Aceiasi problema am avut-o si eu, dar s-a rezolvat partial odata cu alimentarea de la MOL si nu de la Petrom. Am inteles ca mai fac si altele asa, deci stai linistit.
Pareri Posesori Logan 1.2_16v
Collapse
X
-
salutare tuturor,
la fel face si a mea...nu e problema soferului pt ca am pus 2 prieteni sa o conduca si la fel...variaza turatia.de ce?am demarat in toate felurile...mai rapid mai incet...degeaba.
masina e ,,bomba,, nu le mai fac ca la inceputuri....1.imi scartie cablu de ambreiaj la fiecare apasare...scarttt scarttt si 2. nu s-a mai deschis portiera.a tb sa deschid geamul si sa deschid de pe exterior.
mai astept si alte belele...
Comment
-
Subscriu la ce zice Doru, mi s-a intamplat sa incerc sa plec de pe loc ciupind acceleratia si sa-mi moara motorul sau, dimpotriva, sa plec de pe loc cu succes din panta doar eliberand ambreiajul. Se pare ca sunt niste senzori care "simt" sarcina si ajusteaza turatia motorului in mod automat. Si cand stai pe loc si misti volanul turatia o sa scada putin si apoi urca la loc - in acest caz sarcina suplimentara care apare este data de actionarea pompei de servodirectie.
Comment
-
turatia motorului depinde f.mult de consumatori
de exemplu cu motorul pornit la relanti, porniti faza scurta si automat turatia va scadea putin din cauza alternatorului care produce curentul, la fel si in cazul servodirectiei sau in cazul directiei electric, variabile de la alte marci de masini
Comment
-
adrian_bbc si la mine se simte un usor scartait la ambreiaj, insa o data da, alta ba (cred ca are toane )................referitor la defecte - cele pe care le descoperi in primele saptamani si le rezolvi la service/dealer, alea vor fi toate - de ex la mine usa din spate stanga atingea coltul de sus in caroserie si imi stersese vopseaua - m-am dus la dealer si cei de la service mi-au ridicat cu 3 mm usa mai sus si au revopsit portiunea unde se atinsese - este ceva normal ca o masina la pretul asta sa nu aiba finisari de masina germana.
La 1.2 accelaratia este electronica (si am impresia ca nu este prea responsiva la controlul pana in 1500 rpm) - asta este cauza pt. care exista o variatie de turatie la plecarea de pe loc - solutia este ori sa plecati usor decat din ambreiaj, fara sa folositi accelaratia (riscati sa opriti motorul daca dati drumul prea repede la ambreiaj sau sa fiti claxonati deoarece este o pornire mai lenta) sau sa plecati din scurt (ambreiaj dat drumul rapid si cox) - varianta care mi se pare cea mai buna.
Comment
-
Salutare! nou venit pe forum, dupa 2 saptamani si 2300 de km cu Logan 1.2L Laureate ce as putea spune...hai sa zic intai de ambreiaj si eu.....cand am fost la dealer,mi-au dat sa conduc un 1.4 MPI caci nu aveau drive test cu 1.2.......masina era parcata putin in rampa si eu nu puteam pleca de pe loc.....sa mentionez ca vin de pe Skoda Octavia 2 diesel unde masina tasneste de cum ridic un pic talpa. am pornit intr-un final, apoi a venit si masina mea,si ambreiajul era la fel,deci mi-am zis, asa-s toate. a condus-o un pic altcineva si mi-a zis sa ma duc sa intreb de ambreiaj ca nu e normal sa faca asa.m-am lasat convins si omu de la service mi-a zis ca asa-s toate,ca asa e reglat ambreiajul sa intre la juma' de cursa a pedalei,si ca difera de Skoda de ex pt ca aia are pe sist hidraulic iar Loganul pe cablu.
apoi...a,da....o sa aplic si eu treaba cu vaselina/WD40 la portiera sofer ca la fel imi face uneori cand dau sa o deskid din interior.
in rest am facut un tur Ctza-tranfagarasan-valea prahovei-Ctza si una peste alta sunt multumit de consum,de confort,accesorii si toate cele...
Cred ca mai aveam una alta de intrebat,dar imi amintesc eu mai incolo poate
Comment
-
Originally posted by NavyBlue View PostSalutare! nou venit pe forum, dupa 2 saptamani si 2300 de km cu Logan 1.2L Laureate ce as putea spune...hai sa zic intai de ambreiaj si eu.....cand am fost la dealer,mi-au dat sa conduc un 1.4 MPI caci nu aveau drive test cu 1.2.......masina era parcata putin in rampa si eu nu puteam pleca de pe loc.....sa mentionez ca vin de pe Skoda Octavia 2 diesel unde masina tasneste de cum ridic un pic talpa. am pornit intr-un final, apoi a venit si masina mea,si ambreiajul era la fel,deci mi-am zis, asa-s toate. a condus-o un pic altcineva si mi-a zis sa ma duc sa intreb de ambreiaj ca nu e normal sa faca asa.m-am lasat convins si omu de la service mi-a zis ca asa-s toate,ca asa e reglat ambreiajul sa intre la juma' de cursa a pedalei,si ca difera de Skoda de ex pt ca aia are pe sist hidraulic iar Loganul pe cablu.
apoi...a,da....o sa aplic si eu treaba cu vaselina/WD40 la portiera sofer ca la fel imi face uneori cand dau sa o deskid din interior.
in rest am facut un tur Ctza-tranfagarasan-valea prahovei-Ctza si una peste alta sunt multumit de consum,de confort,accesorii si toate cele...
Cred ca mai aveam una alta de intrebat,dar imi amintesc eu mai incolo poate
SCZ de off-topic.
Comment
-
Variatie turatie la plecarea de pe loc
Originally posted by DORU BUTEAN View Postdupa operioada de condus logan 1,2 o sa te obisnuiesti cu pornirile de pe loc
softul asa-i facut ca atunci cand lasi ambreiajul sa se accelereze automat motorul
Sunt de acord ca asa e facut softul,dar nu e bine deloc,pentru ca atunci cand ai nevoie mai mare de demaraj,turatia variza si te lasa cu ochii in "soare".Daca ridic mai repede piciorul de pe ambreiaj,pornirea se face cu smucituri,care nu sunt deoc benefice ansamblului motor-cutie-planetare.Sper ca Dacia sa rezolve aceasta problema cat mai repede.Inca nu am fost la service sa ma plang,dar o voi face la revizia de 1 an.
Toate cele bune!
Comment
-
Originally posted by CSH View PostCe te-a nemultumit la SO2 TDI, de ti-ai luat Logan 1.2 ? Prietenii mei sunt cam nemultumiti de ele, si zic, ca o sa isi cumpere Logan
SCZ de off-topic.
Pai nu m-a nemultumit sincer mai nimica la Octavia 2 TDI,poate doar ca nu era a mea, cel putin nu in acte :P e a lui taica-miu,chiar daca majoritatea kilometrilor i-am facut eu. si cand m-am decis sa-mi iau masina proprie si personala 100%, dupa indelungi deliberari m-am decis pt actualul Logan 1.2 16V. Skoditza e cu totul altceva,dar chiar ar fi off-topic acuma sa incep sa fac comparatie,zic eu. Prima masina - tot a batranului si condusa si de mine a fost o Dacia 1310 TLX si am ramas setat pe Dacii pe benzina,din primele zile de soferie cred ;)) Tin minte ca dupa bordul ala chior al batranei Dacii, am pus pozitiile la Skoda in garaj la cateva zile dupa ce o luasem si am apucat sa o conduc si eu ) si cand s-a iluminat tot bordul si consola am zis mooaama ce-i astaaa? )) deh.....
Comment
-
Originally posted by DORU BUTEAN View Postnu poti compara loganul nici cu dacia 1310 dar nici cu skoda
un lucru e clar, caci la raportul pret-fiabilitate, cel putin loganul 1,2 16V, intrece orice marca de masini actuala
Comment
Comment