Da scrie by Renault
Pareri Posesori Logan 1.2_16v
Collapse
X
-
Originally posted by piroman22 View PostMai exista si specimene care nu stiu sa conduca , dar da, un sofer intreg la cap nu o calca la podea si schimba viteza la 2500.
Revenind la topic: @cipikao - felicitari pt achizitie, sa o stapanesti sanatos si multi km fara incidente. Ce vresiune e?
Eu unul cand merg relaxat schimb cam pe la 2500 si merg si cu a 5-a la 65km/h pe drum drept, dar cand urc o panta sau vreau sa fac o depasire vede destul de des 3500 - 4000 RPM. Astea cu in rodaj sa nu ii dai peste 3000 de ture is povesti pt copilasi, daca o invat puturoasa asa o sa o am, asa ca vede si talpa. Sunt multumit si de consum, a mea dupa 3 zile avea consum pe bord de 9,9%, am iesit la drum lung si a scazut la 7,4. Am resetat CB si extraurban, cu trecere prin cateva localitati si 5 oameni in masina am scos 4.8 fara AC, acum a mai crescut la 6,3 mers doar in oras.
Nici la mine pe portbagaj nu mai scrie nici motorizarea nici "by renault" ci doar LOGAN Blackline...
Salut,
Multumesc, asa sa fie...sa mearga ca unsa....
E Laureate (1.2l 75 cp), neagra rau,,,,Cand stateam la semafor s-au dat uni jos sa isi traga poze cu masina,....au zis ca e super, nu au mai vazut asa ceva. Eu le am zis ca sunt cateva sute in toata tara (m-am interesat la Dacia si sunt 395 masini livrate culoare negru metalizat din 2010 pana in iunie a.c.
In weekend o sa dau un drum pana la mare si sper sa vad mai bine situatia consumului,
Nu mai scrie nimic pe spate, nici motor nici by R.
Comment
-
Originally posted by catalin901 View Postmotoru nu mai e trecut la loganurile noi....si cu consumu o sa scada asa am avut si eu la inceput
Ms mult pentru parere.
Nu am primit cartea tehnica de la dealer si din ce am citit prin manualul de utilizare nu am vazut multe.
sper sa se regleze cand fac 1000 km
ms
Originally posted by cro84 View PostFelicitari pentru achizitie , sa-l conduci fara incidente .
Treptele la logan 1.2 le poti schimba mai jos in turatie ( respectiv viteza ) daca vrei sa mergi la economie . Eu ti-as recomanda sa incerci asa :
tr1 - pana la 20km/h
tr2 - pana la 40km/h
tr3 - pana la 60km/h
tr4 - pana la 80km/h
tr5 - ai ghicit ...dupa 80km/h
Cam asa fac in accelerare . Daca merg pe teren plan , doar sa mentin miscarea masinii merg lejer in a 5-a la 65km/h ( discutabil desigur posibil un pic mai putin decat ar trebui ) .
Oricum vei vedea dupa perioada de rodaj ca depasirile le vei face in siguranta doar turand corect motorul dupa 3000 rotatii . Consumul minim il obtii in treapta a 5-a la 70-80km/h ( raport viteza ok de deplasare /consum optim ) .
multumesc pentru parere. sper sa ma obisnuiesc....vin de pe un tico..care nu avem turometru...
Originally posted by nightboy View Posto sa ai belele mari cu caldura in masina din cauza culorii (abia face fatza la mine pe gri metalizat ) ... dar arata bestial neagra ;)
p.s. macar daca scria by audi/bmw ... asa renault ... mai bine fara )
Merg mai mult inafara orasului, in Buc nu prea am cum ca e fff aglomerat si sa stau in trafic...Drumul Taberei Pipera.. noroc cu podul....dar tot cu 41 o iau.
Comment
-
Originally posted by nightboy View Posto sa ai belele mari cu caldura in masina din cauza culorii (abia face fatza la mine pe gri metalizat ) ... dar arata bestial neagra ;)
p.s. macar daca scria by audi/bmw ... asa renault ... mai bine fara )
Comment
-
Salut.
Am ridicat si eu acum cateva zile Loganul 1.2 Black line cel nou. Dupa 250 km parcursi, primele impresii sunt unele bune si unele mai putin bune.
Cele bune:
-motorul pare ca e destul de puternic tinand cont ca are numai 1.2 l.
-parca tapiteria si ornamentele (unele din ele) arata mai bine decat la Loganurile mai vechi
-imi plac oglinzile laterale ca sunt mari si pe verticala
-roata de rezerva e normala, nu din aia de folosinta temporara
-mi-au dat cauciucuri GoodYear
-radio cu CD, mp3, mufa audio si consola linga volan suna si pare OK.
Cele rele:
-antifonare slaba, se aude zgomot mare la peste 3000 rpm de la motor
-schimbatorul de viteze vibreaza, se simte cand pui mana pe el.
-de cateva ori mi s-a blocat pedala pe la 1500 rpm cand am luat piciorul de pe ea (si nu era agatata in covoras)
-ventilatorul de la radiator cand intra in viteza a doua, s-a terminat lucrarea, parca a pornit cineva un diesel de 2,5 l langa tine.
