigpic
Comment
-
Acum depinde si cine face modificarile. Daca exista oameni priecputi care fac modificari ale electronicii si softului priceputi se poate sa faci ceva bun in sensul asta.
Chiar l-am rugat pe un coleg de aici sa-mi faca un tuning de soft care sa reduca (virgula) consumul, micsorind sau limitind viteza maxima sau viteza pentru oras. Mi-a spus ca nu exista tuning eco.
Comment
-
acu ori vorbesti aiurea ori iti bati joc.
motoarele sunt optimizate de producator sa aiba emisiile mici si de asemenea, intre consum si putere s-a ales consumul, in cazul logan-ului [a se vedea etajarea cutiilor de viteze]. se poate merge in ambele directii de obicei, si inspre putere mai mica si consum mai mic, si inspre putere mai mare, consum mai mare. problema la Logan e ca motoarele pe benzina sunt la limita greutatii masinii si practic castigul de putere ajuta motorul sa traga mai usor greutatea masinii. si de aici si consumul mai mic. dar nu acelasi lucru se intampla de exemplu la un M3 daca-i faci chip tuning.
nimeni n-o sa te lase in 2 cilindrii, stai linistit. nu c-ar fi vreo problema, service-uri sunt cu gramada.
Comment
-
nu radeti de faza cu doi cilindri/pistoane...de fapt, deja se implementeaza pe masini faptul ca in momentul in care sa ai nevoie de putere sa folosesti doar doi cilindri sa obtii tot momentul motor si implicit toata puterea mai repede daca ai nevoie la o depasire sau ceva...mazda 3 are implementat ceva de genu..si doua pistoane la relanti ar fi crima curata, pentru ca in doi timpi la relanti functioneaza foarte neregulat...sigpic
Comment
-
Originally posted by baban sergiu View Postsaluate... prima data trage un pik aici cu ochiu...http://www.carfolio.com/specificatio...ar/?car=164120
si apoi mai vb de motorul de 1.2 vs 1.0
d.........................................
lasa ca pun eu gaz pe 1.2 si apoi o sa vad consum si cat costa )
Comment
Comment