Consum Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by b 98 tul View Post
    totusi normal 195 sigur fiind mai late consumul este mai mare
    da asa este acu cand leam pus pastea mai inguste mi se parea ceva schimbat la ea ... totusi sunt multumit de consumu de 8% in oras iarna pe ger zapada si cu cauciucuri mai late

    Comment


    • pentru ca e liber... sunt curios ce ai "scoate" in bucuresti.

      Comment


      • Ce late ce inguste mai??

        Alea de 195 sunt mai mari in diametru, de aici posibil sa consume ceva mai mult pt ca pierde ceva cuplu.
        Dar cel mai mult influenteaza temp de afara.
        Consumul nu e acelasi la -5 grC si la 15grC.

        Comment


        • Si totusi... 8% consum iarna prin oras, in conditii de ger, zapada mare, cauciucuri iarna, mie mi se pare cam SF consumul asta. Eu cu 1.4 scot 8% prin oras(Tg-Jiu, oras mic, trafic fluent) la mers frumos, si asta acum... cand practic a venit vara. Asta iarna pe gerurile si zapezile alea nici in ruptul capului nu iesea sub 10.5-11%, oricat de frumos as fii mers. O fii 1.2 mai economic, dar eu personal nu cred in astfel de consumuri.

          Comment


          • Pana acum cartea (ce a spus uzina) nu a prea mintit la consum.
            De ce crezi ca acum ar fi altfel cu 1.2?

            La 1.4 dadea 9,2 parca...mie imi iese iarna tot asa ca la tine, in jur de 10,5% (Arad), vara ~8,8-9%.
            La 1.2 da 7,6, iarna un 8-8,5% il cred ca e cat se poate de real in orase cu circulatie mai fluenta, si vara foarte posibil un 7%.

            Comment


            • 195>185, deci sunt si mai late. daca e sa facem ceva matematica, sunt mai late cu 5%, deci semnificativ. apoi, mai mari in diametru, mai grele. mai frig afara...e normal sa consume mai mult.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Originally posted by COS.T View Post
                bun consum pt. bucuresti!
                (poate ne spuneti si ceva legat de eventualele probleme aparute la km astia.
                cum va descurcati cu plecarea de pe loc?)
                Nu am avut nici o problema pana acum.Singura chestie de cand am luat-o are momente cind nu porneste decat la a 3-a cheie.Asta numai la cald am observat.Dar foarte rar.Nici nu-mi bat capul.Cat despre plecarea de pe loc......ma omoaraaaaaaaaaaaa

                Comment


                • Daca o turezi la 1500-2000 de rotatii nu mai e nici o problema cu plecarea . La 1000 de ture e posibil sa se opreasca motorul , dar in orice caz nu da drumul brusc la ambreiaj ca sigur moare .Eu am venit de pe un DCI si in prima mie de Km imi venea sa ma dau jos din masina cand se facea verde la semafor dar acum , la 7000 Km , am si uitat de aceasta problema .Daca ai rabdare pleci si la relanti de pe loc .

                  Comment


                  • Originally posted by Seba View Post
                    195>185, deci sunt si mai late. daca e sa facem ceva matematica, sunt mai late cu 5%, deci semnificativ. apoi, mai mari in diametru, mai grele. mai frig afara...e normal sa consume mai mult.
                    Nesemnificativ diferenta aia de 7 mm in latime, influenta cea mai mare vine de la diametru mai mare, de acolo si consumu mai mare, cuplu il pierde din diametru, nu din latime.

                    Comment


                    • Originally posted by Nepotu123 View Post
                      Si totusi... 8% consum iarna prin oras, in conditii de ger, zapada mare, cauciucuri iarna, mie mi se pare cam SF consumul asta. Eu cu 1.4 scot 8% prin oras(Tg-Jiu, oras mic, trafic fluent) la mers frumos, si asta acum... cand practic a venit vara. Asta iarna pe gerurile si zapezile alea nici in ruptul capului nu iesea sub 10.5-11%, oricat de frumos as fii mers. O fii 1.2 mai economic, dar eu personal nu cred in astfel de consumuri.
                      crezi ce vrei si am uitat sa specific un lucru foarte important plecam cu ea calda dimineata ea fiind in garaj si asta este un factor
                      Last edited by catalin901; 8 April 2012, 13:56.

                      Comment


                      • Zarnesti-Sinaia-Targoviste-Gaesti-Videle 5,5 % 2 persoane cu ceva bagaj si gume de iarna.Eu sunt multumit.
                        Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.

                        Comment


                        • Eu am consumat 8 litri de ecto 98 la 70 de km mers urban, deci 11,5l la 100km.

                          Comment


                          • Asta e consum de forja presupun cu schimbat in permanenta peste 4000 altfel nu prea imi explic, ori ai stat la cozi interminabile cu motorul pornit si a mers mult motorul dar ai facut putini km.

                            Comment


                            • Bucuresti -Slobozia , pe A2 - 5.9%
                              Slobozia-Urziceni-Bucuresti - 5.7%
                              De curiozitate , pe A2 , am mers cu viteza constanta pe cate 15 Km si au iesit urmatoerele cifre :
                              80 Km/h - 4,9%
                              90 Km/h - 5,2%
                              100 Km/h - 5,6%
                              110 Km/h - 6,6%
                              120 Km/h - 7,2%
                              130 Km/h - 8,2%
                              140 Km/h - 9,5% .

                              Comment


                              • Calarasi-Constanta 5.6% , mers constant fara prea multe 'obstacole' . Daca depasesti 110-120 e normal sa creasca cu 2-3 litri poate si mai mult . Personal , sunt multumit de masina asta . E foarte ok .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google