Comment
-
Mai fratilor, cand vad cate pretentii au unii de la o masina de 5000E si trei tichete rabla raman interzis. Voi aveti impresia ca loganul rivalizeaza la confort cu Passatul. Pai voi ati vazut cat costa ala si ati citit un pic pe forum sa vedeti cate probleme au si alea germane. Intrati de curiozitate la Passat CC si veti vedea ca majoritatea vor sa le vanda ca nici pe garantie si nici cu bani nu le dau de cap mecanicii lu peste.
E normal ca loganu sa mearga in parametrii si pretentiile la care a fost construit, normal ca si eu as vrea vw, dar trebuie sa-ti permiti s-o cumperi dupa care sa-ti permiti s-o intretii. La revizie cu loganul dai 300-400 lei (prima sa zicem). Ati fost la vreun service cu o nemtoaica sa vedeti cat costa o revizie, nu cat spun ei la achizitionare, ci in realitate. Aveti idee ca un fraier a putut sa plateasca 1200lei pe schimbarea unui bec cu xenon la un Audi A3? Ei bine il cunosc, deci aici e problema, ai bani, ai masina confortabila, nu neaparat fiabila, ci doar confortabila.
Aaa, si treaba cu blocatul pedalei de acceleratie, gresit, nu s-a blocat nici o pedala, face asa ori cand e motorul rece ori cu aerul conditionat pornit si anume din computer o tureaza automat. Nu e un defect, asa fac multe masini straine, nu doar loganul. La rece e de inteles clar de ce ramane un pic turata, iar cu AC on presupun ca nu are suficienta putere in relanti acest motor, dar repet, e ceva normal, nu-l poti cataloga ca defect.
Sunt multe lipsuri de care sufera loganul, dar la banii astia e foarte buna, credeti-ma pe cuvant.
Comment
-
Hai sa nu comparam masini de 30 000 cu masini de 7000, caci implicit si intretinerea este mai scumpa.
Legat de becul cu xenon, este treaba dansului ca a fost dispus sa dea 1200 lei pe un bec. Si mie mi s-a ars, insa nu am vrut sa dau 900 lei dupa cum mi-au cerut cei din reprezentata si am luat unul de 100 lei. Merge la fel.
Ideea este aceeasi: vrei masina mai confortabila, platesti mai mult pe toate planurile. Iar legat de fiabilitate Loganul ramane suveran la categoria low-cost.
Comment
-
@Cezar: loganul ramane suveran nu doar la categoria low-cost la capitolul fiabilitate. Eu pot sa zic ca este mai fiabil ca VW-SKODA si multe altele. Am vazut zeci de Skode dupa 2007, care erau ruginite. Un prieten are o Octavia 2, este ruginita la ambele aripi (fata-spate) si praguri, le-a refacut la dealer iar acuma din nou este ca la vechea mea dacie 1310 . Si masina nu are mai mult de 80.000km.
Sa nu mai zic de VW care nu mai sunt ce au fost.
Comment
-
nimeni nu pra mai e ce-a fost acum 20 de ani, din pacate. dar sa nu exageram, nu sunt asa multe skode de 20000 cu probleme cate loganuri, ce-i drept, de 8000 de euro, dar procentul cred ca-i mai mare la dacii.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
@Seba: M-am convins de Skoda pana peste cap, ca nu este mai fiabila ca un Logan.
4 Skode Octavia (dintre care 3 sunt Octavia 2)... achizitionate de noi (Octaviile 2), cu maxim 80.000km in bord. Singura care nu a avut probleme a fost Octavia 1 , din 2005 sh, cu peste 100.000km, si nu are nici o problema. Merge ca noua, iar prietenul meu cu Octavia 2, isi va cumpara Octavia 1, si o va vinde pe Octavia 2. Motorizari 1.9TDI toate 4.
@Seba: fa o vizita pe forumul VW, la Scirocco, Passat CC, Golf 5, Golf 6, etc si citeste putin pe acolo cateva probleme minore: mananca ulei foarte mult , indiferent ca este benzinar sau motorinar, motorul are calitate slaba, cutie de viteze defecta, si multe altele. Citeste ca sa te convingi. Deci Loganul este super pentru banii lui !
Comment
-
Ieri am ridicat-o de la dealer, am mers putin prin oras, cand se incalzeste motorul ambreiajul are un zgomot destul de perceptibil numai la relanti, parca ceva nu e uns (gen fier pe fier), nu stiu daca e un joc din fabrica de la priza. Daca apas pedala de ambreiaj, zgomotul dispare complet. E hiba de fabricatie, asa fac toate ? Pedala de ambreiaj este reglata bine, tine la jumatatea cursei.
Ce imi place ca desi nu are AC, ii pot pune filtru de habitaclu,nu mai trebuie sa decupez, are un capac din plastic detasabil din fabricatie,o sa caut sa cumpar unul "pufos",am inteles ca se aseaza mai bine in locas, fara sa se deformeze, daca stiti un loc in Bucuresti de unde sa-l iau mai ieftin, deocamdata am gasit cu 52 ron de Valeo la daciashop. Mai are geamuri electrice si cu tenta de culoare,inchidere centralizata (2 butoane in cheie),radio cd Blaupunkt, airbag sofer si pasager, servo si vopsea metalizata.
Comment
Comment