Pareri Posesori Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @ Cezar

    Daca intrebare imi era adresata mie : nu a fost lovita masina, iar rugina a aparut langa luneta si la chederul de la portiera din spate

    @ Ladescu

    zgomotul intre 90 si 100 km/h este mai puternic decat sub 90 si peste 100. poate fi comparat cu cel de la 135-140km/h. Nici eu nu pot sa-mi explic acest zgomot. Poate face din categoria "asa face toate" )))). Eu zic ca nu e cazul sa te ingrijorezi
    Last edited by Loredana; 3 November 2011, 15:00. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • realitatea cu 1.2 este ca ramane enervanta la plecarea de pe loc,chiar rau de tot in conditiile de trafic actuale,cand esti impins de la spate de altii(din pacate).
      trebuie gadilata tot timpul cu grija ca sa nu dea in nas,sau sa pleci cu smucituri.
      si asta nu e tot ca mai e si pe toane la capitolul asta,avand surpriza uneori sa mearga reltiv bine.
      cat m-am incurajat ca e bunicel,ca trage totusi,ramane un motor modest,relativ economic,si nereusit la cele aratate mai sus.

      nici trabantul,oltcit,dacia,etc.,nu faceau asa.
      total aiurea pt. o masina de generatie relativ noua(nu ma intereseaza explicatiile)
      mai trebuiau gandite masinile astea cu acceleratia electronica(si fiesta de 1.2 la fel face)
      lenesa la plecarea de pe loc,a doua mai putin,apoi se mai schimba situatia.

      Comment


      • @sumedeacris: vorbeam de o honda de-acu 20 de ani, 1.6 aspirat 160cp, care se caca in marsarier pe pejo-ul ala 308. la honda auzi cum sare crabotul la axa cu came, suiera admisia si evacuarea ca un roi de viespii de-alea uriase de padure cand intra vtecu', de-ti indoaia ecu la turometru; la pejo ce sare de la 5000rpm in sus, in afara de consum?
        ps: honda aia la mers normal bea mai putin ca loganu'.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Originally posted by COS.T View Post
          realitatea cu 1.2 este ca ramane enervanta la plecarea de pe loc,chiar rau de tot in conditiile de trafic actuale,cand esti impins de la spate de altii(din pacate).
          trebuie gadilata tot timpul cu grija ca sa nu dea in nas,sau sa pleci cu smucituri.
          si asta nu e tot ca mai e si pe toane la capitolul asta,avand surpriza uneori sa mearga reltiv bine.
          cat m-am incurajat ca e bunicel,ca trage totusi,ramane un motor modest,relativ economic,si nereusit la cele aratate mai sus.

          nici trabantul,oltcit,dacia,etc.,nu faceau asa.
          total aiurea pt. o masina de generatie relativ noua(nu ma intereseaza explicatiile)
          mai trebuiau gandite masinile astea cu acceleratia electronica(si fiesta de 1.2 la fel face)
          lenesa la plecarea de pe loc,a doua mai putin,apoi se mai schimba situatia.
          Aceeisi senzatie am simtit-o si eu , poate nu eram obisnuit cu el dar 1.4 dpdv acesta este mult mai ok . Pentru mine este un mare minus acest aspect .

          Hai nu ma innebuni, dar magnificul tau 1.4 empei duce 12.000 de turatii? nu tot la 6000 e limitarea, deci turatia unde se plafoneaza.... Ridici in slavi pubela aia de motor 1.4 parca ar fi cine stie ce turbopropulsor.
          Nu ai inteles ce am vrut sa zic, de fiecare data cand schimbam viteza si eram cu motorul turat dadea in nas, nu schimbam in limitare daca asta ai crezut si DA "magnificul meu " se descurca mult mai bine indiferent la cat schimb . Am simtit lipsa cuplului si l-am testat si la mers "frumos" cu schimbari in maxim 3000 rpm si la mers sportiv , comparativ cu 1.4 care il detin de ~ 4 ani . Mie nu-mi place , asta e parerea mea sau cel putin asta e parerea care mi-am facuto dupa ce am condus prima data aceasta motorizare.
          sigpic

          Comment


          • ase e bad wolf,bravo! tu ai condus o singura data si ti-ai dat seama ca e mult sub 1.4 si la demaraj si la acceleratia electronica ce da in nas rau de tot. si da oltcit,trabant caci le-am condus se accelerau mult mai bine ca noua tehnologie fara cablu. am si o solenza 14 dar fara aer si merge impecabil,poate ca e si mai usoara si aerodinamica fata de patratelul 12 din dotare. in octombrie 2010 cand am luat 12-ul nu mai erau decat 14 cu gpl in stock si se cerea si taxa de prima inmatriculare la e4,asa ca am luat economicul 1.2 e5 cu care nu m-am obisnuit nici acum...

