If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Pai ce cuplu are acest D4F in comparatie cu dci ! nici nu se compara !
1.2- ul trebuie turat serios ca sa urci o rampa "sanatoasa" mai ales daca masina este incarcata cu 4-5 persoane + bagaje .
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Pai ce cuplu are acest D4F in comparatie cu dci ! nici nu se compara !
1.2- ul trebuie turat serios ca sa urci o rampa "sanatoasa" mai ales daca masina este incarcata cu 4-5 persoane + bagaje .
Era vorba de 1.6 16v nu de 1.2. Mare pacat ca au scos motoarele de 16v 1.6.
Daca citeai mai sus vedeai de unde a pornit discutia...uhhhhh
Ma asteptam sa fie mai multi care sa si spuna parerea despre problema la geam pe care o are FLonick si nu sa ne agatzam de cuvinte care par sa conduca catre topicuri necorespunzatoare.
Pai ce cuplu are acest D4F in comparatie cu dci ! nici nu se compara !
1.2- ul trebuie turat serios ca sa urci o rampa "sanatoasa" mai ales daca masina este incarcata cu 4-5 persoane + bagaje .
E ilogic sa compari un motor cu cilindree de 1149 cmc cu unul de 1498 cmc.
Pai asta au comparat colegii nostri, dar nici nu vorbeau de 1.2 ci 1.6 16v vs 1.5 dci.
On Topic.
Intradevar treapta I e foarte scurta la 1.2 si de multe ori te poate pune in dificultate asta daca vrei sa pleci mai repede de la vreun semafor , rampa etc
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Din cate am citit despre 1,2 16v asta de-l avem noi, cica ar trage ca 1.4 mpi. N-am avut timp sa-l utilizez in conditiile in care l-am folosit pe celalalt.
Cam da, pentru ca ambele (1.2/1.4) au aceeasi putere , numai ca 1.2-ul este 16v si cel putin teoretic ar trebui sa "respire" mai bine la turatii ridicate fata de 1.4.
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
O masina care nu mi-a facut probleme
Am vandut-o la 33 000 km si 4.5 ani
Am ales un reno diesel pentru mai multa putere si spatiu
Daca ar fii sa recomand cuiva acest motor , as spune NU. Este prea slab, nu te ajuta cu nimic, consuma mult pt ca trebuie sa.l turezi sa traga...
Suna a frustrare maxima daca dupa 4.5 ani de 1.2 16v ai trecut la un diesel. Eu as recomanda masina unui om care vrea sa se miste prin oras, chiar e ok, fiabila usor de intretinut si la consum foarte ok din punctul meu de vedere. Raport pret-costuri excelent.
Acuma vine partea 2, atata timp cat azi exista posibilitatea de a testa masina (sa nu-mi spuna cineva ca nu gaseste masina cu motorul asta, daca nu are reprezentanta sunt dealeri de masini sh la tot pasul, masini de ocazie...imposibil sa nu gasesti), este internet, reprezentante, oameni specializati...etc si etc...mie mi se pare doar o frustrare maxima sa spui ca masina e slaba, nu trage si consuma mult? Serios? Atunci de ce nu te-ai interesat de lucrurile astea inainte? Ahh? Asta e masina de oras si drumuri ocazionale, ca noi vrem sa o folosim si altfel asta e partea 2, exista si varianta mai potenta de 0.9 90 sau alte marci.
eu am mers Timisoara-graz cu 5 persoane in masina, cu 1.2... aia din spate n-au putut dormi pe motiv ca-n afara de brrrrr....dddd....dddd....brrrr.... nu se auzea nimic. decat decuplari ale injectiei si rateuri in evacuare. dupa 4km de emrs in decuplare ne-am saturat si am schimbat tr4, apoi tr5. pe autostrada la unguri szeged-kecskemet, 150km/h, cat a dus cascarabeta, apoi pe nationale cu cca 10km in plus fata de limita. la deal, inclusive tr2 la 70-80km/h. bataie de joc, ca doar era masina inchiriata. supriza a fost la intoarcere, cand ne-am uitat la consum: dus-intors, plus umblat cu ea prin Graz si Szombathely, consum mediu 6.2-6.3%, nu mai retin exact zecimala; la unii dintre voi, doar consuma si nu trage daca voiati masina de raliu, trebuia sa va orientate spre Mitsubishi lancer evo x, daca voiati consum mic, in oras, atunci smart de 0.8. pentru cine vrea performante de Passat 2.0tedei si consum de mobra, sa nu cumva sa creada ca loganul se incadreaza in cerinte. 0.9 ala e tot un fel de masina de de oras. un dci90 sau 1.6_16v (din pacate nu se mai fabrica) se preteaza mai bine la autostrada.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment