Al dracu cauciuce or fi marca Transformers, sa isi schimbe forma. E grav daca se deformeaza gumele, de aia au indice de viteza ca sa stii cum sa le alegi...
Consum Logan 1.2_16v
Collapse
X
-
Originally posted by nightboy View PostSi ne plangem ca nu avem autostrazi ... mereu i-am injurat pe cei ce merg cu 90-100 pe autostrada, eu trebuia sa-i depasesc(mergand cu 120) si pe banda 2 vine unu cu 140-150 si ghici ce trebuie sa fac eu ... corect, sa franez in curu aluia!
Comment
-
Pai o incurca din moment ce eu trebuie sa franez din cauza lui ca merge precum caruta.
Pe autostrada din punctul meu de vedere ar trebui o viteza MINIMA de 100 km/h, fiind o viteza de bun simt.
Autostrada nu este un loc in care sa obtii consumuri mici, te duci sa rulezi cu viteza cat mai mare (legal) ca sa ajungi cat mai repede la destinatie. Vrei sa mergi consum, te duci pe DN, pentru unii e o bucurie sa incetineasca pana la 60 km/h prin sate ca doar consuma mai putin!
Nu cred ca e o tragedie sa consumi 8% pe autostrada la un regim de viteza decent pentru Europa, doar ai dat 7000-8000 euro pe masina, nu 30.000 ca sa te plangi ca a mai si costat mult pe langa consumul urias!
In plus, nu cred ca cei cu 1.2 16v si-au luat masina pentru a merge pe autostrada zilnic, naveta de 100 km ... asa ca un drum la nu stiu cat timp pe autostrada unde poti sa ii dai cox nu e paguba!
Dupa ce ca e o masina cu un confort scazut pentru sofer si pasageri, sa mai stai si o ora in plus in ea la drum lung ca sa obtii un consum mic ... mai bine ma las de sofat. (ma refer doar la autostrada)Last edited by nightboy; 11 April 2012, 19:29.
Comment
-
Originally posted by piroman22 View PostAl dracu cauciuce or fi marca Transformers, sa isi schimbe forma. E grav daca se deformeaza gumele, de aia au indice de viteza ca sa stii cum sa le alegi...
Comment
-
Originally posted by nightboy View PostPai o incurca din moment ce eu trebuie sa franez din cauza lui ca merge precum caruta.
Pe autostrada din punctul meu de vedere ar trebui o viteza MINIMA de 100 km/h, fiind o viteza de bun simt.
Autostrada nu este un loc in care sa obtii consumuri mici, te duci sa rulezi cu viteza cat mai mare (legal) ca sa ajungi cat mai repede la destinatie. Vrei sa mergi consum, te duci pe DN, pentru unii e o bucurie sa incetineasca pana la 60 km/h prin sate ca doar consuma mai putin!
Nu cred ca e o tragedie sa consumi 8% pe autostrada la un regim de viteza decent pentru Europa, doar ai dat 7000-8000 euro pe masina, nu 30.000 ca sa te plangi ca a mai si costat mult pe langa consumul urias!
In plus, nu cred ca cei cu 1.2 16v si-au luat masina pentru a merge pe autostrada zilnic, naveta de 100 km ... asa ca un drum la nu stiu cat timp pe autostrada unde poti sa ii dai cox nu e paguba!
Dupa ce ca e o masina cu un confort scazut pentru sofer si pasageri, sa mai stai si o ora in plus in ea la drum lung ca sa obtii un consum mic ... mai bine ma las de sofat. (ma refer doar la autostrada)
Va dati seama ca nu am blocat A2 ca sa stabilesc eu consumul la 1.2 .Cifrele prezentate au marja de eroare de + - ?.
Comment
-
Am mers eu azi pe A2 cu 100 Km/h si n-am incurcat pe nimeni. Sunt 2 benzi, aia care vor sa ma depaseasca o au la dispozitie pe a doua. nightboy, cat despre cei care merg cu 140-150, si ei pot sa puna frana si sa astepte in spatele tau (care circuli cu 120-130) pana il depasesti tu pe ala care circula cu 90-100. Chiar nu vad nici o problema.
Comment
-
Originally posted by adaniel69 View Postmister 22, ideea era ca alea de vara au aceeasi forma! consumul e mai mic! alea de iarna se comporta altfel! sunt mai moi, mai cauta si tu diferente intre cauciucurile de vara si cele de iarna!
Personal experimentul de consum nu mi se pare prea corect. Date mai concrete consider ca obtii pe o medie de minim 50km.
Comment
-
oirce guma, la cresterea vitezei, devine mai "balonata". uitati-va la o cursa de drag, sau un start de f1, sa vedeti cum creste diametrul din cauza fortei centrifuge. o guma de 5-6kg, care se invarte cu aprox 1000rpm, adica echivalentul unui 110-120km/h, cam cde forta centrifuga dezvolta? daca va iese calculul, luati roata de rezerva si apasati pe ea cu kilogramele alea echivalente, sa vedeti efectul...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by b 98 tul View Postatunci 100 e maxim 94 km/h. dac exista alte opinii le astept cu placere apropo de diferenta intre ceas si gps
cat despre cauciucuri, toata lumea stie ca cele de iarna mananca putin mai mult combustibil! hai sa nu mai continuam discutia!
Comment
-
Originally posted by pelicanu View PostAm 45000 km regim taxi in Bucuresti.Consumul se incadreaza intre 7,9-8,3% in functie de trafic.Mers mai mult ziua si condus linistit(adica nu sportiv, a nu se intelege ca merg ca pensionarii)
Comment
-
Originally posted by andrei_nsts View PostIncep eu, ca sa nu existe suspiciuni.
Masina e in rodaj momentan. Am maxim 350 km facuti. Consumul urban se situeaza in jurul valorii de 6,8-6,9-7% (2 persoane in masina).
Consumul extraurban a fost tot 6,8%. Practic la plecarea din Bucuresti era 12% si a coborit pina la 6,8%.
Sint curios cit va ajunge dupa cei 1000 km perioada rodajului.
Comment
Comment