Pareri Posesori Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cos.T stai linistit ca se vinde bine si la noi! Cu toata reducerea pe care o fac cei de la DACIA ca sa isi vanda mutibundul 1.6 MPI tot 1.2 se vinde mai bine!
    S-au cam prins oamenii cum sta treaba cu consumul mai mic (nu cu mult, dar mai mic) in oras si chiar si afara (cu conditia sa nu fii la raliu!!!) si au incput sa cumpere motorasul asta. Este plina Craiova de motorizarea asta!
    In alta ordine de idei... Aveti dreptate simabili domni cand spuneti ca sunt ceva probleme la plecarea dupa loc si ca da un pic in nas (doar la rece!).Dar asa cred ca fac toate masinile cand e motorul rece. Nimeni nu va contrazice oameni buni!
    Dar odata ce motorul e in temperatura nu am mai avut simptomele astea.
    Masina nu e "super" dar de aici si pana a ajunge sa ziceti ce e "varza" e cale lunga.
    Cine nu a inteles, inca, de ce s-a ales varinata asta de motorizare inseamna (asa cum am mai zis si cu alte ocazii) ca si-a ales tare prost masina si ca a facut o investitie proasta.
    Nu cred ca cei ce au cumparat-o nu au facut un test derive cu ea inainte, sau sunt prea putini. Iar daca nici dupa acest test drive nu s-au lamurit cum stau lucrurile cu ea si totusi au cumparat-o, insemna ca sunt soferi de week-end si e normal sa apara asemenea discutii!
    Deci, va rog sa incercam sa ne lasam de "bancuri" proaste si de "povesti" de adormit copii!
    Last edited by suhoiviper; 6 November 2011, 00:41.

    Comment


    • @suhoiviper, Dacia daca voia sa scape de "muribundul" 1.6 E5 il dadeau gratis asa cum il da pe 1.2 16V, adica "fiabilitatea, consumul redus, taxe mici etc" cred ca ar trebui sa aiba un cost initial mai ridicat... ori undeva aici ceva este gresit sau s-a facut un compromis. Repet, am condus si 1.2 16v (nu stiu ce norma euro) si parerea mea este ca motorizarea asta este decenta, dar cand s-au urcat mai multi in masina singurul aspect pe care l-am mai remarcat a fost... zgomotul facut de motor.

      Comment


      • Trebuie sa lamurim niste aspecte:
        1) am ales 1.2 16v din mai multe motive: era singura motorizare disponibila pe seria limitata BlackLine, daca alegeam 1.6 costa cu 500 de euro in plus cu tot cu taxa de inmatriculare - bani de care nu am dispus si am vrut consum si taxe cat mai mici.
        2) Masina evident nu e racheta, dar eu vin de pe dacie 1310 fata de care nu se compara.
        3)Legat de urcarea in rampa cu tr5 la 2500 rpm: eu am vrut in primul rand sa vad cum se comporta intr-o astfel de situatie. Acceleratia mea evident a fost lenta,nu stiu in ce treapta era cel cu 1.4 dar nici la el nu a fost fulminanta din moment ce l-am ajuns din urma si am trecut in fata.

        @ vasile78 - Teoretic ca teoretic dar practica ne omoara. Hai sa-ti zic eu ce trebuia sa fie teoretic: fiind in localitate nici unul din noi "teoretic" nu trebuia sa depaseasca 59km/h ca daca ar fi fost radar s-ar fi lasat cu amenda, ar fi trebuit sa mergem frumusel cu viteza legala.Dar daca el si-a aratat intentiile belicoase am accelrat si eu mai mult de curiozitate, aveam mana stanga ocupata si nu puteam sa tin cu ea de volan si daca era sa dau inferioara ar fi insemnat sa tin cu cotul de volan sau sa il las liber si cu dreapta sa schimb viteza... Banda 1 nu e neparat pt cine circula mai incet, teoretic esti obligat sa circuli pe banda 1 daca e libera si daca devansezi dupa terminarea manevrei revii frumos inapoi pe banda 1 asta daca nu vrei sa excuti viraj la stanga si astfel trebuie sa te incadrezi corespunzator.

        4) Plecarea de pe loc e enervanta, ori o turez umpic mai tare si foarte finut cu ambreiajul, ori o turez umpic o tin din ambreiaj, da in nas si isi face damblaua si dupa aia merge normal. Nu stiu cum da in nas la voi in timpul mersului, se mai intampla si la mine sa smuceasca daca eliberez prea rapid ambreiajul dar asta am mai patit si la alte masini pe care le-am condus, inclusiv la golan de 1.4. Pana m-am obisnuit cu acceleratia electornica pateam cand apasam ambreiajul pt schimbarea vitezei sa se tureze din cauza delaylui acceleratiei, dar acum m-am obisnuit.
        5) exploatarea masinii: nu aveti idee de cate ori a vazut ea saracuta 5000+ rpm pe treptele 2/3 si nu are decat 2500 de km...

        p.s: acum o sa mii iau in cap pe aia care or sa spuna ca nu-i voie mai mult de 3000-3500 rpm in rodaj....
        Last edited by piroman22; 6 November 2011, 03:01.

        Comment


        • Cum si-a arata intentiile belicoase soferul celalat? Ca eu de asta mor, m-au depasit mii de masini pana acum si nu mi-a aratat niciun sofer intentii "belicoase" pana acum... cum sunt alea, nu vreau sa mor prost. Ca fapt divers am un prieten care nu suporta masina in fata lui atunci cand conduce, face spume, se pune in situatii periculoase incercand sa depaseasca... asta este cea mai proasta si mai periculoasa conceptie despre circulatia rutiera.

          Comment


          • Originally posted by Loredana View Post
            @ Cezar

            Daca intrebare imi era adresata mie : nu a fost lovita masina, iar rugina a aparut langa luneta si la chederul de la portiera din spate

            @ Ladescu

            zgomotul intre 90 si 100 km/h este mai puternic decat sub 90 si peste 100. poate fi comparat cu cel de la 135-140km/h. Nici eu nu pot sa-mi explic acest zgomot. Poate face din categoria "asa face toate" )))). Eu zic ca nu e cazul sa te ingrijorezi

            Am observat si eu "firicele" de rugina in partile laterale ale lunetei.Masina este cumparata anul trecut in iunie, culoare alba.Nu ma asteptam atat de curand...
            In ceea ce priveste zgomotul, apare intre 90 si 100 km/ora si este insotit de de o trepidatie care se resimte destul de puternic.Un efect suparator este acela ca vibreaza oglinda retrovizoare.

            Comment


            • sa nu fie ceva probleme la motor . chiar sa vibreze oglinda . nu e in regula

              Comment


              • @vasile78 i-a aratat sigla 1.4!

                Comment


                • oglinda nu vibreaza de la probleme de motor, daca ar bate asa tare motorul, ar fumega ca o locomotiva. probabil rotile sunt dezechilibrate, sau o janta lovita, sau evacuarea intra in rezonanta, care e si cea mai probabila cauza, dat fiind intervalul de viteza, iar faptul ca motoarele renault au rezonanta in jurul a 3000-3500rpm ma face sa cred asta mai degraba decat probleme la motor.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • @ emgd2me

                    La mine nu vibreaza deloc. Este doar zgomotul enervant. Cat despre rugina, imi pare rau ca si la tine a inceput sa infloreasca. masina este fabricata la sf lui iulie 2010

                    Comment


                    • Originally posted by Seba View Post
                      oglinda nu vibreaza de la probleme de motor, daca ar bate asa tare motorul, ar fumega ca o locomotiva. probabil rotile sunt dezechilibrate, sau o janta lovita, sau evacuarea intra in rezonanta, care e si cea mai probabila cauza, dat fiind intervalul de viteza, iar faptul ca motoarele renault au rezonanta in jurul a 3000-3500rpm ma face sa cred asta mai degraba decat probleme la motor.
                      Cu siguranta, cauza vibratiilor si a zgomotului este intrarea in rezonanta a evacuarii.Nu am probleme la motor si nici vreo roata dezechilibrata.

                      Comment


                      • Poate ca am avut noroc la cumparare sau pur si simplu este o masina buna, dar pana acum nu am avut nicio problema cu ea.

                        Comment


                        • SANDORE detaliaza te rog de cand ai masina ce euro este km parcursi pana acum etc.

                          Comment


                          • Data primirii de la reprezentantul Automobile DACIA SA din Odorheiu Secuiesc: 23.06.2011.

                            Pe factura este tiparit simbolul E5 (Euro 5).

                            Masina (HR-07-VWD) a fost inmatriculata pe data de 18.07.2011.

                            Distanta parcursa pana astazi: 1356 km.

                            Comment


                            • asa in general esti multumit de masina ?

                              Comment


                              • Foarte multumit.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google