            Comment


            • acum sa nu dramatizam exista si 60 cai la motoare 1.2 . si da este adevarat este cam puturoasa la plecarea de pe loc . trebuie sa ii dai in gura cum se zice e motor de turatie . de aceea cuplul il are unde sus peste 4000. dar pe reprize daca te dai la ea nu e chiar asa de obosita in comparatie cu 1.4

              Comment


              • Daca va da masina in nas sau va smuceste la schimbarea vitezelor inseamna ca nu lucrati bine cu ambreiajul. Eu unul sunt multumit de masina, benzinol sa fie si talpa. Intamplare: eram in urcare pe un pod cu 2 benzi pe sens - tr 5 la 2500 de ture - mergeam pe banda 1, pe banda 2 un Logan 1.4 vrea sa ma "faca", nu m-am mai sinchisit sa dau inferioara si am accelerat blana, 1.4 nu stiu cu ce treapta era dar a pus maxim jumate de masina pana m-am apropiat eu de 3000 rpm dupa care am recuperat si am ramas in fata, cand m-am uitat pe bord aveam 120 si cel cu 1.4 s-a calmat cand am vazut ca eu ma tot duc. Eu de obicei schimb intre 2500 si 3000 la mers normal si la mers sportiv de la 3000 in sus. Zgomote deranjante nu bag de seama pt ca am CD player pe care il si folosesc dar totusi se putea o mai buna antifonare, o blana pe capota si un perete ignifug mai de doamne ajuta puteau sa puna....

                Comment


                • piromanu le i-ai pus iar pe jar pe majoritarii cu 1,4. e frumos asa . se stie ca pe reprize 1.2 e mai fasnet cel putin asa am verificat si eu in trafic cutia sa fie cauza. sau cel de la volan face diferenta ? ca doar 1.4 are un km in plus la viteza maxima , nu /? 161 1.2 vs. 162 1.4

                  Comment


                  • Originally posted by piroman22 View Post
                    Daca va da masina in nas sau va smuceste la schimbarea vitezelor inseamna ca nu lucrati bine cu ambreiajul.
                    Si cum trebuie sa lucrez cu ambreiajul sa nu smucesca
                    , nu am fost singurul care a condus minunea si toti au patit asta , chiar toti sa nu stie sa il foloseasca. De ce oare la motorizare a 1.4 nu este acelasi simptom .

                    In legatura cu povestioara ta prin care l-ai umilit pe saracul posesor de 1.4 in rampa cu a 5-a la 2500 rpm , no comment , dar iti zic ca multi nu stiu sa folosesca potentialul maxim al acestor motoare, fie el 1.4 sau 1.2. Sunt multe variabile care tin de felul in care functioneaza un motor, de la intretinere,consumabile pana la modul de exploatare . Cert este ca eu stiu cum imi functioneaza utilajul din dotare si am condus destul de multe masini, iar acest 1.2 mi s-a parut inferior , daca avea aceste mici plusuri trebuia sa se evidentieze . O sa revin cu o a doua parere cand o sa apuc sa mai conduc 1.2-ul , poate poate totusi ma insel ......

                    PS: referitor la ce zici tu
                    Originally posted by b 98 tul View Post
                    piromanu le i-ai pus iar pe jar pe majoritarii cu 1,4. e frumos asa . se stie ca pe reprize 1.2 e mai fasnet cel putin asa am verificat si eu in trafic cutia sa fie cauza. sau cel de la volan face diferenta ?
                    Iti spun eu ca cel de la volan face diferenta .
                    Din profilul tau vad ca ai o varsta frumosa peste 40 ani , multi inainte , dar referior la varsta vreau sa va zic o chestie care am observat-o la multe persoane trecute de 40++ .
                    Am avut un client care l-am vazut ca avea Logan si il intreb cum merge masina , el zice : Incet, prost si consuma mult ...... la acesta afirmatie il intreb la ce turatie schimba viteza , el imi zice 2000 rpm maxim 2500 Bineinteles ca i-am explicat un pic cum ca loganul are puterea maxima la 5500 rpm (1.4) si ca il poate tura mai tare sa obtina o acceleratie mai buna , dar la fel cum gandea acest om gandeste si tata si veciunu' si o gramada de cunostiinte care au avut pana cum dacii 1310 sau alte modele vechi; au gandirea aia de "Cum ma copile' sa o turezi asa de tare ca-i sar pistoanele prin capota"
                    Prin asta vreau sa subliniez faptul ca eu sunt dispus sa urc in turatie pana la ~ 6000 rpm (tr.3) in rampa la un ~ 110-120 km /h si sa o tin asa daca este necesar sa , stiu eu,sa depasesc sau sa arat ca sunt "tare" la un posesor de 1.2 care urca cu a-5-a la 2500 rpm ............ tu esti dispus?

