Consum Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by bro View Post
    ok, fac o lista cu consumurile posesorilor de 1.2 de pana acum, cat apuc sa citesc. consumuri date in litrii/100km:

    concluzia:
    - consumul urban variaza intre: 7,8-10,3-10,5-11-12,8.
    - consumul extraurban variaza intre: 4,7-7,9

    diferente in urban de 5 litri, wtf???
    diferente in extraurban de ~3 litri.

    asa ca tot nu am elucidat treaba cu consumul. astept restul de 25 de posesori de 1.2.
    Consumurile variaza dupa temperatura, aglomeratie, stil condus. Cel mai mic consum urban scos de mine a fost 6.6% iar maximul a fost 10.5%. Primul in conditii de trafic lejer si temperatura afara de 20 grade, iar al doilea zapada si ger de -22 grade. In prezent, de cand a inceput luna februarie, consumul este 8.3%. Totul este fara vrajeala, doar adevarul curat.

    Comment


    • @Andrei, cand vorbim de consum urban / consum extraurban vorbim de o medie. Ce zici tu de 25% e un consum instantaneu care nu se poate compara cu un consum urban sau extraurban.
      Daca ne luam dupa debitmetru care masoara benzina care trece spre injectoare consumul variaza intre 0% si un maxim (25 ai zis tu pana acuma).
      Fara suparare dar nu este relevant consumul instantaneu.

      Comment


      • Originally posted by Chip View Post
        @Andrei, cand vorbim de consum urban / consum extraurban vorbim de o medie. Ce zici tu de 25% e un consum instantaneu care nu se poate compara cu un consum urban sau extraurban.
        Daca ne luam dupa debitmetru care masoara benzina care trece spre injectoare consumul variaza intre 0% si un maxim (25 ai zis tu pana acuma).
        Fara suparare dar nu este relevant consumul instantaneu.
        Aici te contrazic. Nu am consum instantaneu ci doar mediu pe CB. Cel putin asa am citit in cartea masinii.
        25% e consumul mediu cu motorl rece. A intrebat cineva mai sus care e consumul cel mai mare avut la un 1,2 16v.

        Comment


        • Da... in fine... Consumul mediu in oras il poti afla dupa 500 km fara sa resetezi CB-ul.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • 25%? cum dracu? scuze, dar asa consum am vazut la 1.6-le din dotare in regim de circuit, a 2-a capat, la 6500rpm. mai pune de doua-trei ori asa consumuri pe forum c-or sa scoata astia de la dacia motorul de 1.2 din productie, ca nu-l mai cumpara nimeni. nici cand au fost -20 de grade nu mi-a luat 1.6-le 25%, cum sa-ti ia 1.2-ul atat? poate cu cb resetat, la pornire, primele 2-3 minute, in care nu misti masina din loc...nu mai speria lumea
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • 25% ? in cazul asta va lua chip cea mai mare temere a loganistilor. dau loganu si imi iau Q7 6.0 w12 nu de alta da consuma mai putin.

              p.s. trebuie sa faci diferenta intre consum instant si mediu. consum instant cu a 1 a la blana poate sare de 70 80 %. asa e normal

              Comment


              • Originally posted by andrei_nsts View Post
                Aici te contrazic. Nu am consum instantaneu ci doar mediu pe CB. Cel putin asa am citit in cartea masinii.
                25% e consumul mediu cu motorl rece. A intrebat cineva mai sus care e consumul cel mai mare avut la un 1,2 16v.
                Nu stiam ca afiseaza media ca eu nu am c.b. Probabil un consum asa mare rezulta pe un esantion foarte mic de cateva minute.

                Ca fapt divers:
                Cineva a zis ca daca ai peste 1500 rpm si nu mai apesi acceleratia, computerul de injectie nu mai alimenteaza motorul cu benzina. (motorul doar comprima aer si atat).
                Deci consumul la vale este practic 0.

                Am facut un experiment acum 2 saptamani:
                Am mers pe un deal si am coborat bagat in viteza cu 2000 rpm fara sa ating acceleratia. Coborarea a durat cateva minute bune, si motorul s-a racit (era frig afara). De la 4 liniute la temp a scazut la 2.
                Am urcat iar dealul, si am coborat scos din viteza cu motorul la relanti. Cand am ajuns jos aveam tot 4 liniute la temperatura.
                Deci este cat se poate de adevarat, consumul minim este in frana de motor.
                (motorul era bine incalzit inainte sa ajung la deal la prima coborare - sa nu va ganditi ca am plecat din deal cu motorul rece).

                Cand a luat 25% cat timp/km ai mers?
                Last edited by Chip; 22 February 2010, 18:40. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • Cind dau drumul la motor si resetez CB-ul si merg citeva sute de metri indica 25%. Dupa ce motorul incepe sa se incalzeasca scade consumul destul de alert.

                  Comment


                  • la resetarea CB-ului, e nevoie de 400m pentru afisarea primelor consumuri. apoi consumul incepe cu 25% si coboara destul de repede spre cel real. ala, 25%, nu e consum real, asa arata la toata lumea.
                    consumul mediu e o medie. are nevoie de niste date initiale de la care sa plece. de acolo si cei 25%. tu consumi sa zicem 9%, se face media intre 25% si 9%, iese 17%. deci coboara. continui sa consumi 9%, se face media intre 17% si 9%, iese 13%. si tot asa.
                    ideea e ca media asta se face foarte des in mers si marja de eroare impusa de valoarea initiala de 25% e f mica, devine insignifianta.

                    Comment


                    • Mai adauga te rog si o eroare de masurare la ce se consuma. Nu exista ceva care sa faca o masuratoare exacta.

                      Comment


                      • lasa deoparte erorile de masurare. eu vorbeam de un algoritm/proces de calcul si tu ma iei cu virgule. ce ma mai intereseaza ca-i 7,2% sau 7,22% sau 7,25% consumul? ca doar masina nu consuma antimaterie sa ma coste o avere fiecare miligram.
                        diferentele se fac in litri [sau macar jumatati de litru]. erorile de calcul sunt inevitabile in orice masuratoare caci modelele matematice utilizate sunt aproximări ale proceselor şi fenomenelor reale. precizia de calcul este totusi destul de mare pentru a satisface utilizatorul final.

                        Comment


                        • Pe mine ma intereseaza orice gram. Ai uitat?
                          Mai ia in calcul si tipul de cauciucuri cu care mergem. Nu stiu daca sint cele mai economice din gama.

                          PS: Noi toti ne agitam sa vedem care e diferenta intre ce spune Dacia si realitatea de zi cu zi. Consumurile date de ei sint obtinute in conditii speciale si nu la noi in Bucuresti cind se merge bara la bara. Chiar sint curios daca cineva stie cum fac ei testele.

                          Comment


                          • erorile [initiale, de proces si de calcul] cat si gumele cum spui tu si alte variabile influienteaza in mod egal pe toata lumea. de aici, doar soferul face diferenta.

                            Comment


                            • vrei consum mic? iti dau reteta...da nu ti-o recomand. umfla gumele la 3 atm, pune benzina cea mai ieftina,mergi cu tr4 la 50 km/h bagi a 5-a doar daca vezi pe cb ca scade consumul,
                              nu frana...sau fa-o cat mai putin,pleaca direct,fara sa stai pe loc sa incalzesti motorul,foloseste frana de motor des...si ar mai fi multe.
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • Probabil. Ce cred eu e ca ce scriu ei in fisa de fabrica (consumul de oras) se poate atinge intr-un Bucuresti Simbata seara. Cel putin eu l-am obtinut.
                                Insa in conditii de trafic nesimtit sare departe de ce zic ei. Pe undeva e si normal.

                                Poate in viitor o sa avem si noi diverse dispozitive (ieftine la origine) ca sa economisim combustibilul pe Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google