Mie in viteza a 4-a la 2700-2800 nu imi indica sa schimb viteza.cum vine asta?!
Pareri Posesori Logan 1.2_16v
Collapse
X
-
Originally posted by Andy96 View PostMotorul 1.2 16v e dezastru la plecarea de pe loc si cu greutate si fara, am calatorit intr-un logan 1 ph2, fabricatie 2012, 1.2 16v cu gpl nici 50 000 km facuti, masina era ca noua, 5 persoane cu tot cu mine, niciunul nu era greu, portbagaj gol si demara foarte greu pe benzina cu turatii mari, mers cu treapta a5a la 50km/h, pe gpl mergea mai rau. Eu sunt nemultumit de al meu 1.6 mpi fara gpl ca pleaca greu de pe loc dar de cand l-am cunoscut pe 1.2 16v mi-am dat seama ca se poate mai rau de atat.
Originally posted by Fanez View PostAlta nemultumire este lumina farurilor si a proiectoarelor. Trebuie ceva modificari.
via Tapatalk
Comment
-
Originally posted by ManGreek View PostPoate n-ai trecut de 3500rpm in treapta 1-a...
Pune Philips X-treme +130% si in proiectoare pune becuri cu led....
Momentan n-am timp sa ma ocup de faruri. [emoji3]
via Tapatalk
Comment
-
Sa explic mai bine... Eu stateam in dreapta spate si vedeam cum acul turometrului urca la 2500-3000rpm la plecarea de pe loc asta se intampla la plecarea pe benzina si pe gaz... asa are in reflex soferul sa faca ca inainte avea dacie probabil 1300 fara turometru, cam pe la 50 de ani cred ca avea omul. Treapta a5a ii dadea la vreo 50-60km/h dupa care urca la 80-90km/h, uita sa ii dea treapta mai mica atunci cand in trafic se mergea cu 50 km/h si mergea cu a5a la 50 pana in 60km/h, motorul statea la turatie joasa, motorul era aproape de tremurat ca si cand pleci cu a2a de pe loc. Daca scadea acul sub 50km/h ii dadea a3a sau a2a si era ok. Problema mare la masina aia era pe gaz ca tragea greu, soferul schimba vitezele repede cand vroia sa ajunga de la 0 la 80km/h, iti dadea senzatia ca mai mult se tureaza in gol decat sa traga. Concluzia mea: sofer nepriceput + masina dubioasa ( ceva in neregula cu motorul, gpl-ul cred ).
L-am intrebat pe om de ce pleaca turat de pe loc cu a1a la 2500-3000rpm, are probleme cu ambreiajul, de ce trage masina asa greu ?
Mi-a raspuns ca asa merge masina, n-are nimic.
Comment
-
Cel mai probabil era instalatia GPL reglata prost cu amestec prea sarac.
Asa imi reglasera si mie initial GPL ul. Au facut un reglaj cu masina stand pe loc si atat. Era exact senzatia aceasta ca motorul se tureaza in gol si nu are putere.
Le-am zis sa imi faca un reglaj ca lumea cu masina conectata la laptop in mers si de atunci merge brici. Nu se mai simte nici o diferenta intre benzina si GPL.Logan GPL 1.4
Comment
-
Merg baietii la munca in Germania, naveta 120km dus 120km intors...5 persoane si bagaje fiecare, scule,casti,echipament si logan mcv 1.2 deci ce vorbim? Se schimba treptele in 3500-4000rpm , se merge constanta 130-135km/h , se scoate consum de 9% dar se merge. Apesi acceleratie merge nu apesi...mergi din inertie si cam atat. Un motor mic se exploateaza diferit fata de un motor "mare" (1.6-2.0) .Drumuri bune!
Comment
-
Ce chestie , pentru noi europenii un 1.6-2.0 litri ni se pare ca fiind mare , insa pentru americani un 2.0 litri e chiar minuscul !
1.2 e motor de turatie , un ulei bun pus si schimbat la timp impreuna cu filtre ar trebui ca motorul sa duca pe putin 200k.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Un motor mic se exploateaza diferit fata de un motor "mare"
Asta e motor "de oras". E adevarat ca are "lansarea" grea, dar isi face treaba foarte bine. Unii vor sa aiba zvac, sa ajunga primii la urmatorul semafor. Era mai bine daca avea zvac sa te poti incadra repede pe banda cand intorci, sau cand iesi de pe vreo straduta intr-o strada principala dar ca sa ajungi la semafor cu o masina sau doua mai in fata... Pana acum n-am ce sa-i reprosez. Fiecare cu pretentiile lui.
Comment
-
Originally posted by Fanez View PostPana acum n-am ce sa-i reprosez. Fiecare cu pretentiile lui.Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)
Comment
Comment