                    Daca nu m-am facut inteles mai explic odata
                    Numai bine !
                    Last edited by Bad_Wolf; 5 November 2011, 11:00. Reason: Automerged Doublepost
                    sigpic

                    Comment


                    • Originally posted by COS.T View Post
                      realitatea cu 1.2 este ca ramane enervanta la plecarea de pe loc,chiar rau de tot in conditiile de trafic actuale,cand esti impins de la spate de altii(din pacate).
                      trebuie gadilata tot timpul cu grija ca sa nu dea in nas,sau sa pleci cu smucituri.
                      si asta nu e tot ca mai e si pe toane la capitolul asta,avand surpriza uneori sa mearga reltiv bine.
                      cat m-am incurajat ca e bunicel,ca trage totusi,ramane un motor modest,relativ economic,si nereusit la cele aratate mai sus.

                      nici trabantul,oltcit,dacia,etc.,nu faceau asa.
                      total aiurea pt. o masina de generatie relativ noua(nu ma intereseaza explicatiile)
                      mai trebuiau gandite masinile astea cu acceleratia electronica(si fiesta de 1.2 la fel face)
                      lenesa la plecarea de pe loc,a doua mai putin,apoi se mai schimba situatia.
                      Nici eu nu m-am obisnuit cu aceasta acceleratie electronica la pornirea de pe loc, ori o accelerez prea mult, ori prea putin si se opreste motorul. Cursa ei nu este liniara si nici precisa.Am sunat la o firma din Brasov care aduce module electronice de imbunatatire a acceleratiei electronice si desi costa in jur de 1000 ron, pentru 1.2 nu au .

                      Comment


                      • Scuzati de of topic, vreau sa stiu si eu cum pot sa-mi dau seama cand vrea cineva sa ma "faca"??? Auzi la el "tr5, 2500 RPM, in urcare, nici nu m-am sinchisit sa dau inferiora..." tu erai pe banda 1 si ala venea pe banda 2 mai copchile, teoretic pe banda 2 circuli cu viteza mai mare decat ala de pe banda 1. Dar in mintea ta necoapta s-a infiripat ideea ca ala vrea sa te "faca", iar tu "te-ai pus" cu el si ai accelerat "lejer" aratandu-i cine-i suveran pe sosele... nu pot sa cred!

                        Comment


                        • cred ca ai ajuns la 120 din tr5 ,2500rpm in o saptamana ... )

                          Comment


                          • Originally posted by COS.T View Post
                            realitatea cu 1.2 este ca ramane enervanta la plecarea de pe loc,chiar rau de tot in conditiile de trafic actuale,cand esti impins de la spate de altii(din pacate).
                            trebuie gadilata tot timpul cu grija ca sa nu dea in nas,sau sa pleci cu smucituri.
                            si asta nu e tot ca mai e si pe toane la capitolul asta,avand surpriza uneori sa mearga reltiv bine.
                            cat m-am incurajat ca e bunicel,ca trage totusi,ramane un motor modest,relativ economic,si nereusit la cele aratate mai sus..
                            Usor,usor cu trecerea timpului vad ca va convingeti singuri de cat de ""fiabil"" este acest 1.2 16V !!

                            Originally posted by vasile78 View Post
                            Auzi la el "tr5, 2500 RPM, in urcare, nici nu m-am sinchisit sa dau inferiora..." tu erai pe banda 1 si ala venea pe banda 2 mai copchile, teoretic pe banda 2 circuli cu viteza mai mare decat ala de pe banda 1. Dar in mintea ta necoapta s-a infiripat ideea ca ala vrea sa te "faca", iar tu "te-ai pus" cu el si ai accelerat "lejer" aratandu-i cine-i suveran pe sosele... nu pot sa cred!
                            EEE Vasile,ba sa crezi aici in acest caz cu acceleratia ""LEJERA"" noi mai trebuie sa studiem problema ca sa o intelegem.
                            Inca mai sunt colegi care inca nu s-au convins de ""puterea"" minunata a acestui motor care trage impecabil la drum drept si SUPER IMPECABIL de ""LEJER"" in urcare/rampa si SUPER SUPER IMPECABIL la vale .

                            Comment


                            • bineinteles ca era o gluma cu urcarea in treapta 5
                              poate a confundat a treia cu a cincea asta e explicatia . nu fiti rai ca se intampla si la case mai mari. urca daca dai in ea peste 4500 cu a treia si te rogi la cel de sus altfel urca ca si cum ar stationa . poate incearca si transalpina ceva cu a cincea
                              dar o va confunda cu prima treapta ca altfel o va lua la vale
                              Last edited by ilie42; 5 November 2011, 13:40.

                              Comment


                              • in treapta a5a se intinde mai bine ca 1.4, pe plaja de la 80 in sus,adica e mai vioi cand dai talpa,de fapt situatia se schimba de la a3a in sus,fata de 1.4.
                                e lenesa la plecare cu1-2,si enervanta uneori (si alte marci au problema asta),si consumul ramane cel mai mic la benzinare,nu semnificativ dar ramane.
                                cam asta ar fi;dar de aici pana a spune ca e o porcarie mai e cale lunga.
                                corespunde si el pe deplin unor cerinte si nevoi studiate din plin de altii,iar prin alte tari de egoisti si calici se vinde bine.noi ne permitem mult mai mult,nu ne calicim.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google