Originally posted by adaniel69
View Post
Consum Logan 1.2_16v
Collapse
X
-
Corect, daca stingea si farurile ajunge la 3% fara discutii
Astea sunt numai demonstratii de forta care n-au absolut nici o legatura cu realitatea.
Pe portiunea unde a scos Shakar 4,3% , eu am scos cu dizal (Peugeot 407 care are aproape 1500 kg + 120 kg patron in dreapta) 3,7% si n-am stat pe loc ))
Traseu Bals-Craiova si retur, tinuta cu 80-90/h.
Comment
-
Originally posted by adaniel69 View Postpermiteti-mi sa ma c _ _ pe mine de ras....))))))))))))))))))))))))) 4.3->4.5% 1.6 16v, drum drept....
Comment
-
Originally posted by Obsolete View PostIn Timisoara o sa scoti viteza medie 40km/h doar daca circuli noaptea.
Atasez si eu cateva poze cu consumul pe ultimii 200 de km, adica in perioada cat o fost zapada.
Amandoi suntem din Arad, eu iti spun ca in perioada cu zapezi mi-a venit sa-i dau foc, ~10,5-11% fara forje sau alte cele, strict mers la servici si retur (tot timpul cu doua pers in masina).
Cat ai scos tu in perioada asta nasoala, atata scot eu vara... adica ~8,5%.
Cer iertare ca tot (si eu) fac comparatie cu mpi, dar urban diferentele de consum sunt clare si notabile.
Cazu de fata 8,7 vs 10,5-11% urban Arad spune mult.
Facem abstractie (cum faceti toti) ca suntem (sigur) cu alt stil de condus.
Originally posted by piroman22 View PostDrum Arad - Lugoj ...........................
La intoarcere am resetat CB: distanta 102,5 km, consum 5.3%, viteza medie ~73km/h (nu o mai retin exact). 3 persoane in masina tot drumul si masina incaltata cu gume de iarna.
Media orara undeva la 70/h.
Comment
-
Originally posted by Christnacht View PostAm citit cu o pagina in urma precum 1.6 16v consun de 4.3% cred ca glumiti. 4.3% poate daca se merge numai cu 50 km/h, totusi sa nu exageram. Un Logan diesel nu are consumul ala dapai un 16v ce naiba.
1.2 16v consumul destul de mare din ce am citit pe aici. Se potrivea motorasul asta pe o masinuta mai mica nu pe balena dar na tembelii de la Dacia ne-au obisnuit cu astfel de surprize.
Referitor la consum, 1.616v nu are cum sa ia 4.3% decat in anumite conditii. Asa pot scoate si eu consum 0% pe ceas.
Comment
-
Orice motor are un un anumit consum in anumite conditii. Am specificat clar, consumul de 4.3% este in conditii NORMALE, fara particularitati gen vant 100 km/h din spate, drum pe coborare, etc. Am si mentionat traseul. 0% orice motor pe injectie scoate, mergi in frana de motor, o adevarata inginerie ).'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
shakare, sa n-o mai lungim, la mers constant 70km/h nu scoti 4.3 cu 1.6-le. cu atat mai mult sa scoti vmed 70, adica sa acclerezi de la 60 la 80 sa zicem si s amergi 10km cu 60 si 10km cu 80. doar in conditii ideale, scoti 4.3-ul ala, altfel, la mers normal, la medie de 70, ai >5 ca popa.
acum revenim totusi la 1.2 si acceptam ca bea uzual mai putin ca 1.6-le nostru, oricat de dreanjant si umilitor ar fi pt unii posesori de 1.6? ma indoiesc ca unul cu 1.2 daca-si pune mintea de consum minim, scoate 4-le si atunci va dezumflati si va trece filmul ala cu motor de racheta si consumuri sub dizal.
hai cu unu.doi-ul si restul, sa ne abtinem.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
domnilor vreau sa vedem realitatea nu presupusul. chiar sunt curios. am 1.2 si vreau sa fac o liniuta cu 1.4 dar sa fie stock. vreau neaparat dupa prima tura sa ne schimbam masinile intre noi sa nu existe dubii. de preferinta cu cei din zona pitesti. astept curiosii sa putem discuta din fapte nu din vorbe. nu sunt multumit de 1.2 deci nu ma astept la ceva bun dar vreau sa vedem adevarul.
Comment
-
Eu zic ca va fii exact la fel, chiar daca se urca 2 sau 5 in fiecare masina, desigur respectand proportiile... nu 5 fete intr-una si 5 malaci in alta .
Oricum, in principiu la liniuta te dai singur... deci baietii din pitesti treceti la apel si dati-va cu omu .
@ ladescu: lasa ca nici 1.4 nu-i mai breaz, masinile sunt destul de apropiate(sa zicem un usor avantaj de partea 1.4 avand in vedere timpul 0-100km/h) deci soferul mai bun va face diferenta.. zic eu. Cat despe schimbatul masinilor nu stiu daca va fi cineva de acord si oricum nu prea vad rostul, nu te poti acomoda imediat cu o alta masina astfel incat sa te poti da bine la liniuta.
Comment
-
voi vedeti doar liniuta...faceti un test pe repriza, 60-100 si 80-120, sa va luminati cum sta treaba. de cele mai multe ori, pe intervalele alea ai nevoie de motor, nu sa ajungi repede de la 20 la 60 ca pana la 100 cu start de pe loc, oricum vorbim de timpi care nu mai conteaza, 13 secunde suta din care 8 sunt pe intervalul 80-100, deja ne cam lamureste ce pot ambele motoare.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment