Eu am avut iarna trecuta carton in fata radiatorului . Din pacate nu am simturile prea dezvoltate si nu am observat nici incalzirea mai rapida( mi se parea permanent ca e frig ) si nici n-am observat scaderea consumului , am avut consum "ca de iarna " .
Consum Logan 1.2_16v
Collapse
X
-
Se vede ca a venit sezonul rece daca se reiau discutiile despre carton
M-a luminat si pe mine anul trecut cineva de aici ca acel carton e cam inutil: la masinile mai noi mai exista un radiator mai mic pentru incalzirea habitaclului iar apa din circuitul de racire trece DOAR prin acel mic radiator pana ajunge la o anumita temperatura. In concluzie cartonul ( care e pus peste radiatorul mare ) nu are nici o influenta in cat de repede incepe "sa bage aer cald"
Comment
-
Mers constant cu 70km/h in treapta V consum de 5.3%. Interesant ca acelasi consum este si la mers constant cu 100 km/h tot in treapta V. Deci atentie la mersul economic, deoarce e mai bine sa mergi in viteza si folosind frana de motor decat sa mergi constant mai incet dar "subturat".
Comment
-
Eh, un carton in fata la dacie nu e grav, comparativ de exemplu cu un un x5 cu prelata peste el, cum vad zilnic in parcarea de vizavi...
Revenind, am stat de vorba cu un taximetrist cu logan 1.2 care face statie la coltul blocului si mi-a spus si am vazut ca avea pe bord consum mediu (practic urban) de 7.8, deci aproape oficial, neresetat de trei mii si ceva km, vit medie 18.
Nu e rau deloc, e chiar foarte 'secsi'.
Un ortac de-al lui cu octavia facea misto ca atata are el consumul la motor de 1.9...nu pot sa scriu aici ce replica a primitKeyboard error or no keyboard present.
Press F1 to continue or DEL to enter setup...
Comment
-
Logan 1.2 care face parte din cele rechemate in service, inca nu a fost verificat. In rest absolut nici o problema cu el. Cauciucuri Continental.
In poze apar:
Km actuali
Litri benzina consumati (de la ultima resetare) - 369,2 km
Consumul mediu (de la ultima resetare)
Km parcursi (de la ultima resetare)
Viteza medie (de la ultima resetare)
Consumul este preponderent urban, dupa cum se vede si din viteza medie. De fapt masina nu a iesit niciodata din Ilfov decat o singura data, dar asta inainte de resetarea compului.
In rest se plimba prin Ilfov (Magurele, Bragadiru, Jilava etc) sau strabate Bucurestiul, Rahova - Baneasa si inapoi.Last edited by ionescu liviu; 3 October 2011, 15:31.
Comment
-
Radeti degeaba dar chiar am scos 5% in oras.In general scot 5.2 % pana la servici dus intors sa nu credeti ca merg in panta .Sa scoti consumul asta trebuie sa fii foarte rabdator .De ex daca ma apropiam de semafor si vedeam de departe ca e rosu lasam pe liber ,astfel ca frana nu o foloseam deloc,la fel daca ma apropriam de masina din fata lasam pe liber din timp astfel ca nu era nevoie sa mai franez.Cred ca intelegeti metoda.Fiecare franare inseamna consum in plus,la fel si frana de motor,insa este bine sa folosesti frana de motor in locul celei de picior pt ca in acel moment consumul e 0%.De precizat este ca am obs ca e mai mare consumul cu tr 5 decat cu treapta a 4 .Deci consumul minim ar fi cu tr 4 la 1700 1800 rot/min ,fara accelerari bruste,min 1600 rot/min,cu a 5 min 1800 rot/min.
Comment
-
eu aveam consum de 9 in bucuresti dupa 25 L consumati , si nu am mers niciodata in orele de varf 7-9 , 17-19 , mers normal , uneori forje ca sa o scot la capat ( gen trebuia sa tai 3 benzi si venea cardu de masini din spate ).5 in oras e penibil.
Comment
Comment