Consum Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.4 are aceeasi putere, iar cuplul la roata e pe alocuri chiar mai mic... Dar cu toate astea este mai vanjos

    PS: 5.5 incarcata? Mai nene scoateti niste dume uneori de te doare capul. 5.5 scoteam eu incarcat cu motor de 1.6 diesel. Cand aveam 1.4, nu scadea sub 6.5 mers afara, si asta la mers normal, nu "saltaret". Mai taiati si voi din barba mosului, ca mai are putin si trebuie sa-i faceti nod ca sa nu o calcati in picioare.

    Comment


    • Originally posted by dantis View Post
      E bun si motorul de 1.2 16v, dar trebuie turat mai mult si asta inseamna un consum mai mare.Cu masina goala la drum intins e posibil sa ai consumul specificat de producator, insa pe traseu mixt si cu bagaje si pasageri te chinui rau sa pleci de pe loc, iar la viteze mai mari de 100 de km /h plangi cand vezi consumul..
      Cel mai bun e motorul de 1.4 pentru ca are putere suficienta chiar daca e incarcata, are si viteza si sprint suficient iar conumul mediu pe care il scot eu e super multumitor (5.3 %), maxim 5.5% daca e incarcata..
      maxim 5.5 ? ... mai pune minim 0.5-0.7 ;)

      Comment


      • adevarul e ca 1.2 trebuie turata mult, cam cu 200rpm mai mult dcat vajnicul 1.4, ca sa mearga la fel. scazi cilindreea cu 20%, cresti turatia cu 5% si totusi consumul iti iese mai mare cu 10-15%. a' dracu' paradox. pe astia de la guiness book i-ati anuntat de performantele lui 1.4mpi? ce-au zis, cand vin sa va ia interviuri? se da si pe discovery?
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • ))))))Si cand e cu aerul ON cum face intro depasire?Sa revenim la consumuri omenesti! de 1,2..
          Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

          Comment


          • Originally posted by dantis View Post
            E bun si motorul de 1.2 16v, dar trebuie turat mai mult si asta inseamna un consum mai mare.Cu masina goala la drum intins e posibil sa ai consumul specificat de producator, insa pe traseu mixt si cu bagaje si pasageri te chinui rau sa pleci de pe loc, iar la viteze mai mari de 100 de km /h plangi cand vezi consumul..
            Cel mai bun e motorul de 1.4 pentru ca are putere suficienta chiar daca e incarcata, are si viteza si sprint suficient iar conumul mediu pe care il scot eu e super multumitor (5.3 %), maxim 5.5% daca e incarcata..
            Asa este, 1.4 e cel mai bun. Consuma cat 1.6 16V si merge mai slab ca 1.2 16V, ce sa mai, super. Nu stiu ce mai cautati nod in papura, 1.2 e superior motorului 1.4 8V din orice punct de vedere, doar posesorii de 1.4 fanatici se chinuie sa se minta singuri ca nu e asa.
            '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

            Comment


            • din acest motiv imi place mie de Shakar scurt si la obiect ¶ ; - )

              Comment


              • Dac-ar fi s-o luam si pe partea cealalta, pe langa consumul ceva mai mic la 1.2 fata de 1.4, mai vine si asigurarea si impozitul ceva mai mic!(nu cine stie ce, dar conteaza)
                Cine strange multi kilometri repede iese mai bine la 1.2 ca se face revizia la 20.000 de km fata de 10k sau 15k la 1.4!
                Gresesc undeva?

                Comment


                • cu siguranta nu

                  Comment


                  • Originally posted by adaniel69 View Post
                    ....
                    Cine strange multi kilometri repede iese mai bine la 1.2 ca se face revizia la 20.000 de km fata de 10k sau 15k la 1.4!
                    Gresesc undeva?
                    Da. La ultimele 1,4 tot la 20.000 se face revizia. Si as pune pariu ca daca aparea 1,2 in 2005 revizia se facea la 15.000 ca la restul benzinarelor din acea epoca.
                    Last edited by Cristi_LCD; 8 December 2011, 10:18.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • ultimele, dar nu toti au "ultimele"

                      Comment


                      • My bad Cristi_LCD!
                        Dar macar 1.2 este Euro5 acum! Stiu ca au fost si cateva Euro4!

                        Orice masina daca te dai la ea consuma! Mi-a placut review-ul pro motor la sandero 1.2 orange!

                        Comment


                        • Eu nu ma mai uit la consum. In general am o idee despre consumul masinii, in rest depinde de cum o conduci (calitatea benzinei oricum nu depinde de mine).

                          Comment


                          • Ala a fost un review "prepaid",if you know what i mean!

                            Comment


                            • Originally posted by adaniel69 View Post
                              ... Orice masina daca te dai la ea consuma! ...
                              Masina consuma numai dupa pornirea motorului. In alte situatii, poti sa te dai la ea, nu consuma nimic.

                              Comment


                              • @galvanizatoru: a fost sau nu, mie mi-a placut!
                                in special aia cu "la 140 consuma cat un diesel"!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google