If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
probabil. trebuiesc studiate rapoartele pinioanelor de la tr.5. diferenta intre stock de 1.4 si diesel este de 4 dinti.
Salut, cu ce viteza circuli la "drum lung"? Din pacate tr.5 de diesel iti omoara demarajul si trebuie retrogradat mai des in tr.4 cu care trebuie urcat mai sus (cam pana la 100 km/h) --- ceea ce face ca reducerea de consum obtinuta pe tr.5 sa fie diminuata un pic. Cred ca tr. 5 de diesel se preteaza pentru cei care fac drumuri lungi sau chiar afara din tara pe autostrada. Pentru cine merge cu 100 - 110 km/h nu stiu daca e o mare scofala
(reducerea de turatie e cam de 250 rpm - ceva ceva, tot ar fi pentru cei care merg peste 120 km/h)
Au fost si cativa care s-au intors la tr. 5 stock - de exemplu Alessandro - pentru reprize mai bune
@condaru321: a mea a venit cu acumulator de 40Ah(330A) - Versiunea Ambiance!
PS: A aparut 1.2 16V 75CP pe GPL!
Si s-a schimbat oferta! Acum sunt doar Ambiance, Preferance si Laureate!
Eu am comandat black line.Oare la ce preturi vor fi vandute cele ramase pe stoc?
Cred ca e cam micuta bateria pentru o masina cu AC...(consum mare accesorii)
Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.
Montajul bateriei la masina este in "tampon", daca alternatorul nu poate debita putere pentru toti consumatorii intra in scena bateria care acopera necesarul de putere.Astept validareaaaa.....
Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.
Bateria, mai precis acumulatorul se monteaza pe masina in functie de puterea necesara la pornire, pentru ca atunci e nevoie de curent mai mare(amperaj)!
Alternatorul trebuie sa debiteze curent mai mare decat consumatorii de pe masina(faruri, aeroterma, stergatoare, dezaburizator, etc.) pentru ca trebuie sa si incarce bateria in timpul functionarii motorului!
Aerul conditionat nu foloseste foarte mult curent electric in timpul functionarii, deoarece este actionat de motor! Doar aeroterma consuma curent cat timp merge aerul conditionat! Eventual ceva parte electronica, dar foarte putin!
Sunt curios de performantele si consumul motorului asta 1.2 16V cu GPL din fabrica! Astept sa afiseze cei de la Dacia pe site!
Bateria, mai precis acumulatorul se monteaza pe masina in functie de puterea necesara la pornire, pentru ca atunci e nevoie de curent mai mare(amperaj)!
Alternatorul trebuie sa debiteze curent mai mare decat consumatorii de pe masina(faruri, aeroterma, stergatoare, dezaburizator, etc.) pentru ca trebuie sa si incarce bateria in timpul functionarii motorului!
Aerul conditionat nu foloseste foarte mult curent electric in timpul functionarii, deoarece este actionat de motor! Doar aeroterma consuma curent cat timp merge aerul conditionat! Eventual ceva parte electronica, dar foarte putin!
Sunt curios de performantele si consumul motorului asta 1.2 16V cu GPL din fabrica! Astept sa afiseze cei de la Dacia pe site!
cat poate sa consume ambreiajul ala vadime? nici nu stiu daca consuma de fapt, dar chiar daca ar fi sa consume, cat ar putea sa manance?
nu sunt sigur ce alternator are 1.2-ul, dar dupa cautarile mele am descoperit ca e de 97A!
pe el scrie doar un cod! sunt constient ca valoarea asta e debitata la turatie maxima, dar chiar si asa, macar 30 de amperi trebuie sa dea la relanti! Oricum, fulia alternatorului este pentru doua curele: una care duce la motor, si una care lipseste, cea care ar fi dus la compresor!
As fi curios cineva cu versiunea Laureate, sau alta versiune cu A/C sa ne spuna codul de pe alternator!
Sa calculam un consum: 2*55W faza scurta(o sa fie obligatorie conform regulamentelor UE pe toate categoriile de drumuri publice)+ 2*12 W pozitie spate + 2*5W pozitie fata +10W radio in total 154W/12V~13A fara ventilator,curentul de incarcare al bateriei si consumul CB, deci nu foarte mult.
Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.
Interesante noile variante de echipare . Acum la varianta Preferance se poate alege aer conditionat . Mi se pare mie sau iese mai ieftin pe configurator fata de vechiul Laureate ?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment