Pareri Posesori Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • o mica mare problema la golanul meu . daca exista cineva care imi poate da un sfat . in timpul mersului se aude un zgomot de la usa stanga fata asa ca si cum ar fi un joc in broasca deci nu ar fi inchisa bine usa asta a aparut acum la cateva luni si am doar 5500 km , astept parerea voastra dragi loganisti . modelul este preference e5 dec. 2010.

    Comment


    • cred ca este de la cuiul acela de pe stalp, incearca sa pui niste banda izoler pe el, infasoara de cateva ori cuiul...

      Comment


      • offffffffffffffff daca nici un an nu rezista amarata de broasca desi nu am asa multi km , oare cum se va prezenta inchiderea portierei dupa 2 3 ani ! se vede intr-adevar pe cui ceva uzura dar numai pe o portiune mica semn ca acolo freaca ceva componenta a sistemului de inchidere . multumesc de sfat o sa incerc sa pun ceva pe cui sa vedem daca reusesc .

        Comment


        • uzura este mai mare apare pe cuiul usii de la sofer, este si normal fiind cea mai uzitata, incearca si vezi daca se mai aude, daca nu se remediaza poti cere noi pareri.stima

          Comment


          • sunt in aceeasi situatie cu tine, adica un pic mai "avansat", am 1200 km la bord :
            - zgomotul ala metalic m a exasperat si pe mine, acuma s-a mai estompat;
            - am facut rodaj drum lung 1000 km si apoi i -am dat si niste mici "forje" : 3500-4500 rpm;
            - eu am identificat 2 zgomote care persista, unul legat de motor si unul care e numai atunci cand sunt cuplate rotile la motor (cand e in viteza):
            - ca un zornait de lanturi face cand e in accelerare;
            - ca un rontait/ parca se roade ceva atunci cand e cuplata in viteza, indiferent de turatia motorului;
            - in rest mi se pare mai vioaie decat 1.4 si urca mai bine rampele;
            - oare ar fi bine de schimbat uleiul (s-a inchis la culoare)?

            Comment


            • de urcat urca rampele dar in viteza a doua . la rampele cu inclinatie mare cam greu urca cu a treia. poate cei care au condus ambele motorizari 1.4 si 1.2 sa isi spuna parerea. totusi daca masina este incarcata pare foarte lenesa . intr-adevar daca esti singur la volan se misca acceptabil cu 5 persoane in masina se schimba drastic situatia.

              Comment


              • Referitor la rampe...
                Am urcat\coborat Transalpina cu 3 persoane in masina - comportament bun, tr. II-a.
                Am urcat\coborat RUCAR-BRAN-ul cu 4 persoane in masina - comportament excelent, tr. III-a.
                Parerea mea este ca in treapta a III-a in rampa se comporta EXCELENT ptr. simplu motiv ca este destul de lunga, iar motorul este elastic.
                Aaa... bineinteles ca mai trebuie sa si stii sa exploatezi masina!
                Intre Pitesti si Craiova pe toate urcarile nu a reusit decat un Jeep sa ma depaseasca... in schimb toti "soferii" care ma depaseau pe drept inaintea rampelor erau umiliti pe urcare. Poate oi fi intalnit eu doar soferi de week-end atunci...

                Comment


                • ;)) Tare rau 1.2-ul asta . Fata de 1.4 e doar un pic mai vioaie . Incarcata cu 5 persoane plus bagaje se comporta identic cu 1.4 .

                  Cu usa soferului am si eu unele "probleme" . Inca de cand am ridicat-o de la dealer se inchide greu . Se observa clar ca se opune prea tare arcul acela de jos de la usa invelit in cauciuc . Nu stiu exact ...m-as baga sa slabesc cumva arcul ala dar imi e teama ca apoi imi zornaie in mers sau alte tampenii , cine stie ce mai stric . Acum doar trantesc de 2 ori usa uneori ;)) .

                  Cauciucurile Continental EcoContact 3 cam cat tin in medie ? La 20.000 km cat am e uzura clara pe fata .

                  Comment


                  • felicitari lui black line pentru realismul de care da dovada. daca platesti, beneficiezi de confort si calitete superioara. la 5000-6000 euro nu poti sa emiti pretentii foarte mari. in ce priveste stilul de condus pentru un motor pe benzina, acestea ofera un cuplu rezonabil la turatie destul de mare (undeva peste 3000 rot/min). va recomand sa schimbati treapta de viteza la peste 3000 rot/min (hai sa lasam deoparte "vrajeala" cu rodajul; motoarele sint rodate pe un stand inainte de a fi montate pe autoturism. Nu va recomand un stil foarte sportiv, insa schimbind vitezele la turatii foarte mici, nu pot obtine performanta de la un motor destul de mic.

                    Comment


                    • Originally posted by suhoiviper View Post
                      Referitor la rampe...
                      Am urcat\coborat Transalpina cu 3 persoane in masina - comportament bun, tr. II-a.
                      Am urcat\coborat RUCAR-BRAN-ul cu 4 persoane in masina - comportament excelent, tr. III-a.
                      Parerea mea este ca in treapta a III-a in rampa se comporta EXCELENT ptr. simplu motiv ca este destul de lunga, iar motorul este elastic.
                      Aaa... bineinteles ca mai trebuie sa si stii sa exploatezi masina!
                      Intre Pitesti si Craiova pe toate urcarile nu a reusit decat un Jeep sa ma depaseasca... in schimb toti "soferii" care ma depaseau pe drept inaintea rampelor erau umiliti pe urcare. Poate oi fi intalnit eu doar soferi de week-end atunci...
                      Super puternic motorul asta... indraznesc si eu totusi sa pun o intrebare: Ce e ala motor "elastic"? Ca am auzit de multe ori expresia asta, in general de la posesorii de 1.2 si 1.4, sunt facute motoarele din alte materiale (ca la GPL)?
                      @suhoiviper, Jeep-ul ala probabil era remapat de a indraznit sa te depaseasca...

                      Comment


                      • majoritatea cu motoare mai slabe se bucura de treptele lungi, care omoara cuplul motor si-asa anemic. lor li se pare normal ca tocmai dintr-o anomalie sa mearga mai bine...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • bine faza cu jeep ul era o gluma
                          sau cel putin asa pare . cand ai sub tine un motor de peste 3000 ce e aia rampa aproape nici nu simte cel putin asa am obs. eu conduc si un 4.7 L din cand in cand . dar acum sa nu exageram cu 1.2 / e un motoras si doar atat. si faza cu motor elastic e tot o gluma . asa ca obs. circuland pe undeva prin zona gutai cu 4.7 aveam in spate un tip cu a6 care degeaba incerca sa ma depaseasca , pe drum drept se apropia cum urca in rampe obosea , bineinteles era un 3 diesel cred si scotea un fum . dar sa zici ca nu te-a depasit aproape nimeni si erai cu 1.2 e un pic exagerat.
                          Last edited by ilie42; 15 September 2011, 11:15.

                          Comment


                          • @Vasile78 - motor elastic inseamna... hmm... un motor (+ cutia de viteze) care iti permite sa accelerezi constant de la 1800rot/min si pana la cat vrei tu, fara "sa iti dea in nas", fara sa se plafoneze sub turatia de cuplu, care iti ofera suficienta putere pentru o plaja mare de turatie => nu trebuie sa schimbi treapta de viteza... ceva de genul asta!
                            Nu am condus 1.6 de la Dacia, dar probabil nu face asa ptr. ca tu nu stii asta!
                            Nu postez aici de dragul de a posta, incerc sa ofer parerile mele obiective/subiective trecute prin prisma celor cateva sute de mii de km la activ pe mai multe motorizari/masini.
                            @Seba - am, intr-unul din posturile mele anterioare, descris treptele din cutia de viteze asa cum le vad eu. Te rog sa nu incerci sa "bagi batul printre gard".
                            @B98tul - nu incerc sa exagerez cu nimic, fiecare percepe/simte "realitatea" diferit din multe motive.
                            Eu incercam sa spun in postul anterior ca masina nu e chiar de aruncat! Asa cum sugereaza 20% dintre forumisti. Cei ce au gandit-o chiar au facut-o bine din multe puncte de vedere! Acum depinde si ce vrea fiecare de la o masina!
                            Si am mai vrut sa exemplific ceva... acelasi tip de masina (ex. Dacia Logan 1.2 E5) sunt in proportie de 9x% identice! Diferenta o face doar omul de la volan!
                            Eu pot sa trag de 1.2 la limita pe curbe si pe urcare, iar altul NU e in stare/stie/simte o masina mai puternica si deci merge "prost"/incet/precaut in aceleasi conditii cu mine!
                            Cine vrea sa priceapa o va face, cine nu o sa ramana mereu carcotas!
                            Last edited by suhoiviper; 15 September 2011, 12:01.

                            Comment


                            • intr-adevar e o gluma cu motorul elastic, nici un motor de logan nu am auzit sa dea in nas (daca functioneaza in parametrii normali), cel putin 1.2, 1.4 si un 1.6 le-am condus si deci pot spune din puctul meu de vedere ca nu dau in nas doar accelerarea este mai lenta sau mai rapida, in functie de puterea fiecaruia.De motorasul asta 1.2 (pana l-am condus eram sceptic), sunt foarte multumit de consum, dar pentru accelerari, depasiri mai in forta sa fim seriosi 16 v, dci 85 sau 90, celelalte motorizari mai putin.

                              Comment


                              • Pfiuuu... m-am linistit, si motorul meu este "elastic"
                                @suhoiviper daca ma iei cu 'jdemiilee de kilometri facuti de matale nu ma convingi ca ai dreptate, muncesc cu multi soferi de multi ani si nu m-au convins multi ca statutul de sofer iti da calitatea de a conduce si a evalua corect un autovehicul.
                                Iar ca sa revenim la impresiile dumneata referitoare la motorasul asta... nici nu vreau sa-mi imaginez ce ai fi spus despre un 1.6 16V, probabil era racheta. Si ca sa fac si o paralela intre impresii, eu am urcat cu 1.6-le meu la Bran si mi sa parut o prastie de motor, numai a 2-a si a 3-a si peste 4000RPM voia...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google