Originally posted by prometheus
View Post
Pareri Posesori Logan 1.2_16v
Collapse
X
-
-
Originally posted by Fanez View PostMi-a consumat deja un rezervor si a trebuit sa bag iar benzina. N-am parcurs decat vreo 860 de km.
Daca-i faci plinul asta o consuma pe toata.
Comment
-
Consumul e normal acum si chiar destul de bun (zic eu). Bucuresti-Constanta 6,0 l/100, +ceva plimbari prin oras (aglomerat aproape ca in Bucuresti) si retur Ct-B 6,5 l/100. Asta cu 2,5 persoane si bagaj de vreo 80 kg.
L.E. Am resetat cu vreo 10 km inainte sa plec din Bucuresti.
Originally posted by prometheus View PostNu cred sa fie hidraulic ambreiajul la motorizarea de 1.2 16v euro 6.
La mine a inceput sa-mi faca zgomot cablu pe camasa , dar deocamdata nu ma agit.
via Tapatalk
Comment
-
M-am apropiat de 1000 de km (973). Acum ca am inceput sa-mi dau seama ce am sub capota parca trage mai bine [emoji3] .
Situatia cu "mestecaul de benzina", zgomot, cursa lunga si senzatia de "agatare" a ramas nesuferita.
Alte probleme: cand vreau sa dau "mute" radioul trebuie sa incerc de 2-3 ori. Cand dau sa spal parbrizul, maneta are o rezistenta de parca ar avea doua trepte, are un fel de prag inainte sa actioneze sistemul.
Alta nemultumire este lumina farurilor si a proiectoarelor. Trebuie ceva modificari.
via Tapatalk
Comment
-
ma apropii si eu de 800Km, si eu am observat zgomotul de la schimbator, si faptul ca maneta de la stergator se apasa cam greu si as putea sa adaug ca pur si simplu eu nu aud semnalizarea(releul se aude foarte incet) fara sa am muzica data tare. Legat de stergatoare imi pace ca atunci cand apas sa stropeasca se pornesc automat stergatoarele(cineva zicea zilele trecute ca la el nu se intampla asta) si ce e si mai interesant e ca dupa ce isi fac cursele automate, stergatoarele se opresc 2-3 secunde apoi mai fac una.Daca mai stateau 2-3 sec si mai faceau inca una era perfect In schimb eu nu ma impac deloc cu treapta I, practic e degeaba, intra bine nu agata dar nu poti sa faci nimic cu ea, imediat trebuie sa schimbi abia se taraste masina. Un plus il consider faptul ca ambreiajul tine foarte jos, practic cum iau putin piciorul masina pleaca, nu suport masinile la care ambreiajul tine sus de tot.Last edited by alinn28; 28 July 2016, 13:58.
Comment
-
Originally posted by Fanez View PostAlta nemultumire este lumina farurilor si a proiectoarelor. Trebuie ceva modificari.
via Tapatalk
Comment
-
Am discutat si mi-a explicat. Imi exprimam parerile despre L II. Mai e ceva. La demaraj se misca greu. Cum se zice "are pornirea grea" . Daca iesi de pe o straduta sau vrei sa intorci si trebuie sa tasnesti, sa lasi loc in spate e cam greu. Trebuie sa ai distanta mai mare fata de cel care vine, sa ai timp. Dupa 2300 rpm se infige destul de bine, mai greu se misca pana prinzi 2300-2400 rpm.
via Tapatalk
Comment
-
La ultimele D4F732 E6 aka 1,2 16v Euro6 VIN cu E345
-timoneria cutiei de viteze e pe cablu
-servodirecția e cu pompă electrică(GEPDA), variabilă cu viteza
-comanda ambreiajului e hidraulică
-senzor suplimentar de partea de vacum a servofrânei
P.S. Nu e suficient să știi, mai trebuie să și ridici capota și să te informeziPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Motorul 1.2 16v e dezastru la plecarea de pe loc si cu greutate si fara, am calatorit intr-un logan 1 ph2, fabricatie 2012, 1.2 16v cu gpl nici 50 000 km facuti, masina era ca noua, 5 persoane cu tot cu mine, niciunul nu era greu, portbagaj gol si demara foarte greu pe benzina cu turatii mari, mers cu treapta a5a la 50km/h, pe gpl mergea mai rau. Eu sunt nemultumit de al meu 1.6 mpi fara gpl ca pleaca greu de pe loc dar de cand l-am cunoscut pe 1.2 16v mi-am dat seama ca se poate mai rau de atat.
Comment
Comment