Pareri Posesori Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A mea este E4 - in lacasul filtrului de habitaclu era un capac (l-am scos si am pus un filtru MANN). Am facut revizia mai devreme (anul trecut in iulie - nefiind obligatorie - masina luata in martie - am schimbat uleiul, si nu a trebuit schimbarea filtrului de aer), acum in iulie o sa schimb si filtrul de aer (cel actual la mine are 1 an si 3 luni) - masina a inceput sa se tureaze cam greu (chiar pe loc) - singura explicatie este imbaxirea filtrului

    P.S. folosesc numai 95 de la OMV - mi se pare cea mai OK
    Last edited by no.23; 6 June 2011, 20:04.

    Comment


    • Cu cat areul este mai cald cu atat aerul este mai putin dens si de aceea se simte si o lipsa de putere. Cu cat mergi mai mult cu masina, cu atat se incalzeste mai tare spatiu de sub capota, si masina trage mult mai slab. Poate fi si din cauza filtrului, eu unu schimb filtru la 5000 km.

      Comment


      • Originally posted by no.23 View Post
        A mea este E4 - in lacasul filtrului de habitaclu era un capac (l-am scos si am pus un filtru MANN). Am facut revizia mai devreme (anul trecut in iulie - nefiind obligatorie - masina luata in martie - am schimbat uleiul, si nu a trebuit schimbarea filtrului de aer), acum in iulie o sa schimb si filtrul de aer (cel actual la mine are 1 an si 3 luni) - masina a inceput sa se tureaze cam greu (chiar pe loc) - singura explicatie este imbaxirea filtrului

        P.S. folosesc numai 95 de la OMV - mi se pare cea mai OK
        Trebuia schimbat si filtrul de aer sa faci o treaba buna.

        Originally posted by o8MeLC View Post
        Poate fi si din cauza filtrului, eu unu schimb filtru la 5000 km.
        Un exemplu bun de urmat, tinand cont de conditiile de exploatare.
        Si-a pus cineva filtru sport?
        Si-a pus cineva filtru de polen cu carbon, se simte ceva?
        Last edited by condaru321; 6 June 2011, 21:19. Reason: Automerged Doublepost
        Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.

        Comment


        • Originally posted by cro84 View Post
          La logan 1.2 filtrul de aer si filtrul de ulei e diferit fata de cel de pe 1.4 ? As vrea sa fac revizia mai devreme si am piesele ramase de la logan 1.4 . Multumesc .
          Sunt altfel, mult mai mici. Ai ramas cu piese de muzeu.

          Comment


          • Multumesc pentru raspunsuri . Piesele gasesc sa le dau , doar am destui prieteni cu logan 1.4 ;)) . La aproape 15.000 km simt si eu ca se tureaza mai greu spre limitare , sper sa fie din filtrul de aer .

            PS : Vreau sa pun gpl pe 1.2 , sa vedem cum trage masina apoi ) .
            Last edited by cro84; 7 June 2011, 10:01.

            Comment


            • Am facut 1200 km in 2 saptamani de cand o am si ma pot declara multumit.Azi am schimbat benzina si am resetat si CB-ul, sa vad poate ma scada consumul.Nu mi se pare ca s-a "lasat" motorul.
              Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.

              Comment


              • Mai ai de facut km,sunt prea putini.
                Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                Comment


                • Dupa 3500 Km (acum am 3700 Km) a inceput sa se auda altfel motorul. Are ca un fel de zgomot metalic (pe la 3000 - 3500 rpm) sau asa mi se pare. Am fost la un service Citroen la o diagnoza computerizata (am un amic acolo) si mi-a spus ca nu stie de motorizarea asta de 1,2 16V E5 si el crede ca e posibil sa fie distributia. Si amicului i s-a parut ca zgomotul este putin ciudat.
                  Azi merg la service la Dacia.

                  Voi ati intalnit asa ceva pana acum? Credeti ca a iesit motorul din rodaj?

                  Comment


                  • distributia la 3500 de km? nu cred...
                    eu cred ca ar trebui sa stai linistit! de, mai scoate si ea zgomote! n-oi vrea sa nu se auda motorul deloc... cred ca cei de la service iti vor spune la fel, dar anunta-ne!

                    Comment


                    • @adaniel69
                      Nu sunt eu expert si nici nu am ureche de pianist dar parca nu mi se pare normal acel zgomot. Pana acum efectiv nu auzeam motorul (poate la inceput cand o acceleram (3000-3500rpm) putin mai tare) .

                      Dupa amiaza va anunt ce mi-au spus cei de la service!

                      Comment


                      • Am pornit-o azi si a "luat-o" la prima cheie.Sa vad si pe viitor cand o voi mai scoate prin oras cum se va comporta.
                        Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                        Comment


                        • Originally posted by miticaroman View Post
                          Dupa 3500 Km (acum am 3700 Km) a inceput sa se auda altfel motorul. Are ca un fel de zgomot metalic (pe la 3000 - 3500 rpm) sau asa mi se pare. Am fost la un service Citroen la o diagnoza computerizata (am un amic acolo) si mi-a spus ca nu stie de motorizarea asta de 1,2 16V E5 si el crede ca e posibil sa fie distributia. Si amicului i s-a parut ca zgomotul este putin ciudat.
                          Azi merg la service la Dacia.

                          Voi ati intalnit asa ceva pana acum? Credeti ca a iesit motorul din rodaj?
                          Am lasat-o la service la Dacia Autocobalcescu de pe Splaiul Unirii (Bucuresti). Mi-au spus ca e o problema cu reglajul tachetilor si ca trebuie facut la rece si o sa ramana masina la ei. (Asa le-a comunicat Mioveniul la telefon ca ei inca nu se intalnisera cu o asemenea problema inca...)

                          Organizarea la ei este excelenta dar problema mea mare e: la 3701 km efectuati sa reglezi tachetii nu e cam ciudat??

                          Voi ce parere aveti?

                          Comment


                          • Pai ti-am spus ca nu are cum sa fie distributia!

                            Probabil ca nu au fost stransi bine din fabrica si s-au slabit! Pacat, ai avut ghinion! Dar ti-o repara gratis, doar e in garantie, nu?
                            Oricum, nu cred ca toti tachetii s-au slabit! E suficient sa se slabeasca unul si tacane motorul!

                            Comment


                            • @miticaroman

                              Eu nu as avea incredere sa las masina aproape noua nesupravegheata la banditii dintr-un service. Sa nu te trezesti ca incep sa iti apara alte probleme dupa ce o iei din service...

                              Comment


                              • da, or sa i-o dea inapoi fara usi si cu scaunele schimbate hai sa fim seriosi...